Lejon er vel hjemme!
Fra : Siri

Dato : 27-06-08 06:53

Der sidder en dejlig lille fyr og kigger på mig.
Med store, kvikke øjne, og ørerne på stilke!
Lejon er kommet godt hjem fra hospitalet (tak for hjælpen, Camilla!), og
han har det bare så meget bedre!
Begge dyrlæger sagde glade, at han var fin nu, nu skal han bare hjem og
hygge i vante omgivelser!
Så jeg mødte på job kl 07.15 og skrev løs. 15.10 var alle 75 journaler
klar (og nej, jeg er ikke trænet i at skrive på tid på en sekretærskole,
så det er sikkert laaaangsomt - men dog med 10 finger system) - og så
var Camilla klar med GPSen forudindstillet!
Huh, fredelig tur, og jeg har ellers ikke tendens til køresyge, men det
ene med det andet, jeg blev lidt ør.
Det hjalp dog, da jeg fik set Leise med kvikke øjne og lutter
'nus-mig-moar' attitude.
Han har tabt ½ kg, men han har det 'mange mile' bedre end i mandags!
Da var jeg godtnok bange, for da så han skravlet ud, sløv og jeg ved
ikke hvad....
Og nu ligger han i sin yndlingshule midt i træet og snuer.
Selvom de sagde, at han ikke rigtig gad den tørkost, de bød ham, har han
nu heller ikke kastet sig over maden herhjemme, den vante - han er
ka'ske også lidt køresyg.
Men ellers ligner han sig selv, og han larmer ikke mere, når han trækker
vejret - næh, han er så god som ny, den dejlige dreng.
Her til morgen har der været morgenhilsen og nusning, komplet med
mavsenus, og nu ligger han på hylden ved tastaturet og nyder
altan-udsigten.....
Den lille konge af Adelgade er hjemme i sit rige
Med venlig hilsen
Siri
- Tøm kattebakken ved privat svar

Fra : Ragna

Dato : 27-06-08 07:53

Hvor var det dejligt at høre, Siri.
Efter al den bekymring må lettelsen føles enorm.
Nu skal I bare hygge jer i week-enden og nyde hinanden - og det gode
resultat af operationen.

--
Venlig hilsen, Ragna

Fra : Torben og Marie-loui~

Dato : 27-06-08 08:00

"Siri" <medetsmilKATTE@BAKKEyahoo.dk> skrev i en meddelelse
> Der sidder en dejlig lille fyr og kigger på mig.
> Med store, kvikke øjne, og ørerne på stilke!
> Lejon er kommet godt hjem fra hospitalet (tak for hjælpen, Camilla!), og
> han har det bare så meget bedre!

Det lyder godt!

så håber jeg at han kommer sig og får det meget bedre fremover!

Mvh. Marie

Fra : Siri

Dato : 27-06-08 09:14

Tak for gode ord og tanker!
Jeg har fri i dag, så her laver vi ikke-en-bønne, bare afstressning, hyg
og nus!
Der er så enorm forskel fra i mandags og til igår.
Set i bakspejlet var han dårligere, end jeg først fattede i mandags,
godt, at I her i gruppen kunne fortælle mig, hvad de bobler var, som
ingen ellers kendte til - det gjorde, at han blev indlagt i rette tid og
ikke blev for svag.
Men nu er han fin i pelsen, klarøjet og glad.
Og nyder sin faste sove-hule

Fra : A. S. Nielsen

Dato : 27-06-08 10:45

> [...]
> ikke blev for svag.
> Men nu er han fin i pelsen, klarøjet og glad.

hej Siri og Lejon

dejligt at høre. Ørenus herfra til braksnuderne.

venlig hilsen, Anelise

Fra : Kate

Dato : 27-06-08 15:20

Siri <medetsmilKATTE@BAKKEyahoo.dk> wrote in

> Jeg har fri i dag, så her laver vi ikke-en-bønne, bare
> afstressning, hyg og nus!

Hæhæ, det lyder ganske fornuftigt

--
Kate

Kan du hjælpe en kat i nød? Se og læs om Doughnut her:
http://oliwer.dk/doughnut.htm
gerne ældre.

Fra : Ukendt

Dato : 27-06-08 09:20

Siri wrote:
> [...]
> mavsenus, og nu ligger han på hylden ved tastaturet og nyder
> altan-udsigten.....
> Den lille konge af Adelgade er hjemme i sit rige

Hvor er det dejligt at han er hjemmei sit kongerige igen
Nu skal I alle 3 bare nyde weekenden sammen, nusse og sådan...

God weekend og potedask
Louise og Buster

Fra : lh

Dato : 27-06-08 09:32

> [...]
> mavsenus, og nu ligger han på hylden ved tastaturet og nyder
> altan-udsigten.....
> Den lille konge af Adelgade er hjemme i sit rige

Dejlig læsning! Ønsker det bedste for jer begge.

lh

Fra : Tove Krieger

Dato : 27-06-08 11:59

"Siri" <medetsmilKATTE@BAKKEyahoo.dk> skrev i en meddelelse
> Der sidder en dejlig lille fyr og kigger på mig.
> Med store, kvikke øjne, og ørerne på stilke!
> Lejon er kommet godt hjem fra hospitalet

Jubiiii Siri (og Lejon) Er det ikke bare dejligt når man kan
drage et lettelsens suk og bare nusse løs. Jeg sagde jo nok, at han
er en sej lille fyr. Han tager bare det hele i stiv pote. Mange
krammer til jer alle tre herfra.

--
Venlig hilsen Tove og Mini
Beware of people who dislike cats

Fra : Kate

Dato : 27-06-08 15:19

Siri <medetsmilKATTE@BAKKEyahoo.dk> wrote in

> Der sidder en dejlig lille fyr og kigger på mig.
> Med store, kvikke øjne, og ørerne på stilke!

Dejligt, Siri. Håber at han ikke får flere problemer, den lille skat.
Han har da været så rigeligt igennem nu.

Nus ham lige fra mig, ikk'?

Fra : Denise

Dato : 27-06-08 15:33

Ihh, hvor det lyder dejligt
Har fulgt lidt med fra sidelinien.

--
Hilsen Denise

Fra : Siri

Dato : 01-07-08 08:40

Tak igen, alle venner!
Jeg har lige talt i tlf med dyrlægen, og han syntes, at vi godt kunne
aflyse kontroltiden i dag, når Leise nu har det fint.
Men begynder han at hoste og nyse, så skulle jeg komme med ham.
Som dr Dyr sagde: Han har et lungeproblem, og det er blevet værre af
narkosen, hvorfor ved vi ikke.
Og jo, han er lidt stille af sig, men ellers sig selv.
Jeg giver ham lidt ekstra vådfoder, i/d blandet op med a/d, for hans
splatmave (efter Curamox) og vægttab - det har lige nuppet det halve kg,
han fint havde taget på siden sidst.
Tak for alle gode tanker - jeg var meget bekymret i de dage i sidste
uge, for den mandag var han sløj!
Men de fik hevet ham i land i Karlslunde, det må man sige

Fra : Kate

Dato : 02-07-08 21:46

> Jeg har lige talt i tlf med dyrlægen, og han syntes, at vi godt kunne
> aflyse kontroltiden i dag, når Leise nu har det fint.

Jeg krydser finger for Lejon, at han må blive ved med at have det godt.
Den stakkels missekat så meget han skal igennem. Godt du passer godt på
ham.