Støt Jønke
Fra : Peter

Dato : 19-05-08 21:56

http://retfærdighedforjønke.dk/gaestebog.asp

Et overgreb er ved at finde sted, støt Jønke nu!

Fra : Jens Bruun

Dato : 19-05-08 22:29

"Peter" <klo@gi.com> skrev i en meddelelse news:g0spi4$m7g$1@aioe.org
> http://retfærdighedforjønke.dk/gaestebog.asp

> Et overgreb er ved at finde sted, støt Jønke nu!

Hvilket overgreb er det?

--
-Jens B.

D.e.f.f.e.s.

Fra : Bo Warming

Dato : 19-05-08 23:42

> Hvilket overgreb er det?

At han tvangsindlægges fordi han søgte hjælp mod muslimoverfald er en fejl
At han er morder er uvedkommende - det er juridisk set fortid, han har sonet
straf for det

Politi bør prioritere at beskytte borgere mod vold

det gør de heller ikke vedr min autonom-genbos overfald på mig jvf
nedenstående

Statsadvokaten . Klage

Min autonom-genbo har igen holdt fest, hvor deltagerne truede med og
udførte personvold mod mig.

Det fandt sted i min have imorges 18.5.08 kl 9 efter at en nabopige havde
søgt at tale dem til at skrue ned for den hele natten larmende musik. Jeg
anbefalede hende at ringe til politiet og det hørte naboens gæster som så
truede mig med vold på nært hold og den fynske sorthårede og sortskæggede
maler der har lejemålet kom ind i min have og slog på mig og hærværkede mod
havemøbler og mit ny (og tekst-fri) plankeværks ny havelåge.

Jeg ringede straks til vagthavende for Nørrebro som oplyste, at der "jo
ofte var angreb på mig så jeg måtte henvende mig personligt på Station
Bellahøj", hvad jeg gjorde -- uden noget resultat.

Forrige uge var volden mod mig alvorligere og mit ansigt blødte pga to
gæster, der trængte ind i min have og slog mit ansigt til blods. Dengang
sendte vagthavende straks en patruljevogn, og de besøgte maleren, men hans
gæster var da gået og han havde ikke navn på dem og følte ikke ansvar for
deres vold "på vej fra festen" (men jeg så at de efter at have slået mig
vendte tilbage til festen, hvis vært hetzede mod mig af politiske grunde)

Patruljevognens betjente bad mig få sendt skadestuerapport og indskærpede
at al vold skal rapporteres OG ALLE TRUSLER, hvilket jeg ikke altid har
gjort. Skadestuerapport sendtes igen forrige uge og det førte ikke til nogen
kontakt fra politiet til Bjelkes Alle 43,1 lejligheden - praler maleren af.

Sidste år har meget vold og hærværk sket fra den lejemålsindehavende maler
og dette er rapporteret til Station Bellahøj telefonisk og skriftligt.

Jeg klager over at jeg skal leve i frygt for ny angreb og evt mordforsøg
og at politiet end ikke vil nævne for voldsmanden at det er ulovligt. Han
praler af politiets ligegladhed med mine anmeldelser.

At man i dag - og i skarp kontrast til forrige uges betjente - afviser med
den grund at, at jeg har været forfulgt tidligere, svarer jo helt til, hvis
man om angrebne jøder sagde at "det har vi ikke tid til , for der har været
angreb på jøder tidligere, så det må være jeres egen fejl".

Af den højrøstede snak fra fest-lejlighedens altan fremgik, at
aversionerne mod mig, som man gejlede op til noget stort, bundede i mistanke
om, at jeg skulle være racist. Jeg giftede mig i 1993 med en asiat som
stadig bor i mit hus, og jeg har i 4 år som DANIDA-udsendt arbejdet for at
bekæmpe sult og sygdom i Afghanistan og Zambia, så jeg er ikke racist, og
selv hvis jeg var, kan det ikke begrunde indtrængen og personvold.

