Sexmonster overlever ikke fængsel...
Fra : Ludvig Nielsen.

Dato : 04-05-08 23:21

http://ekstrabladet.dk/112/article1003481.ece

<citat>
Indsatte i fængslet, hvor sexmonsteret Josef Fritzl sidder indespærret,
har udlovet en dusør til den, der dræber ham
</citat>

Håber sgu de gør det langsomt.

--
mvh.

Free Tibet!

Fra : Frank Leegaard

Dato : 04-05-08 23:29

Ludvig Nielsen. wrote:
> [...]
> Indsatte i fængslet, hvor sexmonsteret Josef Fritzl sidder
> indespærret, har udlovet en dusør til den, der dræber ham

Få dig et liv Ludvig i stedet for dine konstante tvangstanker om
seksualforbrydere og straf.

Manden er syg i roen. Det er ingen uenige i.

Ethvert civiliseret samfund beskytter folk i fængslerne.

/F

Fra : Ludvig Nielsen.

Dato : 04-05-08 23:33

Følgende er skrevet af Frank Leegaard:

> Få dig et liv Ludvig i stedet for dine konstante tvangstanker om
> seksualforbrydere og straf.

Rammer jeg en nerver, du farer op hvergang jeg opretter en tråd om at
straffe pædofile.

> Manden er syg i roen. Det er ingen uenige i.

Er du nu også det, altså enig.

> Ethvert civiliseret samfund beskytter folk i fængslerne.

Den slags svin skal ikke beskyttes, de skal aflives.

ANG. liv.

Gruppe: dk.snak.mudderkastning
Tid for beregning: 00:00:15
Tidsrum: fra 04-04-2008 til 04-05-2008

***** Mest aktive forfattere (antal meddelelser) *****
...| Forfatter | Med'lser | Bytes | Start | %
----|-------------------------|----------|-----------|-------|--------|
1 | Frank Leegaard | 2.090 | 4.656.629 | 169 | 36,65%

Hvordan synes du selv det går?

--
mvh.

Free Tibet!

Fra : Frank Leegaard

Dato : 04-05-08 23:42

Ludvig Nielsen. wrote:
> Følgende er skrevet af Frank Leegaard:

> Rammer jeg en nerver, du farer op hvergang jeg opretter en tråd om at
> straffe pædofile.

Det er jo dit standardsvar HVER gang Ludvig. Man kunne vist med mere ret
spørge hvorfor du dog gentagne gange opretter næstten enslydende tråde
tematisk set.

Trådstarten er ikke min. Du er den aktive. Mit er reaktion.

> Er du nu også det, altså enig.

Den lader vi stå et øjeblik....

> Den slags svin skal ikke beskyttes, de skal aflives.går?

Ethvert retssamfund beskytter sine indsatte i fængslerne ligesom det
bestkytter sine borgere.

/F

Fra : S. A. Thomsen

Dato : 05-05-08 06:00

On Mon, 05 May 2008 00:33:18 +0200, Ludvig Nielsen. <lunielsen @
yahoo.com> wrote:

>Rammer jeg en nerver, du farer op hvergang jeg opretter en tråd om at
>straffe pædofile.

Dine automatsvar er kedelige...

Hvis du havde haft evner til at blive psykolog, så havde du garanteret
været en af dem, der havde sendt utallige uskyldige i fængsel...

Fra : Ludvig Nielsen.

Dato : 05-05-08 09:53

Følgende er skrevet af S. A. Thomsen:

> Dine automatsvar er kedelige...

Det er muligt, men da Frank kun er her for at stalke/kaste mudder og
gør det på sekundet jeg poster en tråd om at straffe syge monstre, så
står jeg ved min mistanke om ham, han kunne jo komme ind i debatten på
en normal måde.

> Hvis du havde haft evner til at blive psykolog, så havde du garanteret
> været en af dem, der havde sendt utallige uskyldige i fængsel...

