Storbytossen
Fra : Kurt H. Nedergaard

Dato : 24-05-08 18:31

Jørgen Poulsen har igen vist sit politisk habitus som den næststørste idiot
i nasercistisk jihad.
Og samlinger Anne Franks bane mænd fra en gang i fyrrende med dagens Dansk
Folkeparti.

Fra : Martin Larsen

Dato : 24-05-08 18:51

"Kurt H. Nedergaard" <kurtnedergaard@privat.tele.dk> skrev i meddelelsen
> Jørgen Poulsen har igen vist sit politisk habitus som den næststørste
> idiot i nasercistisk jihad.
> Og samlinger Anne Franks bane mænd fra en gang i fyrrende med dagens Dansk
> Folkeparti.

Poulsen er et ligegyldigt fjols der ligner en mellemting mellem Dracula og
noget hæsligt kasseret hos Madame Tussauds.

Men det er modbydeligt at han lykkes så godt med at få sin fede sugesnabel
dybt ned i velmenende naivisters lommer.

Mvh
Martin

Fra : vvv

Dato : 24-05-08 19:01

"Kurt H. Nedergaard" <kurtnedergaard@privat.tele.dk> skrev i en meddelelse
> Jørgen Poulsen har igen vist sit politisk habitus som den næststørste
> idiot i nasercistisk jihad.
> Og samlinger Anne Franks bane mænd fra en gang i fyrrende med dagens Dansk
> Folkeparti.

Sammenligningen er da ikke helt ved siden af.
DF´s plakat med dommeren i burka, som han henviser til, er da langt under
lavmålet, og ikke langt fra naziernes antijødeplakater.

vv

Fra : /Peter

Dato : 24-05-08 19:19

"vvv" <?@?> skrev i en meddelelse

> [...]
> DF´s plakat med dommeren i burka, som han henviser til, er da langt
> under lavmålet, og ikke langt fra naziernes antijødeplakater.

Plakaten er helt i fremtidens ånd, og helt og aldeles udansk,
som alle muhamedanere er.

DF modarbejder blot totalitære ideologier som burde udryddes.

Fra : vvv

Dato : 24-05-08 19:26

"/Peter" <nospam@no.mail> skrev i en meddelelse
> "vvv" <?@?> skrev i en meddelelse

> Plakaten er helt i fremtidens ånd, og helt og aldeles udansk,
> som alle muhamedanere er.
>
> DF modarbejder blot totalitære ideologier som burde udryddes.

Der er under 1000 kvinder i Danmark der bære burka, og ingen af dem læser
jura. Man DF skulle lige give den en ekstra tand og vide en dommer i burka,
et fuldstændig urealistisk skræmmebillede som du og andre hopper i med begge
ben.

Nu du siger udryddes, smager det så ikke også lidt af fisk?

vv

Fra : /Peter

Dato : 24-05-08 19:49

"vvv" <?@?> skrev i en meddelelse

> [...]
> andre hopper i med begge ben.
>
> Nu du siger udryddes, smager det så ikke også lidt af fisk?

Du mener altså ikke at nazismem og ligestillede ideologier som islam
burde udryddes
- hvad skal de så, bare holdes nede ligesom græs?

Fra : Michael Meidahl Jens~

Dato : 24-05-08 20:13

"vvv" skrev i en meddelelse

> Der er under 1000 kvinder i Danmark der bære burka, og >ingen af dem læser
> jura.

Og det frikender så Burkaen og tørklædet fra at være et religiøst politiske
symbol ?? ,

Og hvor har du de tal fra ??

>Man DF skulle lige give den en ekstra tand og vide en dommer >i burka,

Du har aldrig hørt udtrykket " overdrivelse fremmer forståelsen"

> et fuldstændig urealistisk skræmmebillede som du og andre >hopper i med
> begge ben.

Ja du bryder dig ikke om plakaten , naturligvis er så alle andre der ser
plakaten som provokation og intet mere, på dummeste vis faldet i !.

Ingen i DF har sagt man ikke kan være dommer og samtidig være Muslim .