Med venlig hilsen Bo Warming, cand.scient, gymnasielærer, Bjelkes Alle 46
st, 2200 N, 35861000

Fra : Martin Larsen

Dato : 20-05-08 09:14

"Bo Warming" <bwng@bwng.dk> skrev i meddelelsen

> [...]
> og at politiet end ikke vil nævne for voldsmanden at det er ulovligt. Han
> praler af politiets ligegladhed med mine anmeldelser.

Politiet opfordrer jo nærmest til selvtægt, når de ikke reagerer på den
grove vold fra muslimer og autonome.
Men politiet vil måske på længere sigt hellere have deres løn af
narkobaroner?

Mvh
Martin

Fra : Michael Weber

Dato : 19-05-08 22:34

Peter wrote:
> http://retfærdighedforjønke.dk/gaestebog.asp
>
> Et overgreb er ved at finde sted, støt Jønke nu!

Hvem begriber Jønke sig da på, siden han skal have hjælp ?

Fra : Anders Peter Johnsen

Dato : 20-05-08 03:06

Peter wrote:
> http://retfærdighedforjønke.dk/gaestebog.asp
>
> Et overgreb er ved at finde sted, støt Jønke nu!

Nu er linket desværre dødt for mit vedkommende, men jo, jeg har fulgt sagen,
og lige så pissehamrende usympatisk en morderisk voldsmand, jeg umiddelbart
opfatter Jørn "Jønke" Nielsen som, i kraft af de mordsager, han vitterligt
er dømt for, lige så skræmmende finder jeg det da selvklart at manden - for
så vidt han jo altså alligevel heller ikke synes decideret debil, endsige
psykotisk - ligefrem synes kørt af på den psykiatriske afgrening af
retssystemet i en situation, hvor han åbenbart i blot tilnærmelsesvis god
ret må siges at forsvare sig bare nogenlunde retmæssigt:

Uden øvrig sympati er det mig desværre ret oplagt at der er ved at gå "Jesse
James" i den, for så vidt manden jo lige netop ved at være "rockermiljøets
Über-Silverback" er en person, som mange små splejsede psykopataspirerende
(perker?)knægte da sikkert vil søge prestige i at "tage skalpen på": Det er
jo ren negerstammekannibalisme, for så vidt een eller anden idiot - eller
endda nogle forsamlede håndfulde? - da sikkert nok ville mene dermed at
kunne "absorbere noget af hans notoriske farlighedsprestige" ved at slå ham
ihjel...

Mvh
Anders Peter Johnsen

Fra : Pernille

Dato : 20-05-08 14:57

"Peter" <klo@gi.com> skrev i en meddelelse news:g0spi4$m7g$1@aioe.org...
> http://retfærdighedforjønke.dk/gaestebog.asp
>
> Et overgreb er ved at finde sted, støt Jønke nu!

Gale katte får revet skind...

Fra : N_B_DK

Dato : 20-05-08 16:33

"Pernille" <Hovedst@den> wrote in message

> Gale katte får revet skind...

Aha, så folk der overfaldes er altså selv uden om det ?

--
MVH. N_B_DK
KVM consol købes (1024X768 eller højere)

Fra : Pernille

Dato : 20-05-08 16:47

> "Pernille" <Hovedst@den> wrote in message

> Aha, så folk der overfaldes er altså selv uden om det ?

Ikke alle der overfaldes, er "gale katte". - Men "Jønke" er.

Fra : N_B_DK

Dato : 20-05-08 19:39

> Ikke alle der overfaldes, er "gale katte". - Men "Jønke" er.

Hvilke folk må man gerne overfalde, og derved selv blive et offer,
fremfor at være gerningsmand ?

Har du en liste over folk som må overfaldes, og derefter selv er skyld i
overfaldet ?

Fra : Pernille

Dato : 21-05-08 07:18

> [...]
> at være gerningsmand ?
>
> Har du en liste over folk som må overfaldes, og derefter selv er skyld i

Det jeg mener er, at jeg ikke har de helt store bekymringer om manden.
Han har lavet så meget dårligt, - så jeg har svært ved at have ondt af ham.
- Så min første tanke er, at når man selv ikke holder sig tilbage, med at
overfalde/dræbe folk, så bliver man selv udsat.

