som et barn juleaften..
Fra : Torben og Marie-loui~

Dato : 24-06-08 17:50

Ja, at give min boxerhan noget nyt fedt legetøj er som at se et barn
juleaften, der har fået det han altid har ønsket sig.. Han udstråler sådan
en glæde i sit udtryksfulde "ansigt".
I dag slog det vist alle rekorder, da jeg faldt over en lyserød gris, ca.15
cm, med lyd, ikke pivelyd, men en grynten.. LOL.. altså den er fiiiiiin!!!
og overhovedet ikke irriterende at høre på, bare en stille grynten.. GG.
Loui har slæbt rundt på den siden i formiddags, den har været med i
sækkesengen, i buret, i bilen, ude i haven, han har dækket den pænt af, mens
han har ædt aftensmad, og ligger lige nu med den i "arm".. og det er såmænd
ikke fordi han går og øffer med den hele tiden , slet ikke, men den er altså
bare lige det han altid har manglet.. (-;

Jeg har aldrig oplevet så intens en glæde ved sådan at "få noget nyt", hos
nogen af mine øvrige hunde, hverken nuværende eller tidligere..

bevares, han er glad for meget af sit legetøj, noget mere end andet, noget
bruger vi kun når vi træner, andet tages frem ved lejlighed, og andet ligger
til fri afbenyttelse i en stor kurv.

Og så er det dejligt, at kunne glæde et andet væsen så meget med så lidt..
(-;

Mvh. Marie

Fra : Kasper

Dato : 24-06-08 19:09

> Og så er det dejligt, at kunne glæde et andet væsen så meget med så lidt..
> (-;

Ja, det er skønt :)

Jason har også sådan en, hvis man trykker hårdt hurtigt på den, hviiiiner
den som en "stukket" gris ;)

Kasper

Fra : Pwh

Dato : 24-06-08 19:53

Kasper, skrev:

> Ja, det er skønt :)
>
> Jason har også sådan en, hvis man trykker hårdt hurtigt på den,
> hviiiiner den som en "stukket" gris ;)

Sådan en må jeg købe til Angel, hun elsker den slags
Tyson hader legetøj der laver lyde.

/Jens

Fra : Torben og Marie-loui~

Dato : 24-06-08 20:15

"Pwh" <kkkjhh@email.dk> skrev i en meddelelse

> Sådan en må jeg købe til Angel, hun elsker den slags
> Tyson hader legetøj der laver lyde.

Jeg købte den i en land og fritid, kostede..hmmm ja hvad kostede den? et
sted mellem 30 og 50 kr, mener jeg.. jeg skulle have haft en stor gris, som
loui tidligere har haft og har elsket, men jeg giver saftsuseme ikke 70kr
for en stor pivegris!! aldrig i livet!. ((-;
så det blev en øffegris i stedet som er meget mere human i lyden..

Mvh. Marie

Fra : Pwh

Dato : 24-06-08 20:29

Torben og Marie-louise Ager, skrev:
> [...]
> saftsuseme ikke 70kr for en stor pivegris!! aldrig i livet!. ((-;
> så det blev en øffegris i stedet som er meget mere human i lyden..

Jeg har set at de har precis sådan nogle øffere hos min dyrelæge,
sådan en køber jeg til Angel når hun må lege igen,
så må jeg betale deres overpris uden at kny

/Jens (som også kan øffe)

Fra : Tove Krieger

Dato : 24-06-08 22:11

"Torben og Marie-louise Ager" <dsl134977NOSPAM@vip.cybercity.dk>
skrev i en meddelelse

> [...]
> tidligere..
> >
> Og så er det dejligt, at kunne glæde et andet væsen så meget med

Hvor er det bare herligt, at han kan blive SÅ glad for en øfgris.
Det må du nok tage et billede af, så vi andre også kan nyde hans
glæde.

Det minder mig om den gris jeg fik for nogle år siden. Den var
batteridrevet, og skulle stå i køleskabet så man ikke blev fristet
uden for spisetid. Den øffede *meget* højt hvis bare man åbnede
døren til køleskabet en lille smule, så jeg tabte da de overflødige
kilo meget hurtigt. Den er pensioneret og bor i mit klædeskab nu.

--
Venlig hilsen Tove
Beware of people who dislike cats

Fra : Torben og Marie-loui~

Dato : 25-06-08 05:18

> [...]
> køleskabet en lille smule, så jeg tabte da de overflødige kilo meget
> hurtigt. Den er pensioneret og bor i mit klædeskab nu.

Hold da op, sådan en må jeg da have fat i!!.. Min kære mand har sat sig selv
på slankekur, det går rigtigt skidt, og han hyler op om at han er såååååå
sulten (tror han spiser det dobbelte nu end tidligere) -det er rent
psykisk.. (-;
Måske sådan en hylegris kunne afskrække ham fra halvdelen af
køleskabs-besøgene!

Jeg skal tage nogle billeder af øffe og dyret.. . (-;

Mvh. Marie

Fra : jytte

Dato : 24-06-08 23:33

On 24 Jun., 23:10, "Tove Krieger" <minimiv_nosp...@privat.dk> wrote:

> [...]
> døren til køleskabet en lille smule, så jeg tabte da de overflødige
> kilo meget hurtigt. Den er pensioneret og bor i mit klædeskab nu.

