Så er Yatzy hjemme igen
Fra : Kari Eiffert

Dato : 09-06-08 14:42

Der røg sørme en tand, men så var det jo rigtigt godt hun kom afsted. Og hun
har kastet sig over maden med det samme, så hun kan ikke have det helt
dårligt
Puha det har været en lang dag! Og det er godt at have hende hjemme. Det
synes Zulu også.

Mvh Kari

Fra : Ukendt

Dato : 09-06-08 15:41

"Kari Eiffert" <kari.eiffert.nospam@mail.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> dårligt
> Puha det har været en lang dag! Og det er godt at have hende hjemme. Det

Godt det gik fint.
Jeg hader selv når de skal i bedøvelse.
Kosmos har taget 1/2 kg på efter han fik fjernet 3 tænder.
Og det ser ud til at vægten har stabiliseret sig der.

Hæhe jeg har også glade katte, for de er kommet hjem, fra pensionen.
Der er nu rarest hjemme.

Mvh Allan

Fra : Kari Eiffert

Dato : 09-06-08 22:35

> Godt det gik fint.
> Jeg hader selv når de skal i bedøvelse.
> Kosmos har taget 1/2 kg på efter han fik fjernet 3 tænder.
> Og det ser ud til at vægten har stabiliseret sig der.

Yatzy har jo altid været meget slank, så jeg er da spændt på om hun bliver
lidt rundere nu. Det ville bestemt ikke gøre noget

> Hæhe jeg har også glade katte, for de er kommet hjem, fra pensionen.
> Der er nu rarest hjemme.

Vores har aldrig været på pension. Det synes de nok er rigtigt heldigt

Mvh Kari

Fra : Kate

Dato : 09-06-08 20:12

"Kari Eiffert" <kari.eiffert.nospam@mail.dk> wrote in

> Der røg sørme en tand, men så var det jo rigtigt godt hun kom
> afsted. Og hun har kastet sig over maden med det samme, så hun kan
> ikke have det helt dårligt

Det var godt.

> Puha det har været en lang dag! Og det er godt at have hende
> hjemme. Det synes Zulu også.

Jeps, de gange Lante har været indlagt pga urinvejssten har Mowgli også
savnet ham, og budt ham meget velkommen hjem når han endeligt kom.

Godt at Yatzy fik fjernet tanden som sikkert har generet hende.

--
Kate

Kan du hjælpe en kat i nød? Se og læs om Doughnut her:
http://oliwer.dk/doughnut.htm
gerne ældre.

Fra : Kari Eiffert

Dato : 09-06-08 22:38

"Kate" <doughnut@oliwer.invalid> wrote in message
> [...]
>
> Jeps, de gange Lante har været indlagt pga urinvejssten har Mowgli også
> savnet ham, og budt ham meget velkommen hjem når han endeligt kom.

Ja men det er slut med den varme velkomst Zulu er allerede en lille
mokke igen Så alt er ved det gamle.

> Godt at Yatzy fik fjernet tanden som sikkert har generet hende.

Ja det var sørme godt, for de sagde, at så slemt havde det slet ikke set ud
til at være. Så er rigtigt glad for at vi fik hende afsted.
> --
> Kate

Mvh Kari

Fra : Siri

Dato : 10-06-08 10:32

> Kari Eiffert skrev:
> Puha det har været en lang dag! Og det er godt at have hende hjemme. Det
> synes Zulu også.
>
> Mvh Kari

Uh, det er altid scary, med narkose.Jeg er glad for at høre, at alt gik
godt, og at du har din missepige glad hjemme hos dig.
Lejon skal re-opereres - vi var nede i Karlslunde igår til vurdering, og
de vil gerne gøre det om. Og tilbød at beholde ham natten over og gøre
det imorgen. Det kunne jeg så ikke pga kørsel - og havde heller ikke
lyst til bare at efterlade ham. Min Lejon skal sove hjemme hos mig, den
lille bamseskat!
Sådet bliver d 19 i stedet, så håber jeg, at en af veninderne kan køre...
Det bliver en dag med nerver på!
Med venlig hilsen
Siri
- Tøm kattebakken ved privat svar

Fra : Kari Eiffert

Dato : 10-06-08 10:50

"Siri" <medetsmilKATTE@BAKKEyahoo.dk> wrote in message

> [...]
> lille bamseskat!
> Sådet bliver d 19 i stedet, så håber jeg, at en af veninderne kan køre...

Kan godt forstå du ikke bare kan forlade ham der. Da jeg fik at vide at
Yatzy kunne blive hentet efter kl. 15, sagde jeg at jeg ville hente hende
hurtigst muligt. Og lige så snart drengen var vågen drønede jeg derop. Min
stakkel lille pige skal ikke sidde i et bur længere end højst nødendigt.
Heller ikke selvom hun havde charmeret dem alle og derfor fik masser af
opmærksomhed
Er glad for det er overstået og håber der går laaaaang tid inden en af mine
tøser skal i narkose igen.

OLg held og lykke med Lejon. Det skal jo nok gå godt, men man er bare
frygteligt bekymret alligevel. JEg fik godt nok gjort meget rent i går
Mvh Kari