hope
Fra : majbrit nielsen

Dato : 06-06-08 20:15

hey jeg kan da se at et af mine indlæg mangler når jeg går tilbage og
ser..
bødekatten hope.. som jeg aldrig fik nogen bøde for, kom hjem til sin
mor igen i starten af januar..
og hendes navn er altså sisse og hun var smuttet ud af døren da hendes
mor var på vej ud med skraldet og de havde kigget efter hende men så
heldivis vores seddel og ringede og fik hende hjem igen

Med venlig hilsen
majbrit nielsen
- Tøm kattebakken ved privat svar

Fra : Kate

Dato : 06-06-08 21:09

majbrit nielsen <gusenmilleKATTE@BAKKEofir.dk> wrote in

> [...]
> hendes mor var på vej ud med skraldet og de havde kigget efter
> hende men så heldivis vores seddel og ringede og fik hende hjem

Ej, hvor godt, Majbrit. Både at du slap for bøden og at katten kom hjem
igen. Der er nok nogle mennesker som sender dig nogle venlige tanker
for din dåd

--
Kate

Kan du hjælpe en kat i nød? Se og læs om Doughnut her:
http://oliwer.dk/doughnut.htm
gerne ældre.

Fra : Allan F

Dato : 07-06-08 05:14

"majbrit nielsen" <gusenmilleKATTE@BAKKEofir.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> mor var på vej ud med skraldet og de havde kigget efter hende men så
> heldivis vores seddel og ringede og fik hende hjem igen

Det var den med togstationen og skinnerne og nogle knægte med sten, ikke?
Den husker jeg godt.

Allan F

Fra : majbrit nielsen

Dato : 09-06-08 18:58

> Allan F skrev:

> Det var den med togstationen og skinnerne og nogle knægte med sten, ikke?
> Den husker jeg godt.
>
> Allan F

hey allan
det er nemlig rigtigt..

Fra : Tove Krieger

Dato : 07-06-08 11:00

"majbrit nielsen" <gusenmilleKATTE@BAKKEofir.dk> skrev i en
meddelelse news:IvydnaJXhe8rEdTVnZ2dnUVZ8qXinZ2d@giganews.com

> [...]
> hendes mor var på vej ud med skraldet og de havde kigget efter
> hende men så heldivis vores seddel og ringede og fik hende hjem

Hej Majbrit.

Dejligt at høre når en historie ender godt. Hopes ejer er
forhåbentlig efter dette, mere påpasselig så hun ikke så nemt
smutter ud igen. .

Togskinner er nu engang farlige at opholde sig på, både for dyr og
mennesker.

--
Venlig hilsen Tove
Beware of people who dislike cats

Fra : Siri

Dato : 08-06-08 18:20

Heja Majbrit!
Hurra for dig, og tak for alt det, du har gjort for mittebamsen!
Altså - hvis St Peter virkelig findes, og har en vægtskål - så er du en
af dem, hvor jeg vil hoppe så hårdt og vedholdende med al min vægt på
plus-siden, til han slipper dig og mitterne ind i Himmerige!
Bravo - tak - af hjertet!
Og det gælder enhver, der gør noget for at redde forsvarsløse dyr fra
onde/dumme mennesker!
Kæmpe-krammer!
Med venlig hilsen
Siri
- Tøm kattebakken ved privat svar

Fra : majbrit nielsen

Dato : 09-06-08 19:02

> [...]
> smutter ud igen. .
>
> Togskinner er nu engang farlige at opholde sig på, både for dyr og

hey tove..
det kan du tro hun gør..
hun er en ældre dame og jeg snakker nogen gange med hende og nu er hun
begyndt at lukke døren ud ti gangen inden hun åbner gangdøren for nu ved
hun hvor hurtig en lille mis kan være