Kløve / Touringcamp ?
Fra : Ukendt

Dato : 05-07-08 12:12

Hej Kløve.

Var det i uge 28 du var på Touringcampen ?

Har taget fri Fredag d. 11 og tænker på at tilbringe weekenden d. 11-12-13
på Touringcampen har også et nyt Wolfcamper Indian Eye 5 der skal prøves
for første gang ....... .... så vejret må godt blive ved på denne måde.

Det er jo så tilladt for andre dfm'ere at kikke forbi til et lille dfm meet
sparken dæk og håne den smukke gule også kaldet "Dumbo" he-he.....

--
Mvh.
Dennis Pedersen.

Fra : Ukendt

Dato : 05-07-08 12:42

"Ok så"

Og til andre dfm'er Touring campen har nogen forrygende gode hjemmelavede
rom is

Fra : Michael Dahlberg

Dato : 05-07-08 14:10

"Dennis Hellan Pedersen" <dhp(snabela)dalbynet.dk> skrev i en meddelelse

> "Ok så"
>
> Og til andre dfm'er Touring campen har nogen forrygende gode
> hjemmelavede rom is

Er det noget man stadig kan køre (lovligt) bagefter?

--
Michael D
Der husker mors hjemmelavede romfromage!

Fra : Niels Pein

Dato : 05-07-08 20:27

"Dennis Hellan Pedersen" skrev ...

> Og til andre dfm'er Touring campen har nogen forrygende gode hjemmelavede
> rom is

Confirmative.
Og tak for sidst.

Men sgu da også, jeg skal være dommer hele den weekend. Specielt lørdag, op
kl. l*rt og sent hjem. Var ellers lige et pletskud, den ide.
--
Niels
Bandit 1250 SA

Fra : Michael Dahlberg

Dato : 05-07-08 14:08

> [...]
>
> Det er jo så tilladt for andre dfm'ere at kikke forbi til et lille dfm
> meet sparken dæk og håne den smukke gule også kaldet "Dumbo"

Det er s'gu da også mere originalt end DeWalt.
--
Michael D
Der synes den er så sød, sådan én ....med snabel.

Fra : Ukendt

Dato : 05-07-08 23:19

"Michael Dahlberg" <m.dahlberg@mail.tdcadsl.dk> skrev i en meddelelse

> Det er s'gu da også mere originalt end DeWalt.
> --
> Michael D
> Der synes den er så sød, sådan én ....med snabel.

Hej.

Så denne beskrivelse "Dumbo" It's big and heavy, but it flies!" af en BMW R
1150 GS på www.advrider.com syntes at den passede meget godt

Fra : J.C.Kløve

Dato : 06-07-08 01:51

On 5 Jul., 15:10, "Michael Dahlberg" <m.dahlb...@mail.tdcadsl.dk>
wrote:

> Er det noget man stadig kan køre (lovligt) bagefter?

Det kan vel umiddelbart godt lade sig gøre, men man skal nok ikke
spise alt for mange af dem

--
Bartenderen
Det kunne da være ganske spas at se nogle DFM'ere

Fra : Ukendt

Dato : 07-07-08 12:32

> [...]
> Det er jo så tilladt for andre dfm'ere at kikke forbi til et lille dfm
> meet sparken dæk og håne den smukke gule også kaldet "Dumbo"

Kom nu........... det kan da ikke passe, at der ikke er nogen der har lyst
til at køre en tur til Touringcampen ?

--
Mvh.
Dennis Pedersen.

Fra : Ulvir

Dato : 07-07-08 13:03

"Dennis Hellan Pedersen" <dhp(snabela)dalbynet.dk> skrev i meddelelsen

> Kom nu........... det kan da ikke passe, at der ikke er nogen der har lyst
> til at køre en tur til Touringcampen ?

Det skal jeg sku' da.. Jeg har fødselsdag den 11, og har tænkt at fejre det
på behørigt manér blandt folk der ved hvad livet drejer sig om..

