Hvem fanden er den falske Peder?
Fra : Peder

Dato : 07-05-08 20:30

Hvem er den falske Peder, som skriver her i gruppen? Det er en eller
anden idiot, som har skrevet nogle korte indlæg, hvor han skriver, at
dk.politik-skribenter er nazister - men det er ikke mig! Og jeg synes
fandeme det er plat, at der er nogen, som skriver i en andens navn.

Den falske Peder kan kendes på denne signatur:

Det er ikke den samme som "mohammed islam" og "lars jensen" og
"homohader", da ham har en anden signatur, selvom han også skriver
fra den gratis og anonyme aioe.org server, som ikke udleverer
oplysninger til politiet uden en dommerkendelse.

Jeg vil vædde med, at det er en eller anden højrefløjs, som ikke har
noget bedre at give sig til, end at bringe mig i et dårligt lys.

Fra : Kim2000

Dato : 07-05-08 18:50

"Peder" <den@sande.peder.invalid> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> Jeg vil vædde med, at det er en eller anden højrefløjs, som ikke har
> noget bedre at give sig til, end at bringe mig i et dårligt lys.

Nu kan du være sikker på at både højre og venstrefløjen herinde anser dig
som den tosse du er.... Så bare rolig, det er ikke _kun_ højrefløjen, der er
efter dig....

Fra : Spang

Dato : 07-05-08 18:50

"Peder" <den@sande.peder.invalid> skrev

> Hvem er den falske Peder, som skriver her i gruppen?

Jeg har checket dine oplysninger, og kan fortælle, at de
indlæg kommer fra dig!

Om du så har et alter-ego når du er stiv eller skæv, eller
måske enda er ubehandlet skizofren, kan jeg naturligvis
ikke udtale mig om.

Men de er skrevet fra din computer.

Spang

Fra : N_B_DK

Dato : 07-05-08 19:27

"Peder" <den@sande.peder.invalid> wrote in message
> Jeg vil vædde med, at det er en eller anden højrefløjs, som ikke har
> noget bedre at give sig til, end at bringe mig i et dårligt lys.

Det klarer du fint selv din skovl.

--
MVH. N_B_DK
KVM consol købes (1024X768 eller højere)

Fra : S. A. Thomsen

Dato : 07-05-08 19:54

On Wed, 7 May 2008 19:30:11 +0200 (CEST), Peder
> [...]

>Jeg vil vædde med, at det er en eller anden højrefløjs, som ikke har
>noget bedre at give sig til, end at bringe mig i et dårligt lys.

Det med det dårlige lys, klarer du fint selv.... ))