--
Venlig Hilsen
Michael Meidahl Jensen

Fra : Kim2000

Dato : 24-05-08 20:12

"vvv" <?@?> skrev i en meddelelse

> [...]
> jura. Man DF skulle lige give den en ekstra tand og vide en dommer i
> burka, et fuldstændig urealistisk skræmmebillede som du og andre hopper i

Det er naturligvis klart man iført en burka ikke kan være på arbejdsmarkedet
og dermed heller ikke skal have offentlig ydelser, det er naturligvis helt
klart at man ikke kan passe sit barn i et demokratisk samfund iført burka,
den naturlige konsekvens er selvfølgelig at evt. børn skal tvangsfjernes og
bortadopteres til hemmelige familier. Det er ligeledes klart at enhver iført
en burka må anses som potentiel terrorist og deraffølgende selvfølgelig ikke
kan færdes i det offentlige rum. Vi er i krig med islam og vi må naturligvis
tage forholdsregler for at beskytte os mod deres terror, heldigvis førte
Bush og Fogh da krigen over på deres halvdel, så vi kun i begrænset omfang
er blevet ramt af den.

Og til dem der så bryllup i dag, kan man jo stille sig selv spørgsmålet: Vil
du være tryg ved at have en burkaklædt terrorist i nærheden af
bryllupsparret?

Fra : vvv

Dato : 24-05-08 20:22

> Det er naturligvis klart man iført en burka ikke kan være på
> arbejdsmarkedet og dermed heller ikke skal have offentlig ydelser.
Så langt er vi ikke helt uenige-

>det er naturligvis helt klart at man ikke kan passe sit barn i et
>demokratisk samfund iført burka, den naturlige konsekvens er selvfølgelig
>at evt. børn skal tvangsfjernes og bortadopteres til hemmelige familier.
Det er vist kun klart for dig, Selvfølgelig skal myndighedrene ikke blande
sig i hvad tøj man har på når man er sammen med sine børn, hvadenten man er
splitternøgen eller er iført burka.

>Det er ligeledes klart at enhver iført en burka må anses som potentiel
>terrorist og deraffølgende selvfølgelig ikke kan færdes i det offentlige
>rum.
Vrøvl

>Vi er i krig med islam
Hvem vi? jeg er ikke!

>og vi må naturligvis tage forholdsregler for at beskytte os mod deres
>terror, heldigvis førte Bush og Fogh da krigen over på deres halvdel
Ja, føj for satan. Det par er mere skadeligt end hvad du ellers nævner.

> så vi kun i begrænset omfang er blevet ramt af den.
Hvilket du ikke aner om vi ville være blevet uden dine to helte.

> Og til dem der så bryllup i dag, kan man jo stille sig selv spørgsmålet:
> Vil du være tryg ved at have en burkaklædt terrorist i nærheden af
> bryllupsparret?

Sjovt du siger det, det har en djævle i mig bedt til hele dagen, mens konen
har slupret kongerøgelse i sig. For satan et hjernedødt arrangement.

Melodi grand prix og kongeligt bryllup på samme dag, det er næsten mere end
en mand kan klare.

vv

Fra : Michael Meidahl Jens~

Dato : 24-05-08 20:44

"vvv" skrev i en meddelelse

> Det er vist kun klart for dig, Selvfølgelig skal myndighedrene >ikke
> blande sig i hvad tøj man har på når man er sammen med sine børn,

øhhh Børnene skal så opdrages til også at bære Burka ?
og kan dermed så heller ikke være på det Danske arbejdsmarkede ?

> [...]
> konen har slupret kongerøgelse i sig. For satan et hjernedødt
>
> Melodi grand prix og kongeligt bryllup på samme dag, det er >næsten mere

Nå , endelig noget vi er enige om ......

--
Venlig Hilsen
Michael Meidahl Jensen

Fra : vvv

Dato : 24-05-08 22:45

"Michael Meidahl Jensen" <mmj@FJERNDETTEtidsfaktoren.dk> skrev i en
meddelelse news:48387000$0$56783$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk...

> øhhh Børnene skal så opdrages til også at bære Burka ?

Tjaa. Nu er jeg jo ikke den store tilhænger af burka, men det må være op til
deres forældre, der er grænser for hvad man kan lovgive om.

> og kan dermed så heller ikke være på det Danske arbejdsmarkede ?

Desværre nok ikke, men på et tidspunkt går det jo over, hvis altså ikke de
igen og igen gifter sig med en udefra.
Og mon ikke det går over alligevel, gad vide om der eren eneste burkabærer
der er født og opvokset i Danmark?

