gusen
Fra : majbrit nielsen

Dato : 26-06-08 19:36

hey gusen kom hjem her til aften fordi vi håbede han ville begynde at
spise.. men nej vi må gi ham mad i en spøjte hver 2 time.. de har fundet
ud af at han har betændelse i bugspytkirtlen så det ender nok med gusen
må op i katte himlen desværre....
det gør rigtig ondt på en at se ham ha det sådan.

Med venlig hilsen
majbrit nielsen
- Tøm kattebakken ved privat svar

Fra : Susanne Harbo

Dato : 26-06-08 20:21

> [...]
> må op i katte himlen desværre....
> det gør rigtig ondt på en at se ham ha det sådan.

Det gør mig ondt at høre, det er så trist at skulle tage afsked med ens
katte, de har jo en stor plads i vores liv. Er der slet ikke nogen
chance for, at han kan helbredes...?

Med venlig hilsen
Susanne Harbo
- Tøm kattebakken ved privat svar

Fra : Ragna

Dato : 27-06-08 08:00

Majbrit skrev:
> det gør rigtig ondt på en at se ham ha det sådan.

Ja, det er noget af det sværeste at bestemme, hvornår det er mest nådigt at
give sit elskede kæledyr fred.
De fleste af os har jo prøvet det, men det er lige svært hver gang.
Du har givet Gusen et godt liv, og din indsats har forlænget den tid, hvor
han har haft en god livskvalitet.
Jeg føler med dig.

--
Venlig hilsen, Ragna

Fra : Kate

Dato : 27-06-08 15:13

majbrit nielsen <gusenmilleKATTE@BAKKEofir.dk> wrote in

> [...]
> ender nok med gusen må op i katte himlen desværre....
> det gør rigtig ondt på en at se ham ha det sådan.

Åh, Majbrit, hvor jeg føler med dig. Det er den værste beslutning at
stå overfor, også selvom man godt ved at det er den eneste rigtige for
et elsket kæledyr.

--
Kate

Kan du hjælpe en kat i nød? Se og læs om Doughnut her:
http://oliwer.dk/doughnut.htm
gerne ældre.