Køn velgående hoppe.....
Fra : Stald Jaka

Dato : 20-07-01 18:49

SÆLGES :

Køn velgående hoppe med særdeles godt temperament og 3 taktfaste rummelige
gangarter. Hun har bestået sin sadelkåring med bl.a. 8 i ridelighed. Hun har
en hel bror der er solgt til USA og en hel bror der er i ridning på Blue
Hors.

Se yderligere på Stald Jaka

Pris 40.000 + moms

Fra : Stald Jaka

Dato : 20-07-01 18:53

Se yderligere på http://stald-jaka.homepage.dk

Fra : Stald Jaka

Dato : 20-07-01 18:54

Fra : Jon Bendtsen

Dato : 21-07-01 19:16

Kaere stald jaka,

Hvor mange indlaeg skal i lave ?? Jeg kan godt forstaa i vil
saelge jeres heste, men der er ingen grund til at lave gen-
tagende indlaeg.

I kan lave en LILLE signatur, der automatisk saettes nedenunder
alle de indlaeg i laver, der kunne fx. vaere navn, tlf, email
og url (hjemmeside). Men hold den kort, lange signatures er
ikke velset. Laes mere om det paa:
http://www.usenet.dk/netikette/udvidet.html
og

ion++

--

A picture always lies...

Fra : Tine Gade

Dato : 22-07-01 11:09

Fra : Nielsen

Dato : 22-07-01 16:49

Egentlig bør salgsannoncer befinde sig i dk.marked.privat.dyr

Lisbeth

Jon Bendtsen <bendtsen@brok.diku.dk> skrev i en

Fra : Anet

Dato : 22-07-01 21:45

> Egentlig bør salgsannoncer befinde sig i dk.marked.privat.dyr
>
> Lisbeth
>
> Tja, men på den anden side Lisbeth så gør det jo ikke noget at der måske
sker lidt mere i den her gruppe. Det er jo ikke indlæg som gruppen er
sprængfyldt med , desværre. Jeg mener at det vigtigste er at holde gang i
gruppen og så hellere lidt salgsannoncer end at man gang på gang går ind her
og der ikke er kommet et eneste nyt indlæg. Nu kan du se at jeg skrev et
indlæg hvor jeg spurgte hvor mange cm grus andre havde på deres ridebaner.
Ved du hvor mange der "gad" svare mig?????????? Der var som ingen
overhovedet. Det må da siges at være noget der er næsten dødt her????????
Jens spurgte om en byld i ryggen. Jeg tror at jeg var den eneste der "gad"
svare ham. Det er måske kun mig der syntes at denne grupper er lidt død men
ærligt så er jeg med i andre grupper og der foregår diskussionen livligt og
der er altid nye indlæg hver gang men går derind.

hilsen
Anet

Fra : ca

Dato : 23-07-01 09:16

Helt enig med Anet - lad os få så meget som muligt skriv ind i gruppen.
Jeg er da ked af, at der ikke var nogle som svarede dig ang. grus, men i
øjeblikket er vi ved at lave ridehuset, og planen er at der skal ca. 3½-5
cm. grus og flis oven på. Måske kan du bruge det til noget.

Hilsen Lotte