Fra : S. A. Thomsen

Dato : 24-05-08 23:34

On Sat, 24 May 2008 23:44:49 +0200, "vvv" <?@?> wrote:

>Og mon ikke det går over alligevel, gad vide om der eren eneste burkabærer
>der er født og opvokset i Danmark?

Jeg har set en konvertit i Sorte Slyngel outfit på TV....

Fra : vvv

Dato : 25-05-08 10:21

"S. A. Thomsen" <s_a_thomsen@yahoo.com> skrev i en meddelelse

> Jeg har set en konvertit i Sorte Slyngel outfit på TV....

Når ja, hende havde jeg glemt, gad vide hvilken brist der har været i hendes
liv.

vv

Fra : S. A. Thomsen

Dato : 25-05-08 10:48

On Sun, 25 May 2008 11:20:53 +0200, "vvv" <?@?> wrote:

>Når ja, hende havde jeg glemt, gad vide hvilken brist der har været i hendes
>liv.

Hun blev religiøs....

Fra : vvv

Dato : 25-05-08 11:03

> Hun blev religiøs....

Ja, det er jo i sig selv en brist.

vv

Fra : S. A. Thomsen

Dato : 25-05-08 12:40

On Sun, 25 May 2008 12:02:40 +0200, "vvv" <?@?> wrote:

>Ja, det er jo i sig selv en brist.

Præcis...

Fra : vvv

Dato : 25-05-08 12:45

> Præcis...

Selvom vi er uenige om mangt og meget, er vi vist helt på linje når det
gælder religion

vv

Fra : Ivannof

Dato : 25-05-08 00:44

"vvv" <?@?> skrev i meddelelsen

> [...]
> igen og igen gifter sig med en udefra.
> Og mon ikke det går over alligevel, gad vide om der eren eneste burkabærer

Konerne til de to tunesere der havde tænkt sig at skrive Kurt Westergårds
dødsattest blev begge interviewet i burka på TV. Den ene var dansker født og
opvokset i Danmark, og mon ikke den anden også var opvokset i Danmark?

Hilsen Ivan

Fra : Kim2000

Dato : 24-05-08 21:10

"vvv" <?@?> skrev i en meddelelse

> [...]
> sig i hvad tøj man har på når man er sammen med sine børn, hvadenten man

Så de fremmedes børn skal altså heller ikke være på arbejdsmarkedet....

> Vrøvl

Terrorister er iført burka, bare spørg soldater i Israel.

> Hvem vi? jeg er ikke!

Champerlain ville have været stolt af dig....

> Ja, føj for satan. Det par er mere skadeligt end hvad du ellers nævner.

> Hvilket du ikke aner om vi ville være blevet uden dine to helte.

Siger 11.september dig noget, Madrid bomberne??

> Sjovt du siger det, det har en djævle i mig bedt til hele dagen, mens
> konen har slupret kongerøgelse i sig. For satan et hjernedødt arrangement.

Så du sad altså og håbede på et terrorangreb.

> Melodi grand prix og kongeligt bryllup på samme dag, det er næsten mere
> end en mand kan klare.

Det er derfor man ikke ser bryllup Og lille Felix gjorde da det eneste
fornuftige, tog sig en skraber.

Fra : vvv

Dato : 24-05-08 22:53

> Siger 11.september dig noget, Madrid bomberne??

Jeps.. Havde der været mere af det uden Bush og Fogh?
Ville vi have undgået det hvis de var kommet til tdligere?
2 X næppe

> Så du sad altså og håbede på et terrorangreb.

Dog ikke, men jeg ønsker tit kongehuset til helvede, især når TV-stationer
og aviser gå i overgear i royalt sludder.

> Det er derfor man ikke ser bryllup Og lille Felix gjorde da det eneste
> fornuftige, tog sig en skraber.

Jeg troede Felix var en kat, men sådan lærer man så meget.

vv

Fra : S. A. Thomsen

Dato : 24-05-08 21:36

On Sat, 24 May 2008 21:21:57 +0200, "vvv" <?@?> wrote:

>Så langt er vi ikke helt uenige-

Der er endelig noget vi kan være enige om...

>Melodi grand prix og kongeligt bryllup på samme dag, det er næsten mere end
>en mand kan klare.

Ved du ikke hvor on/off knappen er...???

PS: der kommer heldigvis Formel 1 i morgen...