Du mener altså Fritzel måske er uskyldig? spændende, hvad bygger du din
teori på? har datteren låst sig selv inde, og ved gentagnegange at
voldtage sin far gjort sig selv gravid?

--
mvh.

Free Tibet!

Fra : S. A. Thomsen

Dato : 05-05-08 11:50

On Mon, 05 May 2008 10:52:50 +0200, Ludvig Nielsen. <lunielsen @
yahoo.com> wrote:

>Du mener altså Fritzel måske er uskyldig?

Hvordan fanden kommer du frem til den konklusion...??????

>spændende, hvad bygger du din
>teori på?

Det er dog helt vildt som du digter...

>har datteren låst sig selv inde, og ved gentagnegange at
>voldtage sin far gjort sig selv gravid?

Er du syg i hovedet...????

Ham Fritzel er der vel ingen der er i tvivl om, er et perverst svin
(måske lige med undtagelse af DIG)....

Det er NETOP sådanne opdigtede løgnehistorier du kommer med, som jeg
hentydede til....

Fra : Ludvig Nielsen.

Dato : 05-05-08 12:52

S. A. Thomsen udtrykte præcist:

> [...]
> (måske lige med undtagelse af DIG)....
>
> Det er NETOP sådanne opdigtede løgnehistorier du kommer med, som jeg

Altså, det du skrev:
<citat>
</citat>

Havde intet med Fritzel at gøre, hvor skulle jeg vide det fra, du kan
jo bare holde dig til topic, hvor svært kan det være.

--
mvh.

Free Tibet!

Fra : S. A. Thomsen

Dato : 05-05-08 12:59

On Mon, 05 May 2008 13:52:19 +0200, Ludvig Nielsen. <lunielsen @
yahoo.com> wrote:

> [...]
>
>Havde intet med Fritzel at gøre, hvor skulle jeg vide det fra, du kan
>jo bare holde dig til topic, hvor svært kan det være.

Det var altså DIG der afsporede tråden da du skrev "Rammer jeg en
nerver, du farer op hvergang jeg opretter en tråd om at straffe
pædofile"...

Du ser åbenbart pædofile alle steder, hvilket gør at det ville være en
katastrofe for uskyldige mennesker, hvis du havde været psykolog...

Fra : Ludvig Nielsen.

Dato : 05-05-08 13:02

S. A. Thomsen har bragt dette til os:

> Det var altså DIG der afsporede tråden da du skrev "Rammer jeg en
> nerver, du farer op hvergang jeg opretter en tråd om at straffe
> pædofile"...

Slet ikke, jeg reflekterede på Franks mudderkast.

> Du ser åbenbart pædofile alle steder, hvilket gør at det ville være en
> katastrofe for uskyldige mennesker, hvis du havde været psykolog...

Og du samt Frank har tilsyneladende et problem med at jeg synes at
pædofile burde aflives, det er såmænd bare det jeg undres over.

Bryder I jer ikke om mine trådstarter, så står det jer frit for at
ignorere dem, hvor svært kan det være.

--
mvh.

Free Tibet!

Fra : S. A. Thomsen

Dato : 05-05-08 14:49

On Mon, 05 May 2008 14:01:56 +0200, Ludvig Nielsen. <lunielsen @
yahoo.com> wrote:

>Slet ikke, jeg reflekterede på Franks mudderkast.

Sludder... Han henviste bare (for en gangs skyld) korrekt til dine
konstante tvangstanker om seksualforbrydere og straf....

>Og du samt Frank har tilsyneladende et problem med at jeg synes at
>pædofile burde aflives, det er såmænd bare det jeg undres over.

Det jeg (vi) har imod dig, er at du ser pædofile alle vegne....

Personligt ville jeg ikke have moralske skrupler ved at aflive en
pædofil (om jeg rent faktisk ville gøre det, er en anden sag)...

Sagt på en anden måde: Hvis jeg ved et "uheld" kom til at aflive en
pædofil, der havde forgrebet sig på en af mine døtre, så ville jeg
tage min straf, uden at have dårlig samvittighed over det....