Fra : Aragorn Elessar

Dato : 07-07-08 16:02

> [...]
>>

> Kom nu........... det kan da ikke passe, at der ikke er nogen der har lyst

Ork jow - lysten er der nok, men undertegende er p.t. sygemeldt med et
dårligt knæ, der forhindrer en del fysiske udfoldelser, bl.a. længere
mc-ture.
Køs den gule på snuden herfra, ønsk den god tur - og hils din søde
gemalinde.

Venlig hilsen

Aragorn.

www.bmwmc.dk
www.politimotorcykler.dk

Fra : Ole

Dato : 07-07-08 16:39

Aragorn Elessar wrote:

> Ork jow - lysten er der nok, men undertegende er p.t. sygemeldt med et
> dårligt knæ, der forhindrer en del fysiske udfoldelser, bl.a. længere
> mc-ture.

Arbejdsskade ?

Ville aldrig ske på en Guzzi

> Køs den gule på snuden herfra, ønsk den god tur - og hils din søde
> gemalinde.
>
> Venlig hilsen
>
> Aragorn.
>
> --
> ========================
> www.bmwmc.dk
> www.politimotorcykler.dk
> ========================

Ole Mogensen
--
http://www.politicallyincorrect.me.uk/

Fra : Aragorn Elessar

Dato : 01-08-08 17:36

Ole skrev:

> Arbejdsskade ?
>
> Ville aldrig ske på en Guzzi

Næh - guderne må vide hvad det er, men jeg burde få svar den 4. sept.
når jeg skal ind og have skannet knæet.
Mistanken går på:
a. Meniskenskade. (Gl. fodboldspiller/målmand...)
b. Ledbåndsskade. (Se ovenstående parantes...)
c. Slidgigt. (- dén mulighed er jeg til gengæld ikke rigtig glad for...)

Indtil da bliver det kun til småture, og så er jeg rigtig glad for at jeg:
1. Har en hyggelig lejlighed med en dejlig stor altan, naturligvis
velforsynet med en god hængekøje.
2. Kan strække benet når det bliver for slemt, også under kørsel.
(Man KAN jo ikke lade være, vel??? )
3. Er velforsynet med smertestillende piller, en særdeles nydelig,
veldrejet og veltrimmet gymnahop-dame, der "torturerer" mig et par gange
om ugen, plus diverse gør-det-selv-øvelser - samt is i fryseren.
4. Er velforsynet med læsestof, dvd'er og anden underholdning.
5. Har internet, så jeg kan plage grupperne her med indlæg.

-klip-
> Ole Mogensen

Igen.

www.bmwmc.dk
www.politimotorcykler.dk

Fra : Michael Dahlberg

Dato : 02-08-08 09:41

"Aragorn Elessar" <Vasco1963@passagen.se> skrev i en meddelelse

KLIP-KLIP

> [...]
> b. Ledbåndsskade. (Se ovenstående parantes...)
> c. Slidgigt. (- dén mulighed er jeg til gengæld ikke rigtig glad

Øv, jeg har lige været der!
a. og c.
Kikkertoperation i foråret.
Det er ikke så slemt, oppe at gå samme dag med krykker.
Smed krykkerne dagen efter.
Der går nogle uger, før trapper og skrånende underlag føles nogenlunde.
Kørte småturer efter få uger, og va tæt på at give Armand en til til
listen, da jeg ikke kunne få foden af fodvileren ved en lidt hurtig
opbremsning. (Hælen hang i).=|:-/
Held og lykke og godt mod.

--
Michael D

Fra : Aragorn Elessar

Dato : 03-08-08 12:00

Michael Dahlberg skrev:
> [...]
> Kørte småturer efter få uger, og va tæt på at give Armand en til til
> listen, da jeg ikke kunne få foden af fodvileren ved en lidt hurtig

Tak skal du have, jeg glæder mig bare til at få det overstået, så jeg
kan komme videre i programmet.
Og du er forhåbentlig oppe og tilbage i normal kampform?

Venlig hilsen

Aragorn.

www.bmwmc.dk
www.politimotorcykler.dk

Fra : Michael Dahlberg

Dato : 03-08-08 12:42

> [...]
> kan komme videre i programmet.
> Og du er forhåbentlig oppe og tilbage i normal kampform?

