MS Windows
briani 27239
Problem med upload af svar i tråde
Fra : Poul Evald Hansen

Dato : 06-07-08 19:01

Jeg deltager i forskellige tråde omkring naturemner, bl.a. på fugleognatur.
Nu har jeg fået det problem, at når jeg vil sende et svar, får jeg efter
lang tid at vide, at explorer ikke kan åbne siden, og den kan altså ikke
gemme ogregistrere svaret. Det ser ikke ud til at andre har det problem.
Hvad kan være galt? Jeg kan godt få lov til at oprette en tråd, men når jeg
prøver at svare på en tråd, får jeg dette problem, som jeg ikke har haft
før.
Hvad kan jeg gøre?

Mvh.

Poul Evald

Fra : Poul Evald Hansen

Dato : 06-07-08 19:06

Tilføjelse: Jeg bruger Windows XP

Fra : Jubii

Dato : 06-07-08 20:15

"Poul Evald Hansen" <pevh@poulevaldhansen.dk> skrev i meddelelsen
> Tilføjelse: Jeg bruger Windows XP
> "Poul Evald Hansen" <pevh@poulevaldhansen.dk> skrev i en meddelelse

Gå dog til mail+news gruppen eller hvis www til browser gruppen.
Lær dog at bruge nyhedsgrupperne til det de er beregnet til.

Fra : Poul Evald Hansen

Dato : 08-07-08 07:23

> Gå dog til mail+news gruppen eller hvis www til browser gruppen.
> Lær dog at bruge nyhedsgrupperne til det de er beregnet til.
Tak for din venlige og imødekommende kommentar, som jeg har haft stor glæde
af. Men det er ikke særligt indlysende, hvorhen man skal stile en sådan
forspørgsel ud fra præcist emnevalg.

Poul Evald