>Bryder I jer ikke om mine trådstarter, så står det jer frit for at
>ignorere dem, hvor svært kan det være.

Få dog behandling for dine tvangstanker....!!!!!

Fra : Ludvig Nielsen.

Dato : 05-05-08 16:18

S. A. Thomsen formulerede spørgsmålet:

> Sludder... Han henviste bare (for en gangs skyld) korrekt til dine
> konstante tvangstanker om seksualforbrydere og straf....

Du mener altså ikke det Fritsel har gjort kvalificerer ham til
aflivning, hvad straf synes du så han skal have? et ferieophold på
Bahamas.

> Det jeg (vi) har imod dig, er at du ser pædofile alle vegne....

Slet ikke, jeg reagere på de aktuelle sager der er i dagspressen.

> Personligt ville jeg ikke have moralske skrupler ved at aflive en
> pædofil (om jeg rent faktisk ville gøre det, er en anden sag)...

Er det nu også sandt.

> Sagt på en anden måde: Hvis jeg ved et "uheld" kom til at aflive en
> pædofil, der havde forgrebet sig på en af mine døtre, så ville jeg
> tage min straf, uden at have dårlig samvittighed over det....

Horfor hyler du så op når jeg skriver om strengere straffe til dem.

> Få dog behandling for dine tvangstanker....!!!!!

Du mener at Fritsel sagen er tvangstanker!?, er du I familie med Frank?

--
mvh.

Free Tibet!

Fra : S. A. Thomsen

Dato : 05-05-08 17:43

On Mon, 05 May 2008 17:17:30 +0200, Ludvig Nielsen. <lunielsen @
yahoo.com> wrote:

>Du mener altså ikke det Fritsel har gjort kvalificerer ham til
>aflivning, hvad straf synes du så han skal have? et ferieophold på
>Bahamas.

HVORFOR bliver du ved med at digte løgnehistorier...???

>Slet ikke, jeg reagere på de aktuelle sager der er i dagspressen.

Sludder... Hver eneste gang nogen kritiserer et af dine indlæg om
pædofile, så beskylder du jo personen for at være pædofil selv...

>Er det nu også sandt.

Ja.... I modsætning til dig, så lyver jeg IKKE....

>Horfor hyler du så op når jeg skriver om strengere straffe til dem.

Det er jeg da fløjtende ligeglad med... Det er din sygelige trang til
at beskylde alt og alle for pædofili, jeg kritiserer....

Hvem fanden taler om Fritzel...???

Fra : Ludvig Nielsen.

Dato : 05-05-08 17:51

S. A. Thomsen frembragte:

> [...]
>
> Det er jeg da fløjtende ligeglad med... Det er din sygelige trang til
> at beskylde alt og alle for pædofili, jeg kritiserer....

Det gør jeg, og taler du ikke om Fritzel så er du i den forkerte tråd,
hvor svært er det at fatte.

--
mvh.

Free Tibet!

Fra : S. A. Thomsen

Dato : 05-05-08 18:19

On Mon, 05 May 2008 18:50:35 +0200, Ludvig Nielsen. <lunielsen @
yahoo.com> wrote:

>Det gør jeg, og taler du ikke om Fritzel så er du i den forkerte tråd,
>hvor svært er det at fatte.

Suk...

Det var jo DIG der afsporede tråden med dit "Rammer jeg en nerver, du
farer op hvergang jeg opretter en tråd om at straffe pædofile."...

Fra : Ludvig Nielsen.

Dato : 05-05-08 18:20

S. A. Thomsen:

> Suk...
>
> Det var jo DIG der afsporede tråden med dit "Rammer jeg en nerver, du
> farer op hvergang jeg opretter en tråd om at straffe pædofile."...

Frank var OT, længere er den ikke.

--
mvh.

Free Tibet!

Fra : S. A. Thomsen

Dato : 05-05-08 19:19

On Mon, 05 May 2008 19:19:35 +0200, Ludvig Nielsen. <lunielsen @
yahoo.com> wrote:

>Frank var OT, længere er den ikke.