Næsten
Må bruge gelænderet på høje/stejle trappetrin ellers helt fint, tak.
--
Michael D

Fra : Ukendt

Dato : 10-07-08 08:33

On Mon, 7 Jul 2008 13:31:47 +0200, Dennis Hellan Pedersen wrote:

> Kom nu........... det kan da ikke passe, at der ikke er nogen der har lyst
> til at køre en tur til Touringcampen ?

Hmmm. det kan vist alligevel passes ind

Så er det lige om en "vantro" kan få "pas" endnu engang

Orla Pedersen
http://home20.inet.tele.dk/tfv/mc
12-6-08

Fra : "J.C.Kløve"

Dato : 13-07-08 19:05

Orla Pedersen skrev:
> On Mon, 7 Jul 2008 13:31:47 +0200, Dennis Hellan Pedersen wrote:
>

> Så er det lige om en "vantro" kan få "pas" endnu engang

jammen det lykkedes jo

Mange tak for besøget.

Det blev et par udmærkede dage i godt selskab, -
Tak til Denneis for at forsøge at skubbe til søndags/pudsekluds
motorcyklisterne - så fik vi se hvem der _ikke_ har motorcykler lavet af
"sukker" og tak for RomIs Pein

--
Dun@nt
"Ansvarlighed fjerner risikoen"

Fra : Ukendt

Dato : 13-07-08 19:38

On Sun, 13 Jul 2008 20:05:24 +0200, "J.C.Kløve" wrote:

> Tak til Denneis for at forsøge at skubbe til søndags/pudsekluds
> motorcyklisterne - så fik vi se hvem der _ikke_ har motorcykler lavet af
> "sukker" og tak for RomIs Pein

Hæh, jae, jeg fik ihvertfald vasket motorcykel på vej hjem :-| Men den
smeltede ikke

Og isen var go' Tak NP.

Fra : Niels Pein

Dato : 13-07-08 22:02

"Orla Pedersen" skrev ...

> Hæh, jae, jeg fik ihvertfald vasket motorcykel på vej hjem :-| Men den
> smeltede ikke
>
> Og isen var go' Tak NP.

Jamen selv tak, det var så lidt, manglede bare.
En anden ting der var så lidt og næsten manglede, var den omgang pasta og
kødsovs Men pyt, imod al sund fornuft og sædvane var jeg ikke særligt
sulten, så det passede fint.

Der er ikke meget kyllingestribe tilbage på venstre side af det nye Metzeler
Roadtech Z6 bagdæk efter denne weekend. Der er nogle lækre rundkørsler på
Billund egnen, og jeg skulle derned både lørdag og søndag.
Sjovt nok så har det dæk en stribe små tegninger af elefanter helt ude på
kanten af slidlaget. Jeg har haft fat i snablen, hele hovedet og ryggen af
elefanterne på venstre side, men slet ikke rørt dem på højre side endnu. Det
er de rundkørsler.

Men den nye omfartsvej der et sted mellem Give og Billund kan være lidt
spændende i vådt føre. Lørdag kom jeg ned og var stort set færdig med at
accelerere op i fart på tilkørselsbanen, da jeg med ca. 100 skulle hen over
en uskyldigt udseende kantlapning mellem selve vejen og tilkørselsrampen.
Men den slog sgu et slag med halen alligevel. Uf. Det er 20 år siden jeg
synes den slags var sjovt.
Så den smalle lapning, som virkelig ikke lignede noget farligt, må have
været ekstremt glat. :-/
--
Hilsen Niels
Bandit 1250 SA

Fra : Ukendt

Dato : 13-07-08 21:08

""J.C.Kløve"" <jck@aats.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> Tak til Denneis for at forsøge at skubbe til søndags/pudsekluds
> motorcyklisterne - så fik vi se hvem der _ikke_ har motorcykler lavet af

Hej

Jup, det var hygsomt , det må laves om på et tidspunkt ....... snart

tak for is, Pein

et par billeder http://www.dfmc.dk/gallery.asp?gid=1657

--
Mvh.