Killinger på video
Fra : Heidi

Dato : 15-06-08 16:46

Så fik jeg lagt et par video klip på youtube, men det er stadigvæk uden lyd
da mit forp***** kamera ike kan optage lyd *grrrrrrr*

http://www.youtube.com/watch?v=gSpV2SH8zpg

Hilsen Heidi, Miver, Mulle og BajesLejses moar, plejemor for Tullemor,
Amalie, Tilde/Nynne og Lille-Per/Lilleprinsen
--
Se billeder her:

Fra : Denise

Dato : 15-06-08 18:54

Heidi wrote:
> [...]
>
> Hilsen Heidi, Miver, Mulle og BajesLejses moar, plejemor for Tullemor,
> Amalie, Tilde/Nynne og Lille-Per/Lilleprinsen

Nåååå. hvor er de dejlige ))
Tak for kigget.

--
Hilsen Denise

Fra : Tove Krieger

Dato : 16-06-08 10:52

"Heidi" <zasha_xFJERN@DETTEhotmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> Hilsen Heidi, Miver, Mulle og BajesLejses moar, plejemor for
> Tullemor, Amalie, Tilde/Nynne og Lille-Per/Lilleprinsen

Hvor er de dog bedårende. Tak for kigget. Videoen er gemt, den kan
godt ses mange gange.

--
Venlig hilsen Tove
Beware of people who dislike cats

Fra : Siri

Dato : 17-06-08 10:45

> Tove Krieger skrev:

Mulle og BajesLejses moar, plejemor for

> Hvor er de dog bedårende. Tak for kigget. > Venlig hilsen Tove
> Beware of people who dislike cats

Kære Heidi, tak for videoen - de er så dejlige at se, de små! Jeg er
helt enig med Tove.
Dejligt, at du kan tage dig af dem.
Med venlig hilsen
Siri
- Tøm kattebakken ved privat svar

Fra : A. S. Nielsen

Dato : 17-06-08 13:03

hej Heidi

jeg har også nydt synet af killingerne og deres søde mor.

Det var rigtig godt, at du tog hende ind, så hun kunne føde sine killinger
under trygge forhold. Jeg håber, det lykkes for dig at finde gode hjem til
alle fire, når de små er store nok.

Venlig hilsen, Anelise

Fra : Kate

Dato : 16-06-08 18:01

"Heidi" <zasha_xFJERN@DETTEhotmail.com> wrote in

> http://www.youtube.com/watch?v=gSpV2SH8zpg

Jeg kan godt lide at de dårligt kan styre deres ben og alligevel så
skal de ha' siden til hinanden og vise hvor store de er. Hold da fest
hvor de altså bare supernuttede.

--
Kate

Kan du hjælpe en kat i nød? Se og læs om Doughnut her:
http://oliwer.dk/doughnut.htm
gerne ældre.