Revaluering af nogle værdier
Fra : Hilter

Dato : 25-05-08 23:37

Vores samfund er distanceret i forhold til vores naturlige tendenser,
instinkter, om du vil. Et overkompliceret socialt mønster er blevet
udviklet gennem den tid, hvor overbefolkning, og dermed gruppepres, og
retslig kontrol, og dermed fascistisk magtudøvelse, har været en realitet.
Dette har før givet sig til udtryk i kristenmoral, og i dag i humanistisk
moralisme.

Menneskets evolution har, som alle andre former for evolution ,formet
mennesket til at egne sig til eet bestemt miljø.

At have riter, tabuer og traditioner er en naturlig del af mennesklig
adfærd. I stammesamfund foregår kulturel overlevering gennem de ældste
eller de gejstlige. I et moderne samfund foregår dette imidlertid mere
gennem forskellige institutioner: Kirken i middelalderen var
altdominerende i moralske spørgsmål, og i dag har vi et lovsamfund, som
strækker sig ud over alle dele af folks livsførelse. Overlevering sker i
stigende grad gennem medier og freudiansk influeret pædagogik (åndelig
pædofili). Der er altså sket det, at den plastiske ting, som kultur er, er
sat i et system, hvor ændringer kun lader sig gøre indirekte, og sjældent
med et direkte mål for øje.

Man bør sørge for, at der sker henholdsvis en decentralisering af alt
undtagen militære forbund, en afskæring fra den globaliserede verden fra
lokalsamfund, en restrukturering af den naturlige hierakiske orden, hvor
kvinder skal være dydige mødre og mænd skal være mandige krigere og
præster skal være fromme og altid aspirerende mod åndens højeste.

Forresten, tænk over lige over, at du har ædt østrogenlignende stoffer
(dioxin,PCB,DDT,phtalater og alt muligt andet lort,) som gør, at din penis
er mindre udviklet i størrelse, ligesom man har set det på sæler i
østersøen, som jo helt havde fået ødelagt deres forplantningssystem pga
PCB, og at du har en meget lavere sædkvalitet end bare dine bedstefædre.
Du er en idiot, og du føler enddog, at din mandighed er, at du kan køre i
en stor bil, og sige "jeg stemmer liberalt og er for økonomisk udvikling i
industrien, og kun hippierne går ind for et rent miljø, mens jeg er en
rigtig mand," du snyder dog dig selv, for mandsmod afsløres kun på
slagmarken, og har intet at gøre med, om du identificerer dig med nogle
ligegyldigheder.

Fra : Ivannof

Dato : 26-05-08 08:19

"Hilter" <virker@ikke.xn--pda> skrev i meddelelsen
news.ubqefvci0v9qx1@wer...
> [...]
> rigtig mand," du snyder dog dig selv, for mandsmod afsløres kun på
> slagmarken, og har intet at gøre med, om du identificerer dig med nogle

Det utroligt hvad man kan tænke sig frem til, bare man bliver længe nok ved
skrivebordet i sit elfenbenstårn.

Hilsen Ivan

Fra : Hilter

Dato : 27-05-08 00:16

Den 26.05.2008 kl. 09:18 skrev Ivannof <ivannof@hotmail.com>:

> [...]
> news.ubqefvci0v9qx1@wer...

> Det utroligt hvad man kan tænke sig frem til, bare man bliver længe nok

Hvad skulle gøre mit elfenbenstårn værre end dit? At jeg har nogle
anderledes meninger? De er ikke blevet til bag et skrivebord, skal jeg
sige dig. Er dine dannet foran fjernsynet? De fejlslutninger, du indirekte
hævder at se, kan du passende remse op.