Ny hjemmeside
Fra : Allan Larsen

Dato : 15-06-08 21:30

Hej

Så fik jeg lavet lidt hjemmeside om mine dejlige katte:)
http://www.funkie.dk/

Mvh.

Allan L

Fra : Mariann Juhl

Dato : 15-06-08 23:09

> Allan Larsen skrev:
> Hej
>
> Så fik jeg lavet lidt hjemmeside om mine dejlige katte:)
> [...]

Hej Allan

Nøøøj hvor er de bare skønne! Især Hugo...tror virkelig at han er
verdens flotteste kat - MUMS hvor er han bare lækker!

Med venlig hilsen
Mariann Juhl
- Tøm kattebakken ved privat svar

Fra : Allan Larsen

Dato : 16-06-08 06:40

"Mariann Juhl" <mariannjuhlKATTE@BAKKEyahoo.com> skrev i en meddelelse

> [...]
>
> Nøøøj hvor er de bare skønne! Især Hugo...tror virkelig at han er
> verdens flotteste kat - MUMS hvor er han bare lækker!

Tak for roserne.
Ja, det er dejlige.

Men de er ret forskellige.
Hugo er bulderhovedet, som løber lige i armene på alle der komme forbi. Det
kan jo være at man bliver kælet.
Han er også ret god til at gøre sig dejlig..

Penny er lidt mere en prinssesse med primadonnanykker, hun skal lige se folk
an, men når man først er godkendt, er hun svær at slippe af med:)

Mvh.

Allan L

Fra : Denise

Dato : 16-06-08 08:37

Allan Larsen wrote:
> [...]
>
> Penny er lidt mere en prinssesse med primadonnanykker, hun skal lige
> se folk an, men når man først er godkendt, er hun svær at slippe af

Tak for kigget og læsningen om de skønne katte .
Ragdolls er absolut en lækker kat og er da også en af vores favoritter, de
har både et dejligt temperament og er SÅ smukke

--
Hilsen Denise

Fra : Torben og Marie-loui~

Dato : 16-06-08 09:10

"Allan Larsen" <no@mailmailmail.dk> skrev i en meddelelse
> Hej
>
> Så fik jeg lavet lidt hjemmeside om mine dejlige katte:)
> http://www.funkie.dk/

neeej altså.. en lidelsesfælle..GGG.. pragfulde dyr !.

Flot hjemmeside, og endnu smukkere katte.. mums!
Og ja, du har ret, er man føst faldet i "raggie" fælden, tror jeg ikke der
er nogen vej udenom!
Jeg vil brændende gerne have en raggie-tøs til "samlingen".. (-;
Du kan se mine her hvis du lyster, der er flere billeder af dem under
kattegalleriet nederst på siden..
http://www.photopassion.dk/kattene.htm

Mvh. Marie

Fra : Allan Larsen

Dato : 16-06-08 10:56

Hej Marie

Dine er jo også dejlige.
Sikke skønne foto's du har i galleriet.

Mvh.

Allan

"Torben og Marie-louise Ager" <dsl134977NOSPAM@vip.cybercity.dk> skrev i en
meddelelse news:48561fb2$0$90275$14726298@news.sunsite.dk...

Fra : Tove Krieger

Dato : 16-06-08 10:44

> [...]
> Hej
>
> Så fik jeg lavet lidt hjemmeside om mine dejlige katte:)

Hej Allan. Først kompliment for din hjemmeside. Jeg kan godt lide
udseendet. Siden er både flot og stilren, desuden er den meget
overskuelig.

Dernæst misserne. Hvor ER de dog smukke. Ragdolls (og Hellig Birma)
er efter min mening verdens flotteste/smukkeste katte. Dine er rene
pragteksemplarer lige som Marie's Anton og Albert, de er helt
uimodståelige. Man skal lede længe efter så smukke missedyr, man får
bare sådan en lyst til at kramme dem. Jeg ville gerne eje dem
allesammen

--
Venlig hilsen Tove
Beware of people who dislike cats

Fra : Siri

Dato : 16-06-08 13:30

> Allan Larsen skrev:
> Hej
> Så fik jeg lavet lidt hjemmeside om mine dejlige katte:)
> [...]

Hej Allan
Næh dog, en raggie-hjemmeside - ja, de er skønne!
Jeg måtte jo finde nyt hjem til elskelige Belle, og det er Margrethe i
Valby glad for! Hun er simpelthen Belles tilbedende slave, og man
forstår det!
Skønt at læse om dig og dine kære katte!
Og Roy, ham kender jeg da, jeg var til killingenus hos Dorthe sidste år.
Skønne, skønne misbamser!
Jo, raggier er bare dejlige!
Tillykke med dem, og tak for linket, det var til glæde!
Med venlig hilsen
Siri
- Tøm kattebakken ved privat svar

Fra : Steen Hansen

Dato : 16-06-08 15:32

On Sun, 15 Jun 2008 22:29:55 +0200, "Allan Larsen"
<no@mailmailmail.dk> wrote:

>Hej
>
>Så fik jeg lavet lidt hjemmeside om mine dejlige katte:)
>http://www.funkie.dk/
>
>Mvh.
>
>Allan L

Mildest talt en rigtig flot side, med rolig og dæmpet farvelægning.

Jeg nægter at kigge på kattene, jeg kunne falde for dem

Steen

Fra : jytte jensen

Dato : 16-06-08 18:57

Hvor er de altså søde og dejlige, lige til at tude over.
(glæder mig til at Pelle kommer den 8. Juli !!)

vh
Jytte

Fra : Studo

Dato : 16-06-08 19:33

Den Sun, 15 Jun 2008 22:29:55 +0200 skrev Allan Larsen:

> Hej
>
> SÃ¥ fik jeg lavet lidt hjemmeside om mine dejlige katte:)
> http://www.funkie.dk/
>
> Mvh.
>
> Allan L

Generelt. Rigtig flot side, god information, holdt i sprog m.m. lige til
nettet. Super katte!

Men galleriet ser jeg ret skidt her hos mig.
De store billeder er skaleret ned, eller rammen er ret lille. Om det er
et firefox eller linux problem skal jeg ikke lige kunne sige. Men når/
hvis der bliver tid til at rette lidt op så er det galleriet der skal ses
på.

Fra : Bjarne

Dato : 17-06-08 11:30

Studo skrev:

> [...]
> et firefox eller linux problem skal jeg ikke lige kunne sige. Men når/
> hvis der bliver tid til at rette lidt op så er det galleriet der skal ses

Det ser flot ud hos mig (jeg har to 1024 x 768 skærme).

Det ser ud til at være et CMS-system, så det er nok ikke så ligetil at
tilpasse til alle mulige skærme.
Men alligevel kunne det måske også inspiration for andre?

Jeg kan meget godt lide siden.

vh

Bjarne

Fra : Allan Larsen

Dato : 18-06-08 08:07

Jeg har lavet galleriet om, brugt et andet program, jeg håber det er bedre
nu.

Det fejler ikke noget i firefox for windows, jeg ved ikke om der er et
problem i Linux.
Jeg kender ikke nogen, som bruger det.

Det er rigtigt, at det er lavet med CMS, det er Joomla 1,5 jeg har brugt.
Det er lidt langhåret at have med at gøre, men når det først er kørt ind,
synes jeg det er rigtigt godt.

Mvh.

Allan L