Fra : Jens Bruun

Dato : 20-05-08 22:08

> Aha, så folk der overfaldes er altså selv uden om det ?

Nej, men folk, der gentagne gange er indblandet i andre menneskers voldelige
død, må finde sig i, at de på et tidspunkt kan risikere at skulle
mentalundersøges.

--
-Jens B.

D.e.f.f.e.s.

Fra : Jesper

Dato : 20-05-08 21:58

Peter <klo@gi.com> wrote:

> http://retfærdighedforjønke.dk/gaestebog.asp
>
> Et overgreb er ved at finde sted, støt Jønke nu!

Det vil være et overgreb på demokratiet og retfærdighedsfølelse hvis
ikke Jønke bliver spærret inde på livstid, enten i Hotel Gitterly,
Herstedvester Psykopatforvaring eller Kolbøttefabrikken.
--
Jesper
A dollar in aid to the third world not spend on

Fra : S. A. Thomsen

Dato : 20-05-08 22:02

On Tue, 20 May 2008 22:58:15 +0200, spambuster@users.toughguy.net
(Jesper) wrote:

>Det vil være et overgreb på demokratiet og retfærdighedsfølelse hvis
>ikke Jønke bliver spærret inde på livstid, enten i Hotel Gitterly,
>Herstedvester Psykopatforvaring eller Kolbøttefabrikken.

Spærret inde for HVAD...???

Det er jo ikke ulovligt at være idiot....

Fra : Jesper

Dato : 20-05-08 22:40

S. A. Thomsen <s_a_thomsen@yahoo.com> wrote:

> Spærret inde for HVAD...???
>
> Det er jo ikke ulovligt at være idiot....

Ja og Charlie Manson er sådan en rar mand. Uforståeligt at han er blevet
spærret inde.

Fra : S. A. Thomsen

Dato : 20-05-08 23:08

On Tue, 20 May 2008 23:40:21 +0200, spambuster@users.toughguy.net
(Jesper) wrote:

>Ja og Charlie Manson er sådan en rar mand. Uforståeligt at han er blevet
>spærret inde.

ER Jønke ikke blevet straffet efter loven, for det han har gjort...???

Fra : Jesper

Dato : 20-05-08 23:27

S. A. Thomsen <s_a_thomsen@yahoo.com> wrote:

> ER Jønke ikke blevet straffet efter loven, for det han har gjort...???

Ikke for det sidste knivstikkeri. Og så har han så mange
voldsforbrydelser på samvittigheden, at han med rimelighed må betegnes
som farlig.

Fra : S. A. Thomsen

Dato : 21-05-08 06:25

On Wed, 21 May 2008 00:26:36 +0200, spambuster@users.toughguy.net
(Jesper) wrote:

>Ikke for det sidste knivstikkeri.

Var det ikke ham der blev overfaldet, og "bare" forsvarede sig...???

>Og så har han så mange
>voldsforbrydelser på samvittigheden, at han med rimelighed må betegnes
>som farlig.

Han er da ikke farlig for mig... Dem det er gået ud over er jo
klaphatte som ham selv....

Fra : @

Dato : 21-05-08 13:16

(Jesper) wrote:

>Ikke for det sidste knivstikkeri.

knivstikkeri!!!!!

han blev overfaldet

mener du ikke man har lov til at forsvare sit liv her i landet?

--
Det handler ikke for fem øre om den i øvrigt hidsige tone i udlændingedebatten i Danmark
Det handler om, at vi aldrig må acceptere, at hensynet til politiske, kulturelle og

Fra : Jesper

Dato : 21-05-08 15:17

@ <1@invalid.net> wrote:

> knivstikkeri!!!!!
>

> han blev overfaldet
>

> mener du ikke man har lov til at forsvare sit liv her i landet?

Ja, det påstår han selv. Politi og anklagemyndighed er af en noget anden
opfattelse.

