Tip til havelegetøj til katte
Fra : Ukendt

Dato : 20-06-08 10:57

Aldi havde d.14-6 et 3 delt legetelt til børn på tilbud til 129.-

Da jeg læste anoncen forstod jeg det som om hver del kostede 129.-

Her idag var jeg en tur forbi, det er alle 3 dele, og det var sat ned til
99,95

Der var 7 stk tilbage i min lokale aldi.

http://www.aldi.dk/OFFER_DK_SA/OFFER_24/OFF15.SHTML

Det blev straks indtaget, det har lige kattestørelse

Billigt skrammel, men igen forige år prøveopslog jeg et iglo telt i haven,
og det blev flænset på 10 min.

Så sker der også lidt nyt i indhegningen.

Mvh Allan

Fra : Ukendt

Dato : 21-06-08 14:06

"Allan G" <allan_roskilde.fjern.hotmail.com> skrev i en meddelelse
> Aldi havde d.14-6 et 3 delt legetelt til børn på tilbud til 129.-

Hæhe enten er mine katte dumme eller lidt kloge

Jeg var ude og kigge efter dem i haven, og der var en i teltet.

Dvs. Under teltet, for der havde lige været en byge,
og Rocke var kravlet ind under bunden på teltet.

Nå så bliver det da brugt

Mvh Allan

Fra : Kate

Dato : 21-06-08 16:37

"Allan G" <allan_roskilde.fjern.hotmail.com> wrote in

> [...]
>
> Dvs. Under teltet, for der havde lige været en byge,
> og Rocke var kravlet ind under bunden på teltet.

Når min bil engang kommer hjem fra værksted, vil jeg nok stike snuden
indenfor Aldi og se om min har sådan en tunnel, den kunne Mowgli måske
godt synes var sjov.
Apropos dit link. Jeg kan godt forstå du regnede med at prisen var pr.
del for som det står på hjemmesiden, står der "vælg mellem..."

--
Kate

Kan du hjælpe en kat i nød? Se og læs om Doughnut her:
http://oliwer.dk/doughnut.htm
gerne ældre.

Fra : Ukendt

Dato : 21-06-08 19:45

"Kate" <doughnut@oliwer.invalid> skrev i en meddelelse
> [...]
> Apropos dit link. Jeg kan godt forstå du regnede med at prisen var pr.
> del for som det står på hjemmesiden, står der "vælg mellem..."

Æv dog med din bil.

Ja jeg kan nok ikke undværrer min.

Nå det der kattelegetøj er et hit her på matriklen.
Dumme katte eller osv. hæhe.
De kan lide den
Så det er er hit

Mvh Allan

Fra : Kate

Dato : 22-06-08 08:46

> Æv dog med din bil.

Meget æv, den har været på værksted siden sidste fredag

> Ja jeg kan nok ikke undværrer min.

Jeg kan egentligt heller ikke undvære min, men....tjaeh, når den er så
død som nu så er jeg jo nødt til det, men sjovt er det bestemt ikke.

> Nå det der kattelegetøj er et hit her på matriklen.
> Dumme katte eller osv. hæhe.
> De kan lide den
> Så det er er hit

Egentligt er mine ikke meget legende, men jeg kunne godt forestille mig
Mowgli synes den kunne være sjov i haven og så er det jo kun 100kr, det
kan jeg nok undvære for hans skyld