Missemor og Olivers.
Fra : Coppi

Dato : 27-06-08 06:24

Hej med jer.

Nyeste udvikling i sagen om missemor.

Damen er faldet fuldstændig til, jeg ved ikke hvor mage gange jeg har trådt
på hende siden hun er kommet hjem. Hyn har en mærkelig måde at bevæge sig
på, hun flytter sig hele tiden når jeg står ved køkkenbordet, så man kan
aldrig vide hvor hun er. Når man så træder på hende, og selvfølgelig siger
undskyld bsgefter, så maiver hun lidt og fortsætter sit gåen i vejen.
Irriterende, men jeg vil heller ikke undvære hende, det er jo også lidt
sjovt ( ja, altså ikke at træde på hende ), men hendes væremåde, hun ved
godt, at det ikke er med vilje.
Det er ikke til at forstå, at hun for 2 år siden var vildkat. For 14 dage
siden løftede jeg hende op skødet da jeg satte mig om aftenen, nu er hun
fast inventar. Hun ligger der bare og hun flytter sig ikke med mindre jeg
flytter hende, når jeg holder op med at nusse hende lægger hun sig bare til
at sove, skønt.

Og, så lige til Olivers, jeg havde problemer med at få Missemor pæn i pelsen
da hun kom hjem, hun og de andre har nu fået Olivers i en måned. Nøj hvor er
de flotte, strålende blanke sommerpelse, det har jeg aldrig set før, lækre
katte.

Copi

Fra : Torben og Marie-loui~

Dato : 27-06-08 07:59

"Coppi" <annie321@privat.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> pelsen da hun kom hjem, hun og de andre har nu fået Olivers i en måned.
> Nøj hvor er de flotte, strålende blanke sommerpelse, det har jeg aldrig

Det lyder dejligt med missemoren!, det er så dejligt når sådan noget
lykkedes og hun lyder som om at hun nyder tilværelsen!.
Den der med at gå i vejen ved køkkenbordet.. sådan en kat har jeg også, jeg
er ved at få flip ind i mellem!, og jeg ved ikke hvor mange gange jeg selv
er snublet i en kat, eller katten næsten er blevet til sutsko.. men det
lader ikke til at genere Albert, han er trofast inventar når der kokkereres.

Og Olivers.. jeg brugte også Olivers i en lang periode, og har været meget
glad og tilfreds med foderet, kunne se på kattene at de trivedes på det,
flot pels og god appetit. desværre gik Harald jo ned med urinvejsbøvl, så
jeg måtte finde noget alternativt foder han kunne fungere på.

Mvh. Marie

Fra : Ragna

Dato : 27-06-08 08:06

Hvor er det dejligt at høre om Missemors glæde ved at være hjemme igen.
Der er ingen tvivl om, at hun nu er din kat med hud og hår!
Man får så utrolig meget igen ved at hjælpe et dyr i nød.

--
Venlig hilsen, Ragna

Fra : Tove Krieger

Dato : 27-06-08 11:53

> [...]
> i en måned. Nøj hvor er de flotte, strålende blanke sommerpelse,
> det har jeg aldrig set før, lækre katte.

Dejligt at høre at missemor er faldet så godt til. Det tror jeg de
fleste katte vil gøre, når de bliver nusset om og ellers godt
behandlet.

Olivers *er* et virkelig godt foder. Jeg måtte desværre stoppe, da
Mini efterhånden er 7½ år og derfor skulle gå over til seniorfoder,
og det kan hun desværre ikke lide, så jeg har bidt i det sure æble
og er fortsat med Hills Presciption Diet C/D fra dyrlægen. Det er
også et rigtig godt og lødigt foder som hun guffer med stort
velbehag, meeeen prisen - godt 100,- kr pr. kilo er da vist i
overkanten. Jeg giver 209,- kr for 2 kg., så det må da siges at være
betalt. Hun får så et supplement med rå sejfilet et par gange om
ugen, det er hun også vældig glad for. Ak ja, hvad man dog ikke gør
for at de små pelsbundter skal have det godt, men det burde jo være
en selvfølge for alle dyreejere, at give deres små venner det
bedste, ellers skal man nok afholde sig fra at have dem.

Jeg er så glad på missemors vegne. Hun fik sig en dejlig mor, så
intet under at hun er glad og tilfreds.

--
Venlig hilsen Tove
Beware of people who dislike cats

Fra : Kate

Dato : 27-06-08 15:17

"Coppi" <annie321@privat.dk> wrote in

> Nyeste udvikling i sagen om missemor.

Dejligt at høre at missemor er faldet så fuldstændigt til. Hun må jo
have opdaget hvor godt hun havde det mens hun var væk og nu vil sørge
for at det ikke sker igen

--
Kate

Kan du hjælpe en kat i nød? Se og læs om Doughnut her:
http://oliwer.dk/doughnut.htm
gerne ældre.