Fra : vvv

Dato : 24-05-08 22:36

> Der er endelig noget vi kan være enige om...

> Ved du ikke hvor on/off knappen er...???
Jo. Men konen der er syg og derfor kun kan se fjernsyn har set det hele
dagen. Lyden fylder en del selvom man ikke ser det selv.

> PS: der kommer heldigvis Formel 1 i morgen...

Jeps...

vv

Fra : Ivannof

Dato : 25-05-08 00:39

"Kim2000" <kim2000@surfer.dk> skrev i meddelelsen

> [...]
>
> Og til dem der så bryllup i dag, kan man jo stille sig selv spørgsmålet:
> Vil du være tryg ved at have en burkaklædt terrorist i nærheden af

Hvis man er imod skal man vide hvad man er oppe imod. Jeg mener at det er
sådan at bestemte rettruende muslimer mener at de skal bære burka når de
ikke er i hjemmet. Hjemmet er altså dér, hvor de ikke har en burka på, så
kun deres egne mænd kan se deres fulde skønhed og eventuelle ekstra kilo.
Deres egne børn bliver altså ikke opdraget af en burkaklædt mor. Kun hvis
hun arbejder som dagpleje eller i institution, hvor der er en akut fare for
at mænd, som ikke er deres egne, kan formodes at få indblik i deres skønhed,
er de nødt til at iføre sig burka for at undgå at mænd voldtager dem.

Men burkaen har også sine fordele. Var det ikke lederen af en eller anden
terroristorganisation i Pakistan, som havde forskanset sig og sine i en
måske (den røde?) og prøvede at smugle sig selv iført en burka. Udtalelser
fra danske muslimer går også på at hvis man som kvinde ifører sig islamisk
klædedragt incl. burka, er det et signal om at man ikke længere føler sig
forpligtet af mode, så at man ikke behøver gå i panik over ekstra kilo man
tager på. Så hvis man er en slank muslim, kan man gemme mange ting "under
skørterne". Så overdreven "respekt" for islamiske klædedragter, kan gøre
livet lettere for sære individer f. eks. fra Glasvej, glostrup og Voldsmose,
som er ved at "sprænges" af nye ideer!

Hilsen Ivan

Fra : Frank Leegaard

Dato : 24-05-08 22:08

vvv wrote:
> [...]
> andre hopper i med begge ben.
>
> Nu du siger udryddes, smager det så ikke også lidt af fisk?

Smager af?

Det er sgu fisk ..

/F

Fra : @

Dato : 25-05-08 23:07

On Sat, 24 May 2008 20:26:01 +0200, "vvv" <?@?> wrote:

>Der er under 1000 kvinder i Danmark der bære burka

da M. Glistrup tilbage i 1988 forudsagde hvor stort antallet af
muhamedanere ville være i Danmark i år 2005 var der en hel del
"bedrevidende" tåber så ikke troede ham

det ser ud til at disse tåber har sat afkom i verden

--
Det handler ikke for fem øre om den i øvrigt hidsige tone i udlændingedebatten i Danmark
Det handler om, at vi aldrig må acceptere, at hensynet til politiske, kulturelle og

Fra : Ivannof

Dato : 26-05-08 08:28

"@" <1@invalid.net> skrev i meddelelsen

> da M. Glistrup tilbage i 1988 forudsagde hvor stort antallet af
> muhamedanere ville være i Danmark i år 2005 var der en hel del
> "bedrevidende" tåber så ikke troede ham
>

> det ser ud til at disse tåber har sat afkom i verden

Ja, for islam er ret ensartet verden over. Se bare på deres hang til
tørklæder.

På en ferie i Tunesien for et par år siden var det helt klart at kvinder
mellem 15 og 50 sjældens viste sig uden for hjemmet. Hvis vi så skal finde
ud af hvor mange burka-klædte kvinder vi har i Danmark - ja, så kunne der
være 50.000 kvinder, som bare ikke kommer uden for en dør og som naturligvis
har en burka, hvis det skulle være nødvendigt engang!

Det er i hvert fald lige så svært at modbevise som "at der er under 1000
kvinder i DK med burka"

Hilsen Ivan

Fra : Carsten Riis

Dato : 24-05-08 20:09

/Peter skrev den 24-05-2008 20:18:

> DF modarbejder blot totalitære ideologier som burde udryddes.

