Sådan køre man en hund træt
Fra : OZ3BTO

Dato : 02-07-08 23:02

Vi tog i middags afsted til Rømø strand med hunden bagi

Fandt en fredelig plet langt ude på stranden hvor vi slap bugsy og veninden
løs

Fra kl 14 også frem til kl 21 her til aften har de stortset ikke holdt sig i
ro .. De har begge tonset rundt på stranden og i vandet

Nu har vi så et styk hund der er gået kold her .. så kold at end ikke bøtten
med guffere kan vække ham til live :P

Erik

Fra : lh

Dato : 03-07-08 04:59

"OZ3BTO" <no@spam.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> ro .. De har begge tonset rundt på stranden og i vandet
>
> Nu har vi så et styk hund der er gået kold her .. så kold at end ikke

Ja hvor jeg kender det.
Jeg bor selv så jeg har mulighed for tit at køre til stranden og har altid
brugt dette med mine hunde og altså også min nuværende hund. Og de ELSKER
det og er det så en strand hvor man, uden at forstyrre andre, kan slippe
hunden, så er det det bedste motionsmiddel og de får skudt så meget krudt og
energi af. Det er noget helt andet end at gå en lang tur i snor!

lh

Fra : Torben og Marie-loui~

Dato : 03-07-08 09:29

"lh" <com@comhere.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> hunden, så er det det bedste motionsmiddel og de får skudt så meget krudt
> og energi af. Det er noget helt andet end at gå en lang tur i snor!

Det er nemlig super krudt-afbrænding!

Men Loui fik dog alligevel sit livs krudtafbrænding i går, da vi var en tur
omkring træningspladsen for at lege lidt, lidt søg, lidt agility og sådan.
Der kom en anden med en ung malenois tæve, som Loui fik lov at lege med,
for pokker sådan en er jo utrættelig!, Loui var flad, virkelig brugt, og
lagde sig til sidst frivilligt ind i bagagerummet på bilen, der var slukket
og lukket, tæven tæskede stadig rundt.. jeg var målløs.. der var vores
strandture vand i forhold.. (-;

Mvh. Marie

Fra : jopa

Dato : 03-07-08 09:55

"OZ3BTO" <no@spam.dk> skrev

> [...]
> ro .. De har begge tonset rundt på stranden og i vandet
>
> Nu har vi så et styk hund der er gået kold her .. så kold at end ikke

Samme sted jeg lufter min Milo.
Bedst om vinteren hvor der ikke er så mange prøjsere

--
Mvh. John
www.web-graphic.dk

Fra : OZ3BTO

Dato : 03-07-08 15:01

"jopa" <admin@jp-web.invalid> skrev i en meddelelse

> "OZ3BTO" <no@spam.dk> skrev

> Samme sted jeg lufter min Milo.
> Bedst om vinteren hvor der ikke er så mange prøjsere

> [...]

Tyskere giver kr i kassen når man køre 4WD.. Trak 4 styk fri igår :P

Fra : jopa

Dato : 03-07-08 15:09

"OZ3BTO" <no@spam.dk> skrev
> Tyskere giver kr i kassen når man køre 4WD.. Trak 4 styk fri igår :P

Det gjorde jeg også tit da jeg havde min Nissan Patrol.

--
Mvh. John
www.web-graphic.dk

Fra : OZ3BTO

Dato : 03-07-08 15:27

> "OZ3BTO" <no@spam.dk> skrev
>
> Det gjorde jeg også tit da jeg havde min Nissan Patrol.
>

> --
> Mvh. John
> www.web-graphic.dk

Har man 4WD så skal det da (mis)bruges

Dog kan man nogen gange undres over hvordan de er kommet til at sidde fast
Stranden er for tiden rigtig fin at køre på og alligevel kan tyskerne bare
ikke holde sig fra de bløde pletter.. Ser de en 4WD køre igennem jamen så
kan deres mercedes jo også.. not

Fra : jopa

Dato : 03-07-08 15:33

"OZ3BTO" <no@spam.dk> skrev
> [...]
> bare
> ikke holde sig fra de bløde pletter.. Ser de en 4WD køre igennem jamen så

Sådan har det været de sidste mange år.
Bor i i nærheden ?
Kan da være vi en dag mødes derovre så de 2 kate d...... kan lege hvis de
ellers kan enes

--
Mvh. John
www.web-graphic.dk

Fra : Torben og Marie-loui~

Dato : 03-07-08 15:41

?
> Kan da være vi en dag mødes derovre så de 2 kate d...... kan lege hvis de
> ellers kan enes

bliver det så "cat-killer beach boys klanen"..GGG..

Mvh. Marie

Fra : jopa

Dato : 03-07-08 15:46

"Torben og Marie-louise Ager" <dsl134977NOSPAM@vip.cybercity.dk> skrev

> bliver det så "cat-killer beach boys klanen"..GGG..

Ha ha du skal ikke følge dig for sikker derovre på klippeøen.

--
Mvh. John
www.web-graphic.dk

Fra : Torben og Marie-loui~

Dato : 03-07-08 20:24

> "Torben og Marie-louise Ager" <dsl134977NOSPAM@vip.cybercity.dk> skrev

> Ha ha du skal ikke følge dig for sikker derovre på klippeøen.

Kommer I da over?
(-;

Mvh. Marie

Fra : jopa

Dato : 03-07-08 20:30

"Torben og Marie-louise Ager" <dsl134977NOSPAM@vip.cybercity.dk> skrev

> Kommer I da over?
> (-;

Ja da glæd dig bare
Har hørt at der er et par hundrede km cykelsti som skal afprøves

--
Mvh. John
www.web-graphic.dk

Fra : Torben og Marie-loui~

Dato : 03-07-08 20:34

> "Torben og Marie-louise Ager" <dsl134977NOSPAM@vip.cybercity.dk> skrev

> Ja da glæd dig bare
> Har hørt at der er et par hundrede km cykelsti som skal afprøves

Tag endelig kontakt hvis I skulle have tid og lyst, men ring lige først,
ellers bliver du spist af min muskehund (-;

Mvh. Marie

Fra : jopa

Dato : 03-07-08 21:37

"Torben og Marie-louise Ager" <dsl134977NOSPAM@vip.cybercity.dk> skrev

> Tag endelig kontakt hvis I skulle have tid og lyst, men ring lige først,
> ellers bliver du spist af min muskehund (-;

Takker det vil jeg måske gøre.
Nu ved vi ikke lige hvornår det bliver.

--
Mvh. John
www.web-graphic.dk

Fra : OZ3BTO

Dato : 04-07-08 18:45

> "Torben og Marie-louise Ager" <dsl134977NOSPAM@vip.cybercity.dk> skrev

> [...]

Godt man har en hund der bare pisser på muskelhundene :D

Fra : OZ3BTO

Dato : 03-07-08 20:47

> [...]

> Bor i i nærheden ?
> Kan da være vi en dag mødes derovre så de 2 kate d...... kan lege hvis de

Nej vi har faktisk et godt stykke til Rømø

Hvis det er hanhund du har så går den ikke .. Bugsy kan kun med tæver

Fra : jopa

Dato : 03-07-08 21:35

"OZ3BTO" <no@spam.dk> skrev

> Hvis det er hanhund du har så går den ikke .. Bugsy kan kun med tæver

Milo er halvt tæve han sidder ned og tisser

--
Mvh. John
www.web-graphic.dk