Billeder af Norske skovkatte killinger
Fra : ingrid.stub@gmail.co~

Dato : 28-06-08 00:41

Hejsa
Jeg har lige lagt nye billeder ind af mine killinger , vil i se dem er
de her www.norskskovkatte.dk

Hilsen Ingrid

Fra : Tove Krieger

Dato : 28-06-08 10:31

<ingrid.stub@gmail.com> skrev i en meddelelse
> Hejsa
> Jeg har lige lagt nye billeder ind af mine killinger , vil i se
> dem er de her www.norskskovkatte.dk
>
> Hilsen Ingrid

Hej Ingrid.

Mange tak for synet. Hvor er de dog bedårende allesammen, også de
store. Skovkatte er i det hele taget smukke, min søn og svigerdatter
har også en skovkat.

Gode hjemmesider du har, det er nogle flotte billeder af det rav du
har samlet i årenes løb. Det er sikkert en spændende hobby. Jeg er
også imponeret over de flotte løbegårde. Dine katte mangler vist
ikke noget ser det ud til.

--
Venlig hilsen Tove
Beware of people who dislike cats

Fra : Vedsted

Dato : 28-11-08 11:17

> ingrid.stub@gmail.com skrev:
> Hejsa
> Jeg har lige lagt nye billeder ind af mine killinger , vil i se dem er
> de her www.norskskovkatte.dk
>
> Hilsen Ingrid

Hejsa

Det var en ren fornøjelse at se dine smukke katte

Med venlig hilsen
Vedsted
- Tøm kattebakken ved privat svar

Fra : Tove Krieger

Dato : 28-11-08 12:03

"Vedsted" <svKATTE@BAKKEribersmaskinimport.dk> skrev i meddelelsen

> Hejsa
>
> Det var en ren fornøjelse at se dine smukke katte
>

> Med venlig hilsen
> Vedsted

Ja, mon ikke. Hvor er de altså bare smukke, og de små killinger er
simpelthen så nuttede. Godt at den lille hankilling klarede skærene, han må
være noget helt særligt.