Vil det så sige at du nu går nøgen rundt )

Mvh Jytte M

Fra : Tove Krieger

Dato : 25-06-08 11:01

"jytte" <mollie-mor@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> Vil det så sige at du nu går nøgen rundt )
>
> Mvh Jytte M

Naaah, det gør jeg nu ikke, men den har åbenbart også indflydelse på
tøjet, for det kan altså godt hænge og "krybe" lidt ind imellem, så
det må være grisen der er på spil.

Fra : Leyna

Dato : 25-06-08 14:21

On Wed, 25 Jun 2008 12:00:52 +0200, "Tove Krieger"
<minimiv_nospam_@privat.dk> wrote:

> [...]
>
>Naaah, det gør jeg nu ikke, men den har åbenbart også indflydelse på
>tøjet, for det kan altså godt hænge og "krybe" lidt ind imellem, så

Sådan en må jeg ha' til mit skab så. Mit tøj har nemlig hængt derinde
og er vokset, så det meste af det ligner kartoffelsække når jeg tager
det på.
--
Leyna
http://www.tungogsmuk.dk

Fra : Pwh

Dato : 25-06-08 13:56

jytte, skrev:

> Vil det så sige at du nu går nøgen rundt )

*ROFL*

/Jens

Fra : jytte

Dato : 25-06-08 06:16

On 25 Jun., 12:00, "Tove Krieger" <minimiv_nosp...@privat.dk> wrote:

> Naaah, det gør jeg nu ikke, men den har åbenbart også indflydelse på
> tøjet, for det kan altså godt hænge og "krybe" lidt ind imellem, så
> det må være grisen der er på spil.

Hmm jeg må da vist hellere se at få tjekket mit skab. Jeg tror da også
at jeg må have mindst et par grise gående derinde )

Mvh Jytte M

Fra : jytte

Dato : 24-06-08 23:40

On 24 Jun., 18:49, "Torben og Marie-louise Ager"

> Og så er det dejligt, at kunne glæde et andet væsen så meget med så lidt..

Ja det er da skønt, når der ikke skal mere til. Min hund har lige haft
en periode på 14 dage med absolut ro pga overbelastning af det ene
ben. Den ene af mine døtre syntes at det bare var SÅ synd for Mollie,
at hun skulle være i snor hele tiden. Så derfor gav hun hende en
bamse, hun kunne hygge sig med. Og det skal jeg lige love for, at hun
gjorde. Den første dag blev der kun gumlet ganske lidt på den. Men
anden dag... Jeg må sige at sådan nogle bamseindvolde kan fylde ganske
meget og blive spredt ganske meget - også selvom hunden står i
snor

Mvh Jytte M

Fra : Torben og Marie-loui~

Dato : 25-06-08 08:03

> [...]

anden dag... Jeg må sige at sådan nogle bamseindvolde kan fylde ganske
meget og blive spredt ganske meget - også selvom hunden står i

Bamser er rigtigt godt!..
Min tæve har bare en forkærlighed for al slags fyld, om det så er skumgummi
eller det her "vattede" fyld der bruges i meget hundelegetøj, hun går
målrettet efter at flå det ud, vattæpper kan hun heller ikke modstå.. /-:
Loui er mere sød med sådanne ting, slæber bare rundt på det.
Og ja, der kan være rigtigt meget fyld i sådan en bedte bamse!.

Jeg husker en tidligere tæve jeg havde, som havde et plyspindsvin som hun
også slæbte rundt på overalt. når hun var i løbetid var det hendes hvalp, og
til hverdag skulle den bare med hvor hun nu var, var den med, var alting i
den skønneste orden..

Jeg købte noget hundelegetøj i TIGEREN, faktisk fint legetøj, som bestod i
en bidepude, udformet i bamsefigur, camouflagefarvet påmonteret en lang snor
med en bold i , også genialt legetøj til flere formål. MEN.. der blev
hurtigt gnasket en lille hul i "bamsen" og selv om den ikke var hverken stor
eller tyk, var der sindssygt meget fyld i, jeg var helt målløs hvor meget
der kunne være i den, bunken ved siden af Emma bare voksede og voksede..
GG.. Nu har Loui adopteret den, den er fin til træning.

Mvh. Marie

Fra : Anette

Dato : 25-06-08 11:26

jytte wrote:
Jeg må sige at sådan nogle bamseindvolde kan fylde ganske
> meget og blive spredt ganske meget - også selvom hunden står i
> snor

Bamser også et hit her i huset , men de holder ikke længe.
Dagmar har en fiks idé med at hun bider øjnene af bamserne, når de er væk
gider hun ikke bamsen mere.
Philana går målrettet efter at få hul på bamsen og pille fyldet ud, og få
det spredt ud over x m2...
Paco har til gengæld ikke rigtigt fundet ud af konceptet med bamser - kun
hvis det er noget man kan hugge fra de andre og løbe triumferende rundt i
haven med

/ Anette

www.philana.dk