øv, nu har jeg gjort det igen
Fra : Cindie Wrønska Iwers~

Dato : 08-06-08 17:43

Min computer og jeg kan simpelhen ikke snakke sammen, da min foretrukken
er bleven slettet. Og nu står jeg og mangler jeg den norske gør det selv
hjemmeside om de flotte katteting. Er der en som vil være så sød og
hjæpe mig igen?
Jeg ved godt at jeg er håbløs, siden jeg igen spørger efter den igen og
igen.
tak
mvh Cindie og to ekstrem sløve katte, hvor sjovt nok den ene er faldet i
søvn oven på et plystæppe, selv solen bager ned på ham.

Med venlig hilsen
Cindie Wrønska Iwersen
- Tøm kattebakken ved privat svar

Fra : Kate

Dato : 08-06-08 20:13

Cindie Wrønska Iwersen <ciwersenKATTE@BAKKEjubiipost.dk> wrote in

> mvh Cindie og to ekstrem sløve katte, hvor sjovt nok den ene er
> faldet i søvn oven på et plystæppe, selv solen bager ned på ham.

Jeg kan desværre ikke hjælpe dig med din forespørgsel, men de katte
altså.....
Mine har godt nok stort set kun rørt sig idag når de har skullet følge
efter en skygge
På nær lige da Mowgli på tidspunkt vågnede og fortalte en længere
historie da jeg var på wc. Da jeg så strøg ham over ryggen sad jeg med
en hel håndfuld pels. Nå, frem med karten og give ham en tur ude på
havebordet, uhhhhh, det elskede han. Det var lige før han faldt ned fra
bordet af bar nydelse da han vendte sig rundt så jeg kunne tage alle
sider på ham Jeg fyldte karten 6 gange inden han syntes han var
færdig.

--
Kate

Kan du hjælpe en kat i nød? Se og læs om Doughnut her:
http://oliwer.dk/doughnut.htm
gerne ældre.

Fra : Kari Eiffert

Dato : 09-06-08 07:02

"Cindie Wrønska Iwersen" <ciwersenKATTE@BAKKEjubiipost.dk> wrote in message
> [...]
> er bleven slettet. Og nu står jeg og mangler jeg den norske gør det selv
> hjemmeside om de flotte katteting. Er der en som vil være så sød og

Ja men selvfølgelig kan vi da hjælpe Hurra for google groups!

http://come.to/softspot

Mvh Kari