Efterlysning Birma - Hedehusene
Fra : Marianne Hellemose

Dato : 08-06-08 10:43

Videresendt fra andet forum

http://www.mit-katteforum.dk/viewtopic.php?t=2883

Min Hellig Birma kastrat er kommet ud af vores indhegnede
have. Han er ikke vant til at være ude i det fri og jeg er meget bekymret.

Han er lillamasket og hedder Kumi. Han er øretatoveret (og
chipmærket) og jeg har efterlyst ham via kattens værn, lokal dyrlæge,
internater m.m.

Han blev væk i går (eftermiddag/først aften 04/06-2008 )og
vi har ikke kunne finde ham siden. Vi har været rundt og kalde i nabolaget
og kigget i skure, kældre m.m.

Selvom han er en tillidsfuld kat hjemme, så tror jeg ikke,
at han vil vade hen til fremmede ude. Hvis I har set ham, så må I meget
gerne give besked (uanset udfald, for uvisheden er ikke rar)

Jeg har været på "postomdeling" med efterlysninger. Alle
hustande har fået en med billede i postkassen. Der er hængt op de steder,
hvor der kommer flest. Jeg har været ude på alle internater med sedler, alle
dyrlæger (enkelte har lukket i dag). Jeg har været ude på to opkald omkring
ham. Det ene var en anden kat (ellers super sød), som er i forfærdelig
stand. Men den familie, der har fundet den, får den undersøgt ved dyrlægen
for chipmærkning i morgen og vil give den et godt hjem, såfremt den ikke
allerede har et. Det andet opkald var fra en, der muligvis har set
Kumi...eller i hver tilfælde en hvid kat...i går...så jeg kan ikke finde ham
ud fra det.

Hans opdrætter er informeret og efterlyser ham også i
Birmakredse.

Han er forresten efterlyst både hos Inges Kattehjem og DB
(og Dyrefinder og diverse steder)

Desværre har min dyrlæge lavet en bøf. Da jeg får
kastreret, øretatoveret og chippet Kumi, så får dyrlægens medhjælper IKKE
registreret Kumi. Det fandt jeg ud af i går, da Dansk Katteregister
kontakter mig og siger, at min efterlysning ikke er gyldig, da katten ikke
er registreret. Dyrlægen blev ringet op og veterinærsygeplejersken
forsikrede mig at hun ville sørge for at det blev bragt i orden i går.
Desværre kan jeg ikke se, at Katteregistret har registreret katten. Men de
får endnu et opkald fra mig i morgen, når de er tilbage på arbejde. Det er
bl.a. derfor jeg har kørt land og rige rundt i dag med billeder og
forklaringer, så jeg kan findes, hvis nu Kumi bliver indleveret inden
registreringen kan ses (så kan de kun se, hvilken klinik, der har mærket
ham, og de er der først i morgen - og hvis nu han bliver indleveret i dag,
så vil jeg have ham nu/have besked nu) Uanset hvad får min dyrlæge også et
opkald mandag, når han er tilbage. For hvis den pågældende medarbejder har
syltet tilmeldingen af min kat i 10 mdr, hvad har vedkommende så ellers
klokket i?

Marianne Cat Hellemose
***Ailurophil***

Mahatma Ghandi