av av...
Fra : majbrit nielsen

Dato : 06-06-08 19:45

hey alle sammen
jeg håber i kan holde varmen.. hehe
gusen har været hos dyrlægen i dag
en dyr fornøgelse..
han måtte ha trukket 5 tænder ud desværre.. han har fået en sygdom der
hedder
odontoclastic resorptive lesions forkortet...FORL
er der nogen der kender til den..?
og så lige en forspørgelse... er det normalt at de bløder en del
bagefter..?
men ellers går det okay med ham han fik lavet en blodprøve i dag for at
se hvordan hans lever og nyre og alt det har det efter han har fået
sukkersyge den får vi svar på om 10 dage hvor han skal til kontrold med
bisserne..
mille har det dejligt hun nyder solen i vinduet dagen lang..

Med venlig hilsen
majbrit nielsen
- Tøm kattebakken ved privat svar

Fra : lh

Dato : 06-06-08 20:41

"majbrit nielsen" <gusenmilleKATTE@BAKKEofir.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> bisserne..
> mille har det dejligt hun nyder solen i vinduet dagen lang..

Jeg har en perserkat der af to gange har fået sine tænder fjernet! Pga. Neck
lessions - ved så ikke om det er den samme tandsygdom som du beskriver.
Jeg syntes ikke min blødte så meget, men den første gang var det tydeligt
hun havde meget ondt, men fik dog smertestillende. Anden gang var hun
indlagt indtil dagen efter og hun var helt frisk da jeg fik hende hjem. Hvis
din kat bløder meget, syntes jeg da du lige skal vende spørgsmålet med en
dyrlæge.

lh

Fra : majbrit nielsen

Dato : 09-06-08 19:08

> [...]
Hvis
> din kat bløder meget, syntes jeg da du lige skal vende spørgsmålet med en

jeg ved heller ikk om det er den samme sygdom men nu må vi se tiden an..
jeg ringede på kbh dyrehospitalet for at høre om det var okey sagde de
det er jo også mange tænder at få trukket ud på en gang..
men helt klart er han blevet en gladere kat..