Fjerne tankpad
Fra : Jesper.Scheel.Bech@g~

Dato : 05-07-08 04:34

Hej,

Hvem har erfaringer med afmontering af tankpad?

Man vil jo nødig ødelægge den fine lak..

Jeg er ikke helt sikker på hvad det er for én, men der står racing på
den og den er vist ret almindelig.

Pft
Jesper

Fra : "J.C.Kløve"

Dato : 05-07-08 11:40

Jesper.Scheel.Bech@gmail.com skrev:
> [...]
>
> Man vil jo nødig ødelægge den fine lak..
>
> Jeg er ikke helt sikker på hvad det er for én, men der står racing på

varm den op med en hårtører, og rens tanked for klister med renset benzin
--
Dun@nt
"Ansvarlighed fjerner risikoen"

Fra : Ole

Dato : 05-07-08 11:44

J.C.Kløve wrote:

> varm den op med en hårtører, og rens tanked for klister med renset benzin

Eller margarine

Ole Mogensen
--
http://www.politicallyincorrect.me.uk/

Fra : Grunnet

Dato : 06-07-08 12:23

I nyhedsmeddelelse: 486f507f$0$56794$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk,
skrev Ole <I_R_Onslow@c.dk> følgende:

> Eller margarine

Ja! margarine er godt til mange ting - udover madlavning.
Virker også fortræffeligt som håndrens, hvis der ikke er mere Plum i bøtten.

--
Steen
GL 500 SilverWing '84

http://home11.inet.tele.dk/grunnet/ (om 2-hjulere med motor men intet om MC)

Fra : Armand

Dato : 06-07-08 13:31

Grunnet skrev:
> I nyhedsmeddelelse: 486f507f$0$56794$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk,

> Ja! margarine er godt til mange ting - udover madlavning.
> Virker også fortræffeligt som håndrens, hvis der ikke er mere Plum i bøtten.

Jeg plejer blot at køre forbi pølsevognen og indtage en frankfurter på
vej hjem efter at have skruet motorcykel

--
Armand.

Fra : Schlæger

Dato : 07-07-08 05:30

Armand wrote:

> Jeg plejer blot at køre forbi pølsevognen og indtage en frankfurter på
> vej hjem efter at have skruet motorcykel

Som husets faste pizzabager kan jeg anbefale æltning af pizzadej. Det
rengør hænderne effektivt trods det lave indhold af fedtstof ;o/

Mch Schlæger

Fra : Torben Scheel

Dato : 07-07-08 08:06

Schlæger wrote:

> Som husets faste pizzabager kan jeg anbefale æltning af pizzadej. Det
> rengør hænderne effektivt trods det lave indhold af fedtstof ;o/

Mums!

En tur i svømmehallen kan gøre dig så hvid som den rødvinsdruknede munk
i "Rosens Navn"

--
vh
Torben

Fra : Gimbal

Dato : 03-08-08 13:56

> En tur i svømmehallen kan gøre dig så hvid som den rødvinsdruknede munk
> i "Rosens Navn"
>
> --
> vh
> Torben

Han druknede nu altså i badekarret

Fra : Torben Scheel

Dato : 03-08-08 15:30

Gimbal wrote:

> Han druknede nu altså i badekarret

Jeg tror dig gerne - husker det som at han blev fisket op af en tønde
(med rødvin).

--
vh
Torben

Fra : Michael Dahlberg

Dato : 04-08-08 14:29

> Jeg tror dig gerne - husker det som at han blev fisket op af en tønde
> (med rødvin).

Er vi ikke ude i, at en af jer har læst bogen, den anden set filmen?
Eller er det så religiøst, at vandet igen er blevet til vin

--
Michael D
Der har hørt om det før: Vand til Vin.

Fra : Torben Scheel

Dato : 05-08-08 07:21

Michael Dahlberg wrote:

> Er vi ikke ude i, at en af jer har læst bogen, den anden set filmen?

Næh - nok bare min dårlige hukommelse.

> Eller er det så religiøst, at vandet igen er blevet til vin

Ikke religiøst herfra - enhver fransk bonde med respekt for sig selv kan
dét trick

--
vh
Torben