Og det siger du om DF, som er topstyret.

Carsten Riis
www.de3faktorer.dk

Fra : Michael Meidahl Jens~

Dato : 24-05-08 20:21

"Carsten Riis" skrev i en meddelelse

> Og det siger du om DF, som er topstyret.

Og du fjoller som du plejer , er andre partier ikke topstyret ??.
Har du deltaget i nogle gruppemøder i DF ? , siden du ved så godt besked.
Kom nu ikke at sig du har læst det i avisen !! , jeg har jo dit ord for at
Aviser kan man ikke altid stole på.

Asmaa "sagen" vidner så ikke om topstyring i EL ??.
Hornbeck "sagen" minder heller ikke om topstyring ??

--
Venlig Hilsen
Michael Meidahl Jensen

Fra : N_B_DK

Dato : 25-05-08 15:28

"Carsten Riis" <carsten.riis@gmail.com> wrote in message

> Og det siger du om DF, som er topstyret.

Ikke mere end nogen af de andre partier er.

--
MVH. N_B_DK
KVM consol købes (1024X768 eller højere)

Fra : Kim Larsen

Dato : 24-05-08 20:31

"/Peter" <nospam@no.mail> skrev i meddelelsen
> "vvv" <?@?> skrev i en meddelelse

> Plakaten er helt i fremtidens ånd, og helt og aldeles udansk,
> som alle muhamedanere er.
>
> DF modarbejder blot totalitære ideologier som burde udryddes.

Sjovt - Det der med udryddelse er da ellers noget totalitære ideologier er
meget begejstret for. Hvad er det lige som adskiller disse fra dig ?

--
Kim Larsen
Tag et kig på: http://dokusiden.frac.dk/ground69.htm

Fra : Martin Larsen

Dato : 24-05-08 20:41

"Kim Larsen" <kl2607@gmail.com> skrev i meddelelsen

> Sjovt - Det der med udryddelse er da ellers noget totalitære ideologier er
> meget begejstret for. Hvad er det lige som adskiller disse fra dig ?

Lille Kimsebasse. Du er jo selv begejstret for den totalitære rødfascisme,
så du burde nok vide besked.

Mvh
Martin

Fra : Kim Larsen

Dato : 24-05-08 20:56

"Martin Larsen" <mlarsen@post7.tele.dk> skrev i meddelelsen
> "Kim Larsen" <kl2607@gmail.com> skrev i meddelelsen

> Lille Kimsebasse. Du er jo selv begejstret for den totalitære
> rødfascisme, så du burde nok vide besked.

Nej lille Martinsebasse, Socialismen, stav efter mig, s o c i a l i s m e n,
en god ideologi som du kunne lære meget af.

Fra : Michael Meidahl Jens~

Dato : 24-05-08 21:17

"Kim Larsen" skrev i en meddelelse

>Socialismen, stav efter mig, s o c i a l i s m e n, en god ideologi som du
>kunne lære meget af.

Sikkert ! , men tiden er løbet fra den .

--
Venlig Hilsen
Michael Meidahl Jensen

Fra : Martin Larsen

Dato : 24-05-08 21:45

> "Martin Larsen" <mlarsen@post7.tele.dk> skrev i meddelelsen

> Nej lille Martinsebasse, Socialismen, stav efter mig, s o c i a l i s m e
> n, en god ideologi som du kunne lære meget af.

2 alen af et stykke...

Mvh
Martin

Fra : Ivannof

Dato : 25-05-08 00:52

> [...]
>
> Nej lille Martinsebasse, Socialismen, stav efter mig, s o c i a l i s m e
> n, en god ideologi som du kunne lære meget af.

Lige som nazismen, har den en totalitær baggrund. Proletariatets diktatur
kan ikke slippe sin odeur!

Ivan

Fra : @

Dato : 25-05-08 23:13

On Sat, 24 May 2008 21:56:05 +0200, "Kim Larsen" <kl2607@gmail.com>
wrote:

>Nej lille Martinsebasse, Socialismen, stav efter mig, s o c i a l i s m e n,
>en god ideologi som du kunne lære meget af.

det eneste gode ved socialismen er at den klart og tydeligt viser
hvordan man ikke skal indrette et samfund

medmindre man netop går efter økonomisk ruin, undertrykkelse og
ensretning

Fra : Ivannof

Dato : 25-05-08 00:49

> [...]
>
> Sjovt - Det der med udryddelse er da ellers noget totalitære ideologier er
> meget begejstret for. Hvad er det lige som adskiller disse fra dig ?

