Margrethe Vestager
Fra : Jens \"Lyrik\" Bech

Dato : 15-05-08 11:09

"Folk er grebet af tørklædeangst!" siger hun. Men det er ingenting mod den
Radikalangst jeg bærer i mit hjerte! Jeg husker hvordan danskerne skulle
træde til side i boligkøen så "flygtningene" kunne få lejlighed først. Et
radikalt diktat.

De vil også opløse Danmark i flere tempi. Vi skal tale engelsk i stedet for
dansk! Så skal vi være globale og fjerne alle grenser. Så skal vi tilslutte
os EU's forenede stater o.s.v. der er grund til at være bange for de
Radikale.

Margrethe Vestager er en siræne der lokker og spiller fornuftighedens
stemme, mens de andre er stakkels ofre for en tørklædeangst hun kan sætte
sig helt ud over. Ligesom Elisabeth Gerner Nielsen der stolt fjoget iførte
sig tørklæde, hvilket dog kostede hende det politiske liv.

Men vi ser at Margrethe Vestager har samme indstilling til dette
khalif-kostume som sin tidligere løjtnant!

Margrethe Vestagers røst kommer fra Satan Djævelen som har iklædt sig den
kødelige ham fra en hofdame!

Jens

Fra : Martin Larsen

Dato : 15-05-08 11:46

"Jens "Lyrik" Bech" <lyrik@heaven.dk> skrev i meddelelsen

> Men vi ser at Margrethe Vestager har samme indstilling til dette
> khalif-kostume som sin tidligere løjtnant!
>
> Margrethe Vestagers røst kommer fra Satan Djævelen som har iklædt sig den
> kødelige ham fra en hofdame!

Korrekt - Hun er bannerfører for Antikrists indtog i DK

Om alt går vel, får de aldrig nogen indflydelse på borgen.

Mvh
Martin

Fra : Peter Bang

Dato : 15-05-08 12:44

Martin Larsen <mlarsen@post7.tele.dk> skrev:

>Korrekt - Hun er bannerfører for
>Antikrists indtog i DK

:)

Fra : Maz Spork

Dato : 15-05-08 04:46

On May 15, 12:09 pm, "Jens \"Lyrik\" Bech" <ly...@heaven.dk> wrote:
> [...]
> træde til side i boligkøen så "flygtningene" kunne få lejlighed først. Et

Har du en reference?

> [...]
> dansk! Så skal vi være globale og fjerne alle grenser. Så skal vi tilslutte
> os EU's forenede stater o.s.v. der er grund til at være bange for de

Har du en reference?

> [...]
> sig helt ud over. Ligesom Elisabeth Gerner Nielsen der stolt fjoget iførte
> sig tørklæde,  hvilket dog kostede hende det politiske liv.

Mon ikke hun bare er anstændig - og sætter individets frihed over
totalitaritet.

> Margrethe Vestagers røst kommer fra Satan Djævelen som har iklædt sig den
> kødelige ham fra en hofdame!

Jeg er ikke i tvivl om at samme sunde logik gælder i udansk
folkeparti.

-- maz

Fra : Frank

Dato : 15-05-08 12:38

Hej

"Maz Spork" <maz@spork.dk> skrev i en meddelelse

>Har du en reference?

Om det var et radikalt diktat - ikke direkte.

Men:

http://www.dr.dk/nyheder/htm/baggrund/tema2003/familier%20splittes/36.htm

Hvor der under faktaboksen "stramninger" står:

"Flygtninges retskrav på at få tilbudt en 'passende bolig' af en vis
størrelse, senest tre måneder efter at de er rykket ud af asylcenteret og
ind i en kommune, ophæves."

Hvornår og af hvem dette retskrav blev indført ved jeg ikke. Det forekommer
mig ikke utænkeligt at det er sket under en SR-regering.

Mvh
Frank

Fra : Peter Bang

Dato : 15-05-08 12:35