gusen
Fra : majbrit nielsen

Dato : 12-06-08 17:27

hey allesammen..
gusen har fået det godt i sin lille mund igen..
og så er han blevet sat ned til 5 enheder insulin her til aften da hans
blodsukker kun var 16,4 lige inden insulin.. og jeg fik byttet min tid
på landbohøjskolen i dag til torsdag i næste uge.. han skal også til
tjek på mandag hos dyrlægen ang bisserne

Med venlig hilsen
majbrit nielsen
- Tøm kattebakken ved privat svar

Fra : Kate

Dato : 12-06-08 18:50

majbrit nielsen <gusenmilleKATTE@BAKKEofir.dk> wrote in

> [...]
> byttet min tid på landbohøjskolen i dag til torsdag i næste uge..
> han skal også til tjek på mandag hos dyrlægen ang bisserne

Det lyder godt. Dejligt i har fået styr på hans insulin for det må da
være det sværeste.

--
Kate

Kan du hjælpe en kat i nød? Se og læs om Doughnut her:
http://oliwer.dk/doughnut.htm
gerne ældre.