Det er sjovt at man er nødt til at gøre opmærksom på at der er forskel på at
udrydde ideer og mennesker. Er du klar over den forskel?

Ivan

Fra : Michael Meidahl Jens~

Dato : 24-05-08 19:52

"vvv" skrev i en meddelelse

> Sammenligningen er da ikke helt ved siden af.

Jo meget !

> DF´s plakat med dommeren i burka, som han henviser til, er >da langt under
> lavmålet, og ikke langt fra naziernes antijødeplakater.

Hvad ser du på plakaten !? , ser du nogen eller noget menneske ?
Du ser en Burka ikke et menneske , Du ser på plakaten et religiøst symbol
fra en Politisk Religiøs ideologi.

Syntes du dette her er kønnere ??
Hvor man prøver at fiske stemmer der åbenbart ikke kan læse Dansk !.
http://www.politiskkommunikation.dk/html/nyheder/filer/211105/stor/Enhedslisten%20small.jpg

--
Venlig Hilsen
Michael Meidahl Jensen

Fra : /Peter

Dato : 24-05-08 19:56

"Michael Meidahl Jensen" <mmj@FJERNDETTEtidsfaktoren.dk> skrev i en
meddelelse news:483863bb$0$56790$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk...

> [...]
>
> Syntes du dette her er kønnere ??
> Hvor man prøver at fiske stemmer der åbenbart ikke kan læse Dansk !.

Håber at EL bliver sendt til tæling ved næste valg -fy for helvede et
antisvineparti.

Fra : Kim Larsen

Dato : 24-05-08 20:35

> [...]
> meddelelse news:483863bb$0$56790$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk...

> Håber at EL bliver sendt til tæling ved næste valg -fy for helvede et

Jeg tror at EL vil gå frem i målingerne sammen med SF og S. Et systemskifte
er heldigvis under forberedelse.

Fra : Kim2000

Dato : 24-05-08 21:06

"Kim Larsen" <kl2607@gmail.com> skrev i en meddelelse
> "/Peter" <nospam@no.mail> skrev i meddelelsen

> Jeg tror at EL vil gå frem i målingerne sammen med SF og S. Et
> systemskifte er heldigvis under forberedelse.

Hvorfor i alverden skulle S dog gå frem??? Regeringen vælter rundt i
skandaler og hvad gør oppositionen? Intet. Faktum er at Socialdemokraterne
ikke har en formand med podus. Hver gang hun har været i TV fatter jeg ikke
hendes budskab som hun japper af i et forrygende tempo. Dertil kommer
naturligvis at hendes "kammerater" konstant modsiger hende og partiets
politik - hvad den så end er.

Fra : S. A. Thomsen

Dato : 24-05-08 21:44

On Sat, 24 May 2008 21:35:24 +0200, "Kim Larsen" <kl2607@gmail.com>
wrote:

>Jeg tror at EL vil gå frem i målingerne sammen med SF og S. Et systemskifte
>er heldigvis under forberedelse.

Naiviteten slår nye rekorder... ))

Fra : Ivannof

Dato : 25-05-08 00:55

"Kim Larsen" <kl2607@gmail.com> skrev i meddelelsen
> "/Peter" <nospam@no.mail> skrev i meddelelsen

> Jeg tror at EL vil gå frem i målingerne sammen med SF og S. Kim Larsen

Der er visse som er salige i sin tro! God fornøjelse!

Ivan

Fra : vvv

Dato : 24-05-08 20:11

> [...]
>
> Hvad ser du på plakaten !? , ser du nogen eller noget menneske ?
> Du ser en Burka ikke et menneske , Du ser på plakaten et religiøst symbol

Jeg ser et urealistisk skræmmebillede som kun uvidende uuddannede tåber
hopper på.

> Syntes du dette her er kønnere ??
Ja.

