Fremmed kat i huset
Fra : Ukendt

Dato : 11-06-08 17:44

Ja Ævv jeg blev vækket kl 4 i nat.
Hold da op hvor de kan larme sådan nogle katte.

Det er nu min egen skyld, for jeg har en envejs kattelem ud til vejen.
Det er mine kattes nødindgang, hvis de falder ud af et hul i hegnet.

Men hold da op for en jammerkoncert, jeg blev vækket til kl 4 i nat.
Der var en stor rød kat der var gået ind.

Jeg fattede intet på det tidspunkt, dvs, jeg sad længe efter og kiggede på
uret
der gik forkert, for der var jo lidt lyst udenfor men den skrev 4 og ikke
16, Hæhe jeg var træt.

Den stakkels røde kat kunne jo ikke komme ud igen, så han var mandsopdækket
af mine.

De sad og miavede om kap, hvem kan skrige højest det kunne mine for de
var 2.

Det var nu helt rart, på en måde, at de kunne løse deres problemer med at
skrige af hinanden.
Istedet for at slås, de sad bare der en meter fra hinanden og larmede

Nå den røde mis blev lukket ud og jeg brugte lige 10 minutter på at finde ud
af at jeg godt kunne sove viderer.

Jeg mener ikke jeg har set den før, men der går vist et stykke tid, før den
kommer på besøg i huset igen. Hæhe.

Mvh Allan

Fra : Kate

Dato : 11-06-08 20:55

"Allan G" <allan_roskilde.fjern.hotmail.com> wrote in

> Det var nu helt rart, på en måde, at de kunne løse deres problemer
> med at skrige af hinanden.
> Istedet for at slås, de sad bare der en meter fra hinanden og
> larmede

Det var da fedt, trods alt, at de ikke "bare" gik i flæsket på
hinanden. Det ku' jo være gået grueligt galt.
Men ingen tvivl om at gæsten selv har et hjem med kattelem, ellers
havde den jo nok ikke benyttet din.

Håber du sov godt da roen faldt på hjemmet igen.

PS. Så er det altså lyst kl 4, det ved jeg fordi når jeg kører ud over
landet kl 5 får jeg ofte solen lige i hovedet.

--
Kate

Kan du hjælpe en kat i nød? Se og læs om Doughnut her:
http://oliwer.dk/doughnut.htm
gerne ældre.

Fra : Ukendt

Dato : 12-06-08 21:33

"Kate" <doughnut@oliwer.invalid> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> PS. Så er det altså lyst kl 4, det ved jeg fordi når jeg kører ud over
> landet kl 5 får jeg ofte solen lige i hovedet.

Hæhe der er jo intet ondt i mine katte.
Så det bliver til en masse miaven.

Og det der med kl 4-5 om natten, ja når man er gået iseng kl 2 om natten,
så er det svært at vågne kl 4 eller måske 1600 som jeg troede.

Jeg vil helst have 6 timers søvn

Mvh Allan

Fra : Kate

Dato : 13-06-08 06:57

> Hæhe der er jo intet ondt i mine katte.
> Så det bliver til en masse miaven.

Det er jo dejligt, når sådan noget sker. Her ville der været blevet rå
vold, Mowgli ville fare i flæsket på en fremmed kat er jeg sikker på,
Lante ville sikkert kun hyle og hvæse ligesom Doughnut, men ballade
ville der helt sikkert være blevet.

> Og det der med kl 4-5 om natten, ja når man er gået iseng kl 2 om
> natten, så er det svært at vågne kl 4 eller måske 1600 som
> jeg troede.

Jeps, jeg er faktsik heller ikke født A mennesker, men ved at flytte på
landet, så har jeg måttet vænne mig af med natteroderiet

> Jeg vil helst have 6 timers søvn

Jeps, også mig. Ml. 6 og 7 timer er ideelt.

Fra : Ukendt

Dato : 13-06-08 19:44

Se lige her hvor søde de kan være.

http://www.dk-fritid-dyr-kat.dk/nyhedsgruppen/album_showpic.php?picowner=Allan&picnumber=10635

Mvh Allan og et par bløde katte

Fra : Kate

Dato : 13-06-08 20:53

> Se lige her hvor søde de kan være.
>
> http://www.dk-fritid-dyr-kat.dk/nyhedsgruppen/album_showpic.php?pic
> owner=Allan&picnumber=10635

Åhh, sådan nogle billeder er jo bare skønne, det får jo alle nårhhhh-
følelserne op i en

> Mvh Allan og et par bløde katte

Hæhæhæ, her er der et par våde katte. Selvom de har haft mulighed for
at være ude hele dagen, da jeg måtte sende min bil akut på værksted med
autohjælp i morges, så er det nu det er for dårligt at det regner

Fra : Ragna

Dato : 14-06-08 08:58

Kate skrev:
>så er det nu det er for dårligt at det regner

Ih, hvor kan jeg misunde dig den regn!
Her har det kun givet et par spredte dråber af og til, og alting er så tørt,
at det støver.
Vores store hæk har smidt mange blade, og praktisk talt alle planter i vores
have ser ud til at mangle regn, men det er en umulig opgave at vande et
område på små 2000 m2!
Samtidig har man den tanke i baghovedet, at vi fik mere end vi havde ønsket
sidste år - hvor der også havde været en tør periode.

--
Venlig hilsen, Ragna

Fra : Kate

Dato : 14-06-08 10:22

"Ragna" <rahasNEJ@TAKtdcadsl.dk> wrote in

> Ih, hvor kan jeg misunde dig den regn!

Det var faktisk også helt fint, der dufter dejligt friskt nu og kattene
synes vidst også at græsset er bedre at træde på i dag fordi det er
blevet lidt blødere. Men i går aftes var de sure, men gik alligevel ud
flere gange for at sikre sig at det stadig regnede
De er sgu nogle sjove størrelser sådan nogle katte.

Fra : Tove Krieger

Dato : 14-06-08 18:12

"Ragna" <rahasNEJ@TAKtdcadsl.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> Samtidig har man den tanke i baghovedet, at vi fik mere end vi
> havde ønsket sidste år - hvor der også havde været en tør periode.

Der kom en ordentlig byge her i går, og min mand siger at det også
regnede kraftigt i nat. Nu bor jeg heller ikke så langt fra Kate, så
jeg håber på noget mere regn, for græsplænen er helt gul, men den
retter sig jo hurtigt hvis der kommer lidt mere væde. Det er også
dejligt at temperaturen er sunket nogle grader. Det er da dejligt
med solskin, men varmen er jeg ikke så glad for. Mini har dog ikke
lidt nød. Der er masser af skyggefulde steder i haven.

--
Venlig hilsen Tove
Beware of people who dislike cats

Fra : Denise