Min nye hund
Fra : JB

Dato : 02-07-08 13:04

Så er hun her
http://picasaweb.google.dk/vingekatten/Tanja

Hilsen
Jytte

Fra : jopa

Dato : 02-07-08 13:59

"JB" <vingekattenfjern@mail.dk> skrev

> Så er hun her
> http://picasaweb.google.dk/vingekatten/Tanja

Lækker lækker lækker
Godt at se at der findes fornuftige hundekøbere

--
Mvh. John
www.web-graphic.dk

Fra : JB

Dato : 02-07-08 16:59

"jopa" <admin@jp-web.invalid> skrev i en meddelelse

> "JB" <vingekattenfjern@mail.dk> skrev

> Lækker lækker lækker
> Godt at se at der findes fornuftige hundekøbere

> [...]

Ja hun er lige til at spise.

Hilsen
Jytte

Fra : Anette

Dato : 02-07-08 15:19

JB wrote:
> Så er hun her
> http://picasaweb.google.dk/vingekatten/Tanja

Til lykke med familieforøgelsen
Eeejjj hvor er hun søøøøøøøøddd - nyd hende!

/ Anette
www.philana.dk

Fra : JB

Dato : 02-07-08 17:01

"Anette" <abc@def.es> skrev i en meddelelse

> Til lykke med familieforøgelsen
> Eeejjj hvor er hun søøøøøøøøddd - nyd hende!
>
> / Anette
> www.philana.dk

Hun er bare nuttet, og jeg nyder efter mange rolige år, at alt bliver
flænset.

Hilsen
Jytte

Fra : Pwh

Dato : 02-07-08 16:46

JB, skrev:
> Så er hun her
> http://picasaweb.google.dk/vingekatten/Tanja

Nye hund ???, det ligner da en Schæfer

Spøg til side, tillykke med hende

/Jens

Fra : JB

Dato : 02-07-08 17:03

"Pwh" <kkkjhh@email.dk> skrev i en meddelelse

> Nye hund ???, det ligner da en Schæfer
>
> Spøg til side, tillykke med hende
>
> /Jens

Tak.

Efter mange år med hunde, har jeg valgt en schæfer, nu jeg er blevet gammel.

Hilsen
Jytte

Fra : Hm

Dato : 02-07-08 17:09

Rigtig stort tillykke med din lille nye "rigtige" hund !!!

Hanne/ som er glad for, at hendes fylder 3 år i denne måned

Fra : JB

Dato : 02-07-08 17:21

"Hm" <mishama@hongnet.dk> skrev i en meddelelse

> Rigtig stort tillykke med din lille nye "rigtige" hund !!!
>
> Hanne/ som er glad for, at hendes fylder 3 år i denne måned

Tak

Jeg har to på 8 år og to på 5 år, så nu er det på tide med en ny, så vi ikke
falder i søvn. det er skønt med liv i huset.

Hilsen
Jytte

Fra : Tove Krieger

Dato : 02-07-08 17:16

"JB" <vingekattenfjern@mail.dk> skrev i en meddelelse
> Så er hun her
> http://picasaweb.google.dk/vingekatten/Tanja
>
> Hilsen
> Jytte

Nøøj altså, hvor er hun bare nuser. Nu er jeg jo også "miljøskadet",
godt nok var Asia højavl, men i mine øjne er en schæfer den
skønneste hund der findes. Rigtig hjerteligt tillykke med hende.

--
Venlig hilsen Tove
Beware of people who dislike cats

Fra : JB

Dato : 02-07-08 17:23

> [...]
> nok var Asia højavl, men i mine øjne er en schæfer den skønneste hund der
> findes. Rigtig hjerteligt tillykke med hende.

Ja hun er ikke til at stå for.

Hilsen
Jytte

Fra : C.H

Dato : 02-07-08 17:21

"JB" <vingekattenfjern@mail.dk> skrev i en meddelelse
> Så er hun her
> http://picasaweb.google.dk/vingekatten/Tanja
>
> Hilsen
> Jytte

Stort tillykke med hende - en lille velpigmenteret krabat
Det skal nok blive sjovt - glæder mig til at høre om dette og hint det næste
års tid - og glæder mig over, at det Cassius endelig er så gammel, som han
er ))

Connie - som synes det er SKØNT med endnu en grå i det nordlige

Fra : Ragna

Dato : 02-07-08 17:41

Hvor er hun nuser!
Til lykke med hende, Jytte!

--
Mange hilsener fra Ragna

Fra : JB

Dato : 02-07-08 18:40

"Ragna" <rahasNEJ@TAKtdcadsl.dk> skrev i en meddelelse
> Hvor er hun nuser!
> Til lykke med hende, Jytte!
>
> --
> Mange hilsener fra Ragna

Tak Ragna.

Hun er bare så kær og livlig.

Hilsen
Jytte

Fra : JB

Dato : 02-07-08 18:39

"C.H" <vaxen7@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> [...]
> som han er ))
>
> Connie - som synes det er SKØNT med endnu en grå i det nordlige

Vi er rigtig glade for hende, hun tegner godt.

Hilsen
Jytte

Fra : Ukendt

Dato : 02-07-08 19:06

On Wed, 2 Jul 2008 19:39:09 +0200, "JB" <vingekattenfjern@mail.dk>
wrote:

>"C.H" <vaxen7@hotmail.com> skrev i en meddelelse

>Tak.
>
>Vi er rigtig glade for hende, hun tegner godt.

Det kan jeg godt forstå - men jeg vil ikke bytte! Tillykke med
hende.
--
To biler og tre hunde.
http://www.123hjemmeside.dk/fi-ka

Fra : JB

Dato : 02-07-08 20:32

<Ivan Madsen> skrev i en meddelelse

> [...]
> To biler og tre hunde.
> http://www.123hjemmeside.dk/fi-ka
> Husk de andre er MED trafikanter ikke MODtrafikanter

Jeg vil heller ikke bytte, to pelsbomber er nok.

Hilsen
Jytte

Fra : Winther

Dato : 02-07-08 18:50

JB wrote:
> Så er hun her
> http://picasaweb.google.dk/vingekatten/Tanja
>
> Hilsen
> Jytte

Tillykke med det. Man har ikke rigtig prøvet at have hvalp før man har haft
en grå

--

Vh. Winther

Al magt til tæverne, ned med sjatpisserne
http://www.hundegalleri.dk/html/gal_visbil.asp?ID=16463&ipc=61734

Fra : JB

Dato : 02-07-08 20:30

"Winther" <nobody@home.dk> skrev i en meddelelse

> Tillykke med det. Man har ikke rigtig prøvet at have hvalp før man har
> haft en grå

Sikkert ikke, her er i hvert fald liv og glade dage.

Hilsen
Jytte