nutro til kastrater?
Fra : Torben og Marie-loui~

Dato : 25-06-08 10:49

Jeg sidder og roder efter kattemad, igen.. (-;
jeg er faldet over nutro choice, som jeg finder ærligt og reelt. se
linket,og scroll nederst på siden her;
http://www.nutro.dk/kat_indledning.htm
Er der nogen der har erfaringer med "urinvejs-katte" og produktet her?

Grunden til det er, at jeg har skiftet mellem Hills C/D og Hills "Neutered
Cat" siden Haralds gentagne urinvejs-sjov, men synes at misserne løber lidt
"tør" i foderet. Jeg ville gerne have en variant at skifte imellem endnu,
men er jo hundeangst for at jokke i spinaten mht. Haralds problemer, eller
forhåbentligt tidligere problemer...

Jeg synes at ingredienslisten ser rigtig fornuftig ud..

Nogen erfaringer?

Mvh. Marie

Fra : Kate

Dato : 25-06-08 16:38

"Torben og Marie-louise Ager" <dsl134977NOSPAM@vip.cybercity.dk> wrote
in news:4862148c$0$90266$14726298@news.sunsite.dk:

> Nogen erfaringer?

Jeg kender ikke Nutro, men undersøgte for nogle år siden Olivers, men
fik nogle udregninger om hvorfor jeg ikke skulle vælge Olivers til
Lante. Han har jo også haft vrøvl med urinvejene af flere omgange.
Hvis jeg har udregningerne endnu kan jeg sende dig dem, så kan du se om
du kan bruge dem til at vurdere Nutro med.
Det var en der hedder Randi der lavede udregningerne til mig fordi jeg
ikke forstod regnestykket, men hvis du er bedre til den slags end mig,
kan det jo være du kan bruge det til noget.
Du siger bare til så graver jeg og sender dig den mail Randi sendte
mig, for jeg er temmeligt overbevist om at den ligger i min postkasse
endnu, enten på denne pc ellers på den anden som ikke bruges mere.

--
Kate

Kan du hjælpe en kat i nød? Se og læs om Doughnut her:
http://oliwer.dk/doughnut.htm
gerne ældre.

Fra : Torben og Marie-loui~

Dato : 25-06-08 20:53

"Kate" <doughnut@oliwer.invalid> skrev i en meddelelse
> [...]
> mig, for jeg er temmeligt overbevist om at den ligger i min postkasse
> endnu, enten på denne pc ellers på den anden som ikke bruges mere.

Det må du gerne hvis du har tiden!.
jeg synes bare ud fra deres beskrivelse af foderet, at det lyder som et
fornuftigt alternativ til de andet, men en ting er reklame, en anden er
fakta.
Jeg har fået et par prøveposer på nutro og de er vilde med det, så det havde
været skønt hvis det kunne bruges.

Mvh. Marie

Fra : Kate

Dato : 25-06-08 21:08

"Torben og Marie-louise Ager" <dsl134977NOSPAM@vip.cybercity.dk> wrote
in news:4862a216$0$90276$14726298@news.sunsite.dk:

> Det må du gerne hvis du har tiden!.

Jeg skal nok finde den. Det jeg mindes at blive advaret om, var
indholdet af magnesium og at det der står i indholdsfortegnelsen kan
snyde når man ikke har så meget forstand på det. Det endte ned at jeg
beholdte Hill's C/D til mine pga Lante. Jeg var jo også fristet af at
prisen på f.x. Olivers er væsentligt lavere end Hill's, men hvis
besparelsen skal bruges på dyrlægeregninger så vælger jeg klart ikke at
spare

Du får en mail senest i morgen aften.

Fra : Kate

Dato : 25-06-08 21:28

Kate <doughnut@oliwer.invalid> wrote in

> Du får en mail senest i morgen aften

Mail fundet og sendt. Nu håber jeg så mailadressen, i modificeret form
virker. Hvis du ikke modtager en mail fra mig, Marie, så mail mig lige.
Min afsender adresse virker hvis du udskifter invalid med dk

Fra : Torben og Marie-loui~

Dato : 26-06-08 05:37

> [...]
> virker. Hvis du ikke modtager en mail fra mig, Marie, så mail mig lige.
> Min afsender adresse virker hvis du udskifter invalid med dk

Det er super, mange tak!

Og ja, med lidt kickstart af de små grå, er det en fin udregning..GG..
Jeg ser på det!

Mange tak kate!

Mvh. Marie

Fra : Ukendt

Dato : 25-06-08 21:05

Torben og Marie-louise Ager wrote:
> [...]
> mht. Haralds problemer, eller forhåbentligt tidligere problemer...
>
> Jeg synes at ingredienslisten ser rigtig fornuftig ud..

Jeg prøvede - for et par år siden - at købe en pose Nutro Light til Buster,
men den eneste erfaring jeg fik var at Herren slet ikke ville røre det, så
jeg måtte ind og aflevere sækken igen.....

Louise

Fra : Torben og Marie-loui~

Dato : 26-06-08 05:39

"Louise" <louise.krarupSNABELAprivat.dk> skrev i en meddelelse

> Jeg prøvede - for et par år siden - at købe en pose Nutro Light til
> Buster, men den eneste erfaring jeg fik var at Herren slet ikke ville røre
> det, så jeg måtte ind og aflevere sækken igen.....

ok, det skulle være den originale eller light versionen der efter reklame
skulle være godt egnet til kastrater.
Det er indoor versionen jeg har smagsprøver på, og som de næsten står på
tungen for.
De er sørme ikke nemme de katte, og hvad den ene finder yderst delikat, står
den anden og rynker på næsen over.. suk.. (-;
Mvh. Marie

Fra : Søren Henrik Anderse~

Dato : 27-06-08 13:06

Hej
Jeg har lige "hugget" denne mail fra FD-opdrætter listen angående Nutro:
Hilsen Vibeke

Hejsa.

Nutro er igang med at omlægge produktionen og har leveringsproblemer.
Det vides ikke hvornår produktionen af kattefoder genoptages.

Til jer der fodrer med Nutro, har Loppetjansen stadigvæk lidt.
Jeg ved ikke om forhandlerne på Sjælland stadigvæk har...............

Med venlig hilsen / Best Regards

Inge Engholm
Engholm's Persian Cattery

Fra : Torben og Marie-loui~

Dato : 26-06-08 15:46

"Søren Henrik Andersen" <battlefield@mail1.stofanet.dk> skrev i en
meddelelse news:48638191$0$27367$ba624c82@nntp06.dk.telia.net...
> [...]
>
> Til jer der fodrer med Nutro, har Loppetjansen stadigvæk lidt.
> Jeg ved ikke om forhandlerne på Sjælland stadigvæk har...............

Ok, jeg har i formiddags fået et komplet deklarationsskema fra Loppetjansen,
som de har scannet ind for mig og sendt, pænt af dem!. Jeg kunne overhovedet
ikke finde noget omkring en fyldestgørende deklaration andre steder på
nettet..
SÅ jeg skal lige studere og udregne, og så vil jeg da bestille noget hvis
det kan bruges, og hvis jeg kan få det, vel og mærke..

Mvh. Marie