Svag raslen v. lave omdrejninger??
Fra : Torben

Dato : 05-07-08 10:44

Hej NG!

Jeg har en ældre Honda CBX 550 som ved lavere omdrejninger op til ca. 4000
rasler en smule fra motoren. Har en mistanke om at det kan være knasten men
ville lige høre om der evt. kan være andet? Hvis NG er enige med mig kan det
så afhjælpes ved at skifte strammeren eller skal man skifte kæden også? og
hvad vil en sådan rep. ca koste??

Hilsen TG

Fra : Egon Rosendal

Dato : 05-07-08 16:20

Hej
Det kan muligvis være knastkædet der skal strammes.

Egon