MS Windows
Manse9933 45149
briani 27239
Windows Mail
Fra : Jan

Dato : 06-07-08 16:58

hej

jeg bruger windows mail som nyhedslæser og har ellers været godt tilfreds
med den og Outllok express. Men nu er der sket et eller andet, den sletter
alle de poster jeg har læst, det gjorde den ikke tidligere, så man kan ikke
kigge tilbage i en tråd f.eks. det syntes jeg er lidt træls.

Er der nogen der ved om det er en indstilling et eller anbdet sted.

--

mvh.
Jan Damkjær

Fra : Bjarne Chr

Dato : 06-07-08 17:08

"Jan" <Jdd@thorpost.dk> skrev i meddelelsen
> [...]
> ikke kigge tilbage i en tråd f.eks. det syntes jeg er lidt træls.
>
> Er der nogen der ved om det er en indstilling et eller anbdet sted.

Prøv Funktioner / Indstillinger / Avanceret / Vedligeholdelse
Fjern flueben i Slet læste

--
med venlig hilsen / best regards
Bc