Suk... Du er sgu håbløs...

Fra : Frank Leegaard

Dato : 05-05-08 22:48

Ludvig Nielsen. wrote:
> [...]
> gør det på sekundet jeg poster en tråd om at straffe syge monstre, så
> står jeg ved min mistanke om ham, han kunne jo komme ind i debatten på

Jeg har på intet tidspunkt forsvaret Fritzl.

Du har tværtimod forsvaret lovløshed og selvtægt.

Ditt svinske og uhumske svar på dine tvangstanker er at beskylde alle for
pædofili der ikke deler dine synspunkter der.

Det finder jeg alvorligt bekymrende.

Enhver retsstat beskytter indsatte i fængsler som det beskytter deres øvrige
borgere.

/F

Fra : Peder

Dato : 05-05-08 22:52

"Frank Leegaard" <frankFJERN@superbruger.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
>
> Det finder jeg alvorligt bekymrende.
>
> Enhver retsstat beskytter indsatte i fængsler som det beskytter deres

Frank du er bare go... gi' nazisvinet tørt på.

--
DPA "DanishPedofileAssocation"

Fra : Ludvig Nielsen.

Dato : 05-05-08 22:55

Efter mange tanker skrev Peder:
> "Frank Leegaard" <frankFJERN@superbruger.dk> skrev i en meddelelse

> Frank du er bare go... gi' nazisvinet tørt på.

GABBBBBBBBBBBBB, Frank behøves du at skrive til dig selv.

--
mvh.

Free Tibet!

Fra : Frank Leegaard

Dato : 05-05-08 23:26

Ludvig Nielsen. wrote:

> GABBBBBBBBBBBBB, Frank behøves du at skrive til dig selv.

Tog det 2 minutter at skifte identitet?

/F

Fra : Ludvig Nielsen.

Dato : 05-05-08 22:54

Frank Leegaard frembragte:

> Jeg har på intet tidspunkt forsvaret Fritzl.

Du læser ikke så godt, jeg skrev "stalke/mudder"

> Du har tværtimod forsvaret lovløshed og selvtægt.

Når det er afstumpede misfostre som Fritzel, så ja.

> [...]
>
> Det finder jeg alvorligt bekymrende.
>
> Enhver retsstat beskytter indsatte i fængsler som det beskytter deres øvrige

Ikke svin som Fritzel, bare vent og se.

--
mvh.

Free Tibet!

Fra : Frank Leegaard

Dato : 05-05-08 23:27

Ludvig Nielsen. wrote:
> Frank Leegaard frembragte:

> Du læser ikke så godt, jeg skrev "stalke/mudder"

> Når det er afstumpede misfostre som Fritzel, så ja.

> Ikke svin som Fritzel, bare vent og se.

Enhver retsstat straffer een gang.

/F

Fra : Frank Leegaard

Dato : 05-05-08 22:43

S. A. Thomsen wrote:

> Dine automatsvar er kedelige...
>
> Hvis du havde haft evner til at blive psykolog, så havde du garanteret
> været en af dem, der havde sendt utallige uskyldige i fængsel...

Heldigvis ikke tilfældet.

/F

Fra : S. A. Thomsen

Dato : 06-05-08 05:46

Enig...

Fra : Ludvig Nielsen.

Dato : 06-05-08 12:37

S. A. Thomsen formulerede spørgsmålet:

> Enig...

Selvfølgelig er du og vvv enige med Frank,
http://www.bt.dk/article/20080506/krimi/80506029/ er jo en rigtig
guttermand, så aflive ham vil da helt bestemt være et tab for østrig...

Jeg undres stadig over at I 3 reagere så voldsomt, hvergang der er snak
om straf af pædofile, men I har vel en grund.

--
mvh.

Free Tibet!

