Så har Bess takket af
Fra : Ha Ha

Dato : 04-07-08 22:10

Så er det slut :(
Det gik pludseligt vældigt stærkt, med hurtigt voksende lymfeknuder og
vi kunne mærke, at hun var mere træt.
Så vi valgte, at hun skulle aflives, før det kom så vidt, at hun ikke
var en glad hund mere og før hun blev rigtig dårlig.
Så sent som i søndags havde vi hende med ud at køre, og vi gik en god
tur ved skov og sø.
Hun var vores 4. hund, men guderne skal vide, at det var værre denne
gang end de andre gange, selvom det aldrig er særligt rart at tage
beslutningen om aflivning.
Jeg tror, det er fordi, vi alle føler, at hun bare var "hunden" i
vores liv, hun var vores allesammens hund, glad for os alle, og vi var
glade for hende.
Nu ligger hun godt under æbletræerne, sammen med de andre.

Hanne H

Fra : A. S. Nielsen

Dato : 04-07-08 22:31

"Ha Ha (slet N5XCL)" <hanneoh@N5XCLyahoo.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> glade for hende.
> Nu ligger hun godt under æbletræerne, sammen med de andre.

hej Hanne

det lyder som den helt rigtige beslutning, I har taget, og på det helt
rigtige tidspunkt, sådan at I kan mindes Bess som en glad hund og ikke som
en meget syg hund.
Jeg har selv prøvet akut at måtte sige farvel til "hunden i mit liv" og
savner hende stadig, selv om det til september er 2 år siden, og selv om jeg
siden har fået en anden lab.
Det er meget hårdt, også selv om man ved, at det er det eneste rigtige at
gøre.

Mange venlige tanker til jer, Anelise

Fra : Hm

Dato : 05-07-08 07:01

hej Hanne H
Sidder helt og får tårer i øjnene, ja, det er så svært, men man er nød til
at tænke på at det var det bedste for Bess, jeg syntes aldrig man kommer
helt over det, måske skal man heller ikke.

Hanne/ som føler med jer

Fra : Torben og Marie-loui~

Dato : 05-07-08 19:41

> [...]
> glade for hende.
> Nu ligger hun godt under æbletræerne, sammen med de andre.

Det var en trist nyhed at få, på en ellers så smuk lørdag..
I kan i det mindste trøste jer selv med at vide, at I gjorde det eneste
rigtige, for hende, og for jer selv. Hun kom herfra med værdighed i behold.

det med at det nogen gange er specielt hårdt kender jeg godt, jeg måtte tage
afsked med min elskede kammerat for snart 9 år siden, jeg savner ham stadig
bravt, selv om jeg både tidligere og efterfølgende har fået hunde og sagt
farvel til hunde.
Han stod mig meget nær, det lyder nærmest som et parforhold, og det var det
vel næsten også.

Så jo, jeg føler med dig/jer.

Mvh. Marie

Fra : Ha Ha

Dato : 05-07-08 20:47

Torben og Marie-louise Ager <dsl134977NOSPAM@vip.cybercity.dk> skrev:
> [...]
>farvel til hunde.
>Han stod mig meget nær, det lyder
>nærmest som et parforhold, og det var det

Tak til jer alle for de venlige ord.
De fleste af os har jo prøvet det flere gange, hun har også været i
vores tanker idag, og selvfølgelig har vi snakket om
hvor mærkeligt det er og hvor forkert det føles, men også at vi synes,
at det var det rigtige tidspunkt.
Og selvfølgelig også om alle hendes små pudsigheder, alt det sjove og
alle de glæder hun gav os.

Hanne H.