MS Windows
briani 27239
Windows 98ME opdatering? .
Fra : KE Kofod / 7100

Dato : 06-07-08 21:50

Jeg har sådan en maskine, hvor jeg skal have lavet en systemgendandelse, er
der overhovedet ingen mulighed for at få den opdateret igen? .
/KE Kofod.

Fra : Simon Hansen

Dato : 06-07-08 22:27

KE Kofod / 7100 skrev:
> Jeg har sådan en maskine, hvor jeg skal have lavet en systemgendandelse, er
> der overhovedet ingen mulighed for at få den opdateret igen? .
> /KE Kofod.

tjoo MS har ikke lavet noget til 98/me i nogle år efterhånden og de
bliver heller ikke understøttet på windowsupdate så vidt jeg husker.
Men du kan hente filerne manuelt.

http://support.microsoft.com/ph/1139 <-- windows98
http://support.microsoft.com/ph/6519 <-- windowsME

Hilsen