Fra : S. A. Thomsen

Dato : 06-05-08 13:35

On Tue, 06 May 2008 13:36:51 +0200, Ludvig Nielsen. <lunielsen @
yahoo.com> wrote:

>Selvfølgelig er du og vvv enige med Frank,
>http://www.bt.dk/article/20080506/krimi/80506029/ er jo en rigtig
>guttermand, så aflive ham vil da helt bestemt være et tab for østrig...

Suk.... Du bliver da dummere og dummere... Der er INGEN !!!!!!! der
mener at svinet var en guttermand....

>Jeg undres stadig over at I 3 reagere så voldsomt, hvergang der er snak
>om straf af pædofile, men I har vel en grund.

Gå dog til en psykolog med dine sygelige tvangstanker...!!!!!!!!

Fra : Frank Leegaard

Dato : 06-05-08 18:13

Ludvig Nielsen. wrote:
> [...]
> Jeg undres stadig over at I 3 reagere så voldsomt, hvergang der er
> snak om straf af pædofile, men I har vel en grund.

Fordi folk er syge i roen mener jeg ikke de skal aflives.

Det kommer jo også dig til gode Ludvig Tsk Tsk ..

/F

Fra : Martin Jørgensen

Dato : 05-05-08 07:34

Ludvig Nielsen. wrote:
> [...]
> ----|-------------------------|----------|-----------|-------|--------|
> 1 | Frank Leegaard | 2.090 | 4.656.629 | 169 | 36,65%

ROTFLOL... Men i virkeligheden står Lorte-Frank nok for ca. 75-100% af
indlæggene, fordi Frank lorte-legaard poster mange af
mudderkast-indlæggene her i politik-gruppen... Så de burde tælle med i
mudderkast-gruppen, men står ikke i statistikken.

Best regards
Martin Jørgensen

Hi, there. I'm just another signature motherfucker.

Fra : Ludvig Nielsen.

Dato : 05-05-08 09:50

Martin Jørgensen udtrykte præcist:

> [...]
> her i politik-gruppen... Så de burde tælle med i mudderkast-gruppen, men står

Jeps, og samler vi alle de forskellige navne, så som Peder, panzertøter
osv. som jo med 99.9% sikkerhed også er ham, så ligger han ret lunt i
svinget.

--
mvh.

Free Tibet!

Fra : Martin Jørgensen

Dato : 05-05-08 07:32

Frank Leegaard wrote:

> Få dig et liv Ludvig i stedet for dine konstante tvangstanker om
> seksualforbrydere og straf.

Frank lorte-legaard: ROOOOOOLIG NU!

> Manden er syg i roen. Det er ingen uenige i.
>
> Ethvert civiliseret samfund beskytter folk i fængslerne.

Frank lorte-legaard: ROOOOOOLIG NU! Hvis der fandtes dødstraf, havde
manden helt sikkert fået det, Frank lorte-legaard.

Fra : vvv

Dato : 05-05-08 21:32

"Ludvig Nielsen." <lunielsen @ yahoo.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> Indsatte i fængslet, hvor sexmonsteret Josef Fritzl sidder indespærret,
> har udlovet en dusør til den, der dræber ham

Ludvig, du er en tåbe!
Du er den første til at ævle løs om lov, orden og overvågning. Vi skal alle
holde loven til punkt og prikke, ingen må træde bare lidt ved siden af.
Det gælder så pludselig ikke forbrydere der sidder i fængsel. Nu er det helt
i orden at de bryder loven for at du kan få lidt hævn.
Hvor er du dog lille og svag i ånden.

I fængslet burde den der er ren kaste den første sten, og der er næppe nogen
der der har noget at lade hinanden hører. Jeg har svært ved at se at en
morder eller voldtægtsmand pludselig er en helt fordi han slår en anden
kriminel til lirekassemand. Som om det er bedre at voldtage eller myrde
voksne.

Kan du ikke selv se det halter Ludvig?

vv

Fra : Ludvig Nielsen.

Dato : 05-05-08 21:34

Efter mange tanker skrev vvv:
> [...]
> morder eller voldtægtsmand pludselig er en helt fordi han slår en anden
> kriminel til lirekassemand. Som om det er bedre at voldtage eller myrde

Nej, Fritzel burde lide en langsom og smertefuld død, for det han har
gjort.

