gusen
Fra : majbrit nielsen

Dato : 28-06-08 22:43

Det er med knust hjerte jeg må skrive at gusen måtte i kattehimlen i dag
kl 10:05
jeg kan slet ikk finde ord for min sorg.
men jeg vil takke alle jer der har støttet os og holdt modet oppe på mig
når tingene så værst ud.
mange tusind tak.

Med venlig hilsen
majbrit nielsen
- Tøm kattebakken ved privat svar

Fra : A. S. Nielsen

Dato : 28-06-08 23:18

"majbrit nielsen" <gusenmilleKATTE@BAKKEofir.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> jeg kan slet ikk finde ord for min sorg.
> men jeg vil takke alle jer der har støttet os og holdt modet oppe på mig

Hej Maibrit

det gør mig ondt at høre, men du skal tænke på, at Gusen intet mærker mere,
men det er dig, der har det værst. Og så må du prøve at trøste dig med, at
du gjorde alt, hvad der var muligt for Gusen - og så gav du ham fred, da det
var eneste udvej.

Jeg har efterhånden været igennem turen med flere katte og tre højtelskede
hunde, og det er hver gang lige svært, selv om man ved, at det er det
eneste, der er at gøre.

mange venlige tanker til dig
Anelise

Fra : Ukendt

Dato : 29-06-08 09:35

majbrit nielsen wrote:
> [...]
> dag kl 10:05
> jeg kan slet ikk finde ord for min sorg.
> men jeg vil takke alle jer der har støttet os og holdt modet oppe på

Hvor gør det mig ondt at læse at Gusen er taget af sted til Regnbuebroen....
Du har gjort alt hvad der stod i din magt for at hjælpe ham, og nu har du
gjort ham en sidste tjeneste, ved at hjælpe ham af sted til Regnbuebroen,
hvor han ikke længere har ondt eller er syg....

Mange tanker, knus og spinbrum
Louise og Buster

Fra : Kate

Dato : 29-06-08 11:00

majbrit nielsen <gusenmilleKATTE@BAKKEofir.dk> wrote in

> Det er med knust hjerte jeg må skrive at gusen måtte i kattehimlen
> i dag kl 10:05

Åhh, hvor er det trist. Men du må trøste dig med at du gjorde alt hvad
der var menneskeligt muligt for ham. Og nogle gange må den sidste
kærlighed være at give dem fred, selvom den beslutning er så pokkers
svær at stå med.

> jeg kan slet ikk finde ord for min sorg.

Det kan jeg godt følge dig i. Jeg græder selv en indsø hver gang jeg må
gå den sidste tunge vej med et dyr.

Trøste kram til dig.

--
Kate

Kan du hjælpe en kat i nød? Se og læs om Doughnut her:
http://oliwer.dk/doughnut.htm
gerne ældre.

Fra : Tove Krieger

Dato : 29-06-08 11:14

> [...]
> kattehimlen i dag kl 10:05
> jeg kan slet ikk finde ord for min sorg.
> men jeg vil takke alle jer der har støttet os og holdt modet oppe

Det gør mig virkelig ondt for dig, at du har mistet lille Gusen. Det
er forfærdeligt at skulle tage den beslutning, men det var vist det
bedste både for Gusen og dig. Du har ihvertfald gjort hvad der stod
i din magt for at redde ham.

Jeg mindes ofte min Mivser der også blev offer for sukkersygen
forrige år, det gør ondt at miste et elsket dyr, men man ved dog at
de er blevet skånet for flere slemme oplevelser. Jeg tænker meget på
dig, og heldigvis har du jo stadig Mille til at trøste dig, det
hjælper sikkert meget.

De varmeste hilsener og trøsteknus fra Mini og mig.

--
Venlig hilsen Tove
Beware of people who dislike cats

Fra : Denise

Dato : 29-06-08 13:22

majbrit nielsen wrote:
> [...]
> dag kl 10:05
> jeg kan slet ikk finde ord for min sorg.
> men jeg vil takke alle jer der har støttet os og holdt modet oppe på

Det gør mig ond for Gusen og dig, og det er en forfærdelig sygdom for en
kat. Det er desværre tit en stakket frist, og vores Coriander måtte vi også
sende afsted pga sukkersyge. Mon ikke de allerede leger sammen i
kattehimlen, med alle de andre misser vi kender herinde fra.
Jeg ved helt hvordan du har det

Trøstekram og mange tanker
Denise