Så er det weekend i Danmark...
Fra : -=* NEiL DANELAW *=-

Dato : 17-05-08 13:20

og den fremmede fører sig frem:

http://www.bt.dk/article/20080517/krimi/80517003/

http://www.bt.dk/article/20080517/krimi/80517006/

Det tegner til, at det bliver berigende weekend...!

Men hvorfor, skal vi her i vores land, Danmark, have folk af
'anden etnisk herkomst'.

Ville det ikke være bedst for alle, om disse straks blev sendt tilbage
til deres eget rigtige hjemland?

Fra : N_B_DK

Dato : 17-05-08 13:39

"-=* NEiL DANELAW *=-" <jegerdumoggrimogharingenvenner@topbanana.dk>
wrote in message news:sLWdnZ64X5zHULPVnZ2dnUVZ8vGdnZ2d@giganews.com

> Men hvorfor, skal vi her i vores land, Danmark, have folk af
> 'anden etnisk herkomst'.

Hvorfor skal folk der er ligeså danske som de fleste andre sendes retur
? hvad med at nøjes med dem der begår kriminalitet (de skal så sendes
retur meget hurtigere)

> Ville det ikke være bedst for alle, om disse straks blev sendt tilbage
> til deres eget rigtige hjemland?

Nej.

--
MVH. N_B_DK
KVM consol købes (1024X768 eller højere)

Fra : -=* NEiL DANELAW *=-

Dato : 17-05-08 13:50

"N_B_DK" <N_B_DKSPAM@hotmail.com> wrote in message

> Hvorfor skal folk der er ligeså danske som de fleste andre sendes retur ?
> hvad med at nøjes med dem der begår kriminalitet (de skal så sendes retur
> meget hurtigere)

Anden etnisk herkomst betyder jo netop at de ikke er danske.

> Nej.

Jo, i vores verden, er der ikke plads til 3. verdens bærme.

Fra : N_B_DK

Dato : 17-05-08 14:10

wrote in message news:yqydnfGbTs0KSbPVnZ2dnUVZ8vqdnZ2d@giganews.com
> "N_B_DK" <N_B_DKSPAM@hotmail.com> wrote in message

> Anden etnisk herkomst betyder jo netop at de ikke er danske.

Sludder.

> Jo, i vores verden, er der ikke plads til 3. verdens bærme.

Og det mener du alle er pr definition ? det ville hjælpe hvis folk kunne
nøjes med, at ville have de kriminelle ikke danske statsborgere udvist,
det tror jeg et eller andet sted ville kunne blive accepteret af de
fleste, men den her debat med alle skal ud, det får folk til at gå i
rasmus modsat mode.

Fra : Ivannof

Dato : 17-05-08 14:46

"N_B_DK" <N_B_DKSPAM@hotmail.com> skrev i meddelelsen

> Hvorfor skal folk der er ligeså danske som de fleste andre sendes retur ?
> hvad med at nøjes med dem der begår kriminalitet (de skal så sendes retur
> meget hurtigere)

Med eller uden forældre?
Ivan

Fra : N_B_DK

Dato : 17-05-08 15:21

"Ivannof" <ivannof@hotmail.com> wrote in message

> Med eller uden forældre?

Uden, men kan godt se de afskrækkende i at forældrene også udvises, det
er bare ikke fair at udvise folk for hvad andre har gjort, så nej de
dømte, skal udvises, vil forældrene så med, så er det deres valg.

Fra : Ivannof

Dato : 19-05-08 17:38

> [...]
> bare ikke fair at udvise folk for hvad andre har gjort, så nej de dømte,
> skal udvises, vil forældrene så med, så er det deres valg.

Kan du se det afskrækkende i at forældre sender deres barn flere tusinde
kilometer væk uden af tage med?

Underforstået: Man kan kun udvise folk, der ikke har dansk statsborgerskab.
Så dem vi snakker om: forældre med børn - er ikke danske nok til at blive
statsborgere og bør derved stadig have størst "forankring" i det land de kom
fra!

Hilsen Ivan

Fra : Maz Spork

Dato : 17-05-08 23:20

On May 17, 3:09 pm, "N_B_DK" <N_B_DKS...@hotmail.com> wrote:

> [...]
> det tror jeg et eller andet sted ville kunne blive accepteret af de
> fleste, men den her debat med alle skal ud, det får folk til at gå i

Held og lykke