--
mvh.

Free Tibet!

Fra : vvv

Dato : 05-05-08 21:38

> Nej, Fritzel burde lide en langsom og smertefuld død, for det han har
> gjort.

Det står dig jo frit for at mene, men i så fald må det da være staten der
uddeler den straf.
Føj! at støtte at kriminelle får lov at spille både dommer og bøddel.

vv

Fra : Ludvig Nielsen.

Dato : 05-05-08 21:41

vvv kom med denne ide:
> [...]
> uddeler den straf.
> Føj! at støtte at kriminelle får lov at spille både dommer og bøddel.

Er der ikke noget i loven der giver ret til aflivning af den slag
misfostre, så er alternative metoder accepteret.

--
mvh.

Free Tibet!

Fra : vvv

Dato : 05-05-08 22:04

> vvv kom med denne ide:

> Er der ikke noget i loven der giver ret til aflivning af den slag
> misfostre, så er alternative metoder accepteret.

Det største misfoster er dig selv Ludvig!

vv

Fra : Ludvig Nielsen.

Dato : 05-05-08 22:06

vvv tastede følgende:

> Det største misfoster er dig selv Ludvig!

Altså, du synes at Fritzel er en rigtig guttermand, tjaee, det er du
nok ret ene om.

--
mvh.

Free Tibet!

Fra : vvv

Dato : 05-05-08 22:13

> vvv tastede følgende:

> Altså, du synes at Fritzel er en rigtig guttermand, tjaee, det er du nok
> ret ene om.

Nej, det synes jeg ikke..
Og det er også kun dig der tror det, med din sædvanlige perverse
argumentation om at hvis man ikke er enig med dine syge straffe, så er man
nok tilhænger af forbryderen og forbrydelsen. Du er dybt pervers Ludvig,
selvom du har et kedeligt sexliv - eller måske derfor?

vv

Fra : Ludvig Nielsen.

Dato : 05-05-08 22:15

Den 05-05-2008, skrev vvv:
> [...]
> nok tilhænger af forbryderen og forbrydelsen. Du er dybt pervers Ludvig,
> selvom du har et kedeligt sexliv - eller måske derfor?

Lad os tage dit snavs over i den rigtige gruppe.

FUT: dk.snak.mudderkastning

--
mvh.

Free Tibet!

Fra : vvv

Dato : 05-05-08 22:27

> [...]
Nå der blev du tavs i argumenterne hva?

> Lad os tage dit snavs over i den rigtige gruppe.
>
> FUT: dk.snak.mudderkastning
Fuck dig.. Sådan nogen fine steder kommer jeg slet ikke. Men du burde ikke
komme andre steder med dine latterlige beskyldninger mod alle der ikke er
enige i dit fascistpis.

vv

Fra : Bo Warming

Dato : 06-05-08 01:40

"Ludvig Nielsen." <lunielsen @ yahoo.com> skrev i en meddelelse
> vvv tastede følgende:

> Altså, du synes at Fritzel er en rigtig guttermand, tjaee, det er du nok
> ret ene om.

Bjørn Elmquist i Nyhedsavisen 5.5 udtaler stærkt forsvar for Fritzl, som jo
er blevet svigtet af myndighederne, og pga hans første voldtægtsdom burde
have haft særlig omsorg og follow up.

Er man Glistrupsk og ser på FREMTIDEN og ønsker overvågning, så sætter man
fodlænke på Fritzl nu og det sku han have haft lige siden første
voldtægtsdom og på internettet skulle hans strafattest have været at læse ,
også når sipper mener den er forældet>

Fra : Frank Leegaard

Dato : 06-05-08 18:12

Bo Warming wrote:
> [...]
> første voldtægtsdom og på internettet skulle hans strafattest have
> været at læse , også når sipper mener den er forældet>

Så da du fik din blotterdom skulle du have været i fodlænke?

/F