Lejon har fødselsdag :-)
Fra : Siri

Dato : 17-06-08 10:11

Og det er i dag
Den dejlige dreng - han er bare ren lykke!
Desværre groede hans næsebor til efter operationen, allerede efter et
par uger.
Han var ellers tydeligt lykkelig for at trække vejret frit igen.
Så hans fødselsdagsgave bliver en re-operation (en anden type
næseoperation) og det bliver på torsdag.
Kryds fingre for min dejlige Leiseskat, der bare er så selskabelig og
kælen
Med venlig hilsen
Siri
- Tøm kattebakken ved privat svar

Fra : Torben og Marie-loui~

Dato : 17-06-08 11:21

"Siri" <medetsmilKATTE@BAKKEyahoo.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> næseoperation) og det bliver på torsdag.
> Kryds fingre for min dejlige Leiseskat, der bare er så selskabelig og

Stort tillykke til Lejon!

Det var da synd med den næseoperation!, håber da at anden gang går bedre!

Mine raggier havde føs`da` søndags, tænk engang, 5 år! - tiden går alt for
stærkt!!.

Mvh. Marie

Fra : Tove Krieger

Dato : 17-06-08 13:36

> [...]
> næseoperation) og det bliver på torsdag.
> Kryds fingre for min dejlige Leiseskat, der bare er så

Jamen rigtig hjerteligt tillykke med den dejlige dreng. Han må have
været sød siden solen skinner idag.

Håber for ham, at en re-operation kan klare hans problemer, det vil
sikkert gå helt fint med den, han har jo prøvet det før, så denne
gang er du sikkert mindre nervøs for udfaldet.

Pøj pøj og krydsede fingre og poter for på torsdag.

--
Venlig hilsen Tove og Mini
Beware of people who dislike cats

Fra : Siri

Dato : 18-06-08 21:12

> [...]
> gang er du sikkert mindre nervøs for udfaldet.
>
> Pøj pøj og krydsede fingre og poter for på torsdag.

Waaa - jeg er da totalt i panik ved tanken om bare den mindste risiko
for min kære Leise-bamse!
Fik jeg forresten fortalt, at han blev 'Mr Rødovre nr 2' ?
Med mange små katte-oplysende standere og ivrig fortællen fra mig om 'en
ægte Garfield' og sådan en s behov
Huha - godt at have gode venner hos mig imorgen....