Fedt med EU-flag på busserne (?)
Fra : Anders Sand

Dato : 09-05-08 07:47

Ja, så ser det vel ud til at vi er ved at få os taget sammen og vil
deltage, på godt og på ondt....

Det er nu nok også det klogeste, IMHO.

Ok, nogle sagde at "The European Onion(*)" var et løg, der "ikke kunne
skrælles uden at græde", men ok, jeg tror nu nok at tingene bliver
bedre med tiden. Bare lad os fortsætte og se hvad der sker.

Anders Sand
(*) Onion betyder løg på engelsk. (Jeg sagde bare "løg" og ikke
"løg'n", Hehehehe)

Fra : Tveskaeg

Dato : 09-05-08 22:41

Unionen er stendød. - Poul Schlutter

Fra : Jens \"Lyrik\" Bech

Dato : 10-05-08 15:11

"Anders Sand" <pc@peterchristensen.eu> skrev i meddelelsen
[...]

Projektet er en katastrofe. Har du ikke hørt at de kalder det regionernes
EU? De vil lave en region ud af det østlige England og Danmark hvorefter
nationen afvikles. Skal vi prøve det? Skulle vi ikke bare for sjov se hvilke
berigelser vi kan få ud af det? Så kan vi bagefter starte 3.Verdenskrig ved
at melde os ud!

jens

Fra : C. Overgaard

Dato : 10-05-08 08:30

On 9 Maj, 15:46, Anders Sand <p...@peterchristensen.eu> wrote:
> [...]
> skrælles uden at græde", men ok, jeg tror nu nok at tingene bliver
> bedre med tiden. Bare lad os fortsætte og se hvad der sker.

Som jeg har skrevet på utallige udenlandske messageboards:

Der var engang at vi havde et stolt land, et land som fik de
gennemkorrupte regimer til at krype for for vores fødder og accepterer
vores betingelser for at vi vil bruge lidt tid på dem.

Mvh
C.Overgaard