> Hvor man prøver at fiske stemmer der åbenbart ikke kan læse Dansk !.
> http://www.politiskkommunikation.dk/html/nyheder/filer/211105/stor/Enhedslisten%20small.jpg

Det er en valgplakat. Nu aner jeg ikke hvad der står, men formodenligt er
det en helt almindelig valgplagat, bare på et andet sprog. Hvad er
problemet?

vv

Fra : JBH

Dato : 24-05-08 20:24

"vvv" <?@?> skrev i en meddelelse

> [...]
>
> Det er en valgplakat. Nu aner jeg ikke hvad der står, men formodenligt er
> det en helt almindelig valgplagat, bare på et andet sprog. Hvad er

Hvem sagde "uvidende uuddannede tåber" ......

/JBH

Fra : Michael Meidahl Jens~

Dato : 24-05-08 20:38

"vvv" skrev i en meddelelse

> Jeg ser et urealistisk skræmmebillede som kun uvidende >uuddannede tåber
> hopper på.

Det er blot en provokation mod Islam , intet andet !

> Det er en valgplakat. Nu aner jeg ikke hvad der står, men >formodenligt er
> det en helt almindelig valgplagat, bare på et andet sprog. >Hvad er
> problemet?

Du ser intet odiøst i den plakat !?
Ja så må en uvidende uuddannet tåber heller skære det ud i pap.

Rent bortset fra at man til et Dansk folketingsvalg i Danmark på en Dansk
valgplakat skriver noget på et sprog hverken du eller jeg forstår , så er
der lige en anden ting.

Hvis de mennesker plakaten henvender sig til ikke kan læse dansk ,ensige
dårligt forstå det .
Hvordan kan de så forstå EL partiprogram ?
Eller du tro måske at hele EL partiprogram er oversat til Arabisk , nej den
plakat er kun lavet for at fiske stemmer hos
Arabisketalende indvandrer , så her lugter der altså også af fisk !!

--
Venlig Hilsen
Michael Meidahl Jensen

Fra : vvv

Dato : 24-05-08 20:45

"Michael Meidahl Jensen" <mmj@FJERNDETTEtidsfaktoren.dk> skrev i en
meddelelse news:48386e8e$0$56783$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk...

> Det er blot en provokation mod Islam , intet andet !

> Du ser intet odiøst i den plakat !?

Nej

> Ja så må en uvidende uuddannet tåber heller skære det ud i pap.
Tak

> [...]
> dårligt forstå det .
> Hvordan kan de så forstå EL partiprogram ?
Det kan de sikkert heller ikke, ligesom de ikke kan læse andre partiers. Men
nu er de altså danske statsborgere - om man kan lide det eller ej - og
derfor kan de stemme, og derfor kan man tale til deres stemmer.

> Eller du tro måske at hele EL partiprogram er oversat til Arabisk
Det ved jeg ikke, men det kunne de sgu godt finde på. På den anden side,
hvis araberne fandt ud af hvad EL egentligt står for, så holdt de nok op med
at stemme på dem. de fleste arabere er langt mere til højre end EL.

> nej den plakat er kun lavet for at fiske stemmer hos
> Arabisketalende indvandrer , så her lugter der altså også af fisk !!

Alle valgplakater er lavet for at fiske stemmer. Så den adskiller sig ikke
på det punkt.

vv

Fra : hanzen

Dato : 25-05-08 10:01

"vvv" <?@?> skrev i en meddelelse
> Det kan de sikkert heller ikke, ligesom de ikke kan læse andre partiers.
> Men nu er de altså danske statsborgere - om man kan lide det eller ej - og
> derfor kan de stemme, og derfor kan man tale til deres stemmer.

Forklar mig så lige hvordan de har fået stemmeret?
Det får man når man bliver dansk statsborger, hvilket forudsætter man taler
og forstår dansk.
?????????

--
hilzen
hanzen

Til statsministeren (16/8 04) af: Villy Søvndal (SF):
»Vil statsministeren redegøre uddybende for specialstyrkebasen Fort Bragg,
der angiveligt er placeret under den grønlandske indlandsis?«

Fra : vvv

Dato : 25-05-08 10:24

"hanzen" <hanzen@mailmeej.dk> skrev i en meddelelse

> Forklar mig så lige hvordan de har fået stemmeret?
> Det får man når man bliver dansk statsborger, hvilket forudsætter man
> taler og forstår dansk.
> ?????????
Det kan jeg ikke forklarer dig, og det er heller ikke det diskutionen går ud
på. Når først de er statsborgere, så har de stemmeret. Og de stemmer skal
der selvfølgelig også kæmpes om.

vv

Fra : Kim2000

Dato : 25-05-08 10:31

> [...]
>
> Forklar mig så lige hvordan de har fået stemmeret?
> Det får man når man bliver dansk statsborger, hvilket forudsætter man

Det sguda først fornyligt det krav er blevet indført, tidligere havde
sosserne intet krav i den retning, bare man havde modtaget siddet i sit
villatelt på bistand i 3 år, så var man kvalificeret.