Fra : S. A. Thomsen

Dato : 21-05-08 15:35

On Wed, 21 May 2008 16:17:20 +0200, spambuster@users.toughguy.net
(Jesper) wrote:

>Ja, det påstår han selv. Politi og anklagemyndighed er af en noget anden
>opfattelse.

Øhhh... Var der ikke noget med at politiet lyttede med da han blev
overfaldet...???

Det de "øffer" om, er vist at han var for voldsom da han forsvarede
sig.... Det ændrer da ikke på at det var Jønke der blev overfaldet...

Fra : Bruno Christensen

Dato : 21-05-08 16:38

On Wed, 21 May 2008 16:34:33 +0200, S. A. Thomsen wrote:

> Det de "øffer" om, er vist at han var for voldsom da han forsvarede
> sig.... Det ændrer da ikke på at det var Jønke der blev overfaldet...

Hvordan kommer man "lige" til at stikke en mand i indersiden af låret og
derved ramme en pulsåre?

--
MVH
Bruno

Fra : S. A. Thomsen

Dato : 21-05-08 17:31

On Wed, 21 May 2008 17:38:13 +0200, Bruno Christensen
<news@lpdommer.dk> wrote:

>Hvordan kommer man "lige" til at stikke en mand i indersiden af låret og
>derved ramme en pulsåre?

Ved at kæmpe om kniven og være stærkest, krydret med lidt
hævntørst...???

Og det er vist det med hævntørsten, der bider Jønke i røven nu...

Fra : Jens Bruun

Dato : 21-05-08 21:59

"S. A. Thomsen" <s_a_thomsen@yahoo.com> skrev i en meddelelse

> Ved at kæmpe om kniven og være stærkest, krydret med lidt
> hævntørst...???

Jønke er en rigtig hædersmand. Sidst, han deltog aktivt i et drab, ventede
han med at sparke på offeret, indtil offeret var døende.

--
-Jens B.

D.e.f.f.e.s.

Fra : @

Dato : 21-05-08 15:37

(Jesper) wrote:

>Ja, det påstår han selv.

og

indtil skyld er bevist er manden uskyldig

> Politi og anklagemyndighed er af en noget anden
>opfattelse.

det var de også i mange år i pedal- Ove sagen

problemet i Jønke-sagen er jo at politi og anklager tydeligvis mangler
beviser for deres anklager og derfor tyr til at få systemet til at
erklære en fuldstændig fornuftig og sundt reagerende mand erklæret
mentalt syg

Fra : Avateren

Dato : 22-05-08 15:53

> [...]
> ikke Jønke bliver spærret inde på livstid, enten i Hotel Gitterly,
> Herstedvester Psykopatforvaring eller Kolbøttefabrikken.

Sludder Jønke skød Makrellen for at furhindre drab på sine brødre, Jønke var
lokalet i Ålborg hvor en mand blev myrdet, men han deltog ikke selv. Jønke
blev overfaldet af en Muhamedaner, noget der sker for alm danskere hver
eneste dag. Nej Jønke burde gå ind i politik og komme på tinge IMHO.

Fra : PerX ...

Dato : 21-05-08 15:06

In article <g0spi4$m7g$1@aioe.org>, klo@gi.com says...
> http://retfærdighedforjønke.dk/gaestebog.asp
>
> Et overgreb er ved at finde sted, støt Jønke nu!

Han fortjener ikke retfærdighed.

(Eller det gør han måske netop)

Fra : Bo Warming

Dato : 22-05-08 02:53

"PerX ..." <hyp1999@_hotmail_nospam_.com> skrev i en meddelelse
> In article <g0spi4$m7g$1@aioe.org>, klo@gi.com says...

> Han fortjener ikke retfærdighed.

Det gør alle, og rockere har meldt sig ind i hvad svarer til bokseklub og
da er det naturligt at modstandere rammes hårdt fysisk - lissom stamgæster
på voldelige værttshuse.

De og deres modstandere har valgt farlig hobby så han er ikke nær så slem
som en terrorist

Psykiatri bør være frivilligt tilbud.
Er man behandlingsdømt så evt tvang