Fra : vvv

Dato : 25-05-08 11:02

> [...]
> sosserne intet krav i den retning, bare man havde modtaget siddet i sit
> villatelt på bistand i 3 år, så var man kvalificeret.

Det er ikke korrekt. Man har længe skulle forbi politiet og vise man kunne
forstå dansk, men testen er øjensynligt ikk altid blevet taget lige
alvorligt.
Og altid at give S skylden er latterligt, under Schlütter var det endnu
lettere end under Nyrup.

vv

Fra : Kim2000

Dato : 25-05-08 11:06

"vvv" <?@?> skrev i en meddelelse

> [...]
> alvorligt.
> Og altid at give S skylden er latterligt, under Schlütter var det endnu

Det måske komiske er at Nyrup lagde op til ret voldsomme stramninger i
1998-99, men blev afvist af partitoppen, altså den partitop, der i dag har
tilsluttet sig DF's politik på området.

Fra : Kurt H. Nedergaard

Dato : 24-05-08 20:02

"vvv" <?@?> skrev i en meddelelse

> [...]
> DF´s plakat med dommeren i burka, som han henviser til, er da langt under
> lavmålet, og ikke langt fra naziernes antijødeplakater.

jeg vil gerne have at du præcisere din sammenligning mellem nazisterne og
muhamedanernes jødehad.
Og vor fjolset Jørgen Poulsen fra Nasersistisk jihad får burkaen frikendt.

Fra : vvv

Dato : 24-05-08 20:08

> [...]
>
> "vvv" <?@?> skrev i en meddelelse

> jeg vil gerne have at du præcisere din sammenligning mellem nazisterne og
Ikke forstået.
Jeg sammenligner nazismen med DF´s muslimhad.

> Og vor fjolset Jørgen Poulsen fra Nasersistisk jihad får burkaen frikendt.
Ikke forstået?

vv

Fra : S. A. Thomsen

Dato : 24-05-08 20:14

On Sat, 24 May 2008 21:08:00 +0200, "vvv" <?@?> wrote:

>Jeg sammenligner nazismen med DF´s muslimhad.

Du forveksler muslimhad med islam"had"...

>Ikke forstået?

Hvilket ikke er nogen overraskelse...

Fra : Kim2000

Dato : 24-05-08 20:13

> [...]
> muhamedanernes jødehad.
> Og vor fjolset Jørgen Poulsen fra Nasersistisk jihad får burkaen frikendt.

Islam _er_ nazisme, forskellen er vel bare at ikke alle tyskere var
nazister.....

Fra : hanzen

Dato : 25-05-08 09:57

> Islam _er_ nazisme, forskellen er vel bare at ikke alle tyskere var
> nazister.....

Og at nazisterne ikke prøvede at sælge budskabet som noget overnaturligt.
--
hilzen
hanzen

Fra : Frank Leegaard

Dato : 24-05-08 22:07

vvv wrote:
> [...]
> DF´s plakat med dommeren i burka, som han henviser til, er da langt
> under lavmålet, og ikke langt fra naziernes antijødeplakater.

At DF ikke selv kan udvise selvkritik nok til at se den rammende
sammenligning, er da mest synd for DF.

DF rider da også med på samme bølge af fremmedhad som nazisterne gjorde i
30erne. Dengang var det jøder - nu er det arabere.

/F

Fra : Michael Meidahl Jens~

Dato : 24-05-08 22:48

"Frank Leegaard" skrev i en meddelelse

> DF rider da også med på samme bølge af fremmedhad som >nazisterne gjorde i
> 30erne. Dengang var det jøder - nu er det arabere.

Ja nogen skal jo have skylden for venstrefløjens kedelige oppositions
tilværelse på snart , tja hvor mange år ?.
At venstrefløjen så ikke kan se at deres nazifisering af DF
rammer dem selv ,er da mest synd for dem selv.

--
Venlig Hilsen
Michael Meidahl Jensen