endnu et kamphund angreb
Fra : tina hedeman

Dato : 23-06-08 19:56

Hej
så er den gal igen stakkels ko.

http://www.bt.dk/article/20080623/krimi/806230410/

Fra : Niels

Dato : 24-06-08 09:17

"tina hedeman" <th@dch-grenaa.dk> wrote in message
news:485ff1e8$0$56776$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk...
> Hej
> så er den gal igen stakkels ko.
>

> http://www.bt.dk/article/20080623/krimi/806230410/

nej lad nu være med at forfølge de stakkels kamphunde ... det kunne jo lige
så godt ha været en dværgpuddel ... DET KOMMER JO AN PÅ EJEREN ;-D

Fra : OZ3BTO

Dato : 25-06-08 17:39

"Niels" <@> skrev i en meddelelse

> [...]
lige
> så godt ha været en dværgpuddel ... DET KOMMER JO AN PÅ EJEREN ;-D

Ja det var jo ligesom EJEREN der havde PUDSET den på koen.. Den var ikek
bare gået amok

Fra : Benny Mortensen

Dato : 24-06-08 11:39

"tina hedeman" <th@dch-grenaa.dk> skrev i en meddelelse
> Hej
> så er den gal igen stakkels ko.
>

> http://www.bt.dk/article/20080623/krimi/806230410/

Sikke da en forklaring... Men jeg blev egentligt ikke helt klog på...

Hvad var det egentligt der skete ??????....

Som det omtales i artiklen, er det de tre mænd, der lader hunden gøre
det.... ????

Jeg går ud fra, at så skete på kommando.... Hunden må jo dermed, være
frikendt, eller hvad ???

Jeg må igen, antage, at det på ingen måder, drejer sig om et uheld, siden de
tre mænd, og hund, forlader stedet, formodentligt, uden at have talt med
koens ejer.

Igen er BT så meget uheldigt impliceret i sagen, ved at de viser et billede
af en kamphund....
Men glemmer at skrive, at det er et arkivfoto.

M.V.H....Benny..

Fra : Pwh

Dato : 24-06-08 12:59

Benny Mortensen, skrev:

> Igen er BT så meget uheldigt impliceret i sagen, ved at de viser et
> billede af en kamphund....
> Men glemmer at skrive, at det er et arkivfoto.

Kamphunde er et vidt begreb nu om stunder

/Jens

Fra : tina hedeman

Dato : 24-06-08 14:54

ja det kunne jo være de 3 mænd lige havde lyst til et par gode saftige
bøffer
spøg til side men jeg så på sbs net hvor de også lukkede de pitbull ind til
en gris hvor den bare blev overfaldt det kunne jeg ikke li at se på.
Hvad er det for nogle mennesker der gør sådan noget og det værste er at folk
betaler for at se det.
ADR

Fra : Benny Mortensen

Dato : 25-06-08 10:57

> [...]
> en gris hvor den bare blev overfaldt det kunne jeg ikke li at se på.
> Hvad er det for nogle mennesker der gør sådan noget og det værste er at

Hej Tina

Jamen det ser du jo alle steder, også ude på vejene...

Se F.eks Happy slapping...

Det er jo altid sjovt, når man er tre, eller endnu bedre, fire, om en, som
er klart fysisk underlegen, i forhold til selv den svageste angriber.... Da
har jo aldrig hørt om, en lille orm, der angriber en flok små svagelige
Arnold Swarzenegger typer vel ?? ))

Det er ikke så slemt, at de er nogle skrækkelige tøsedrenge... Hvad der
næsten er endnu værre... De filmer det sågar, så hele verden kan se, hvor
ringe de er.... Men selv, er de så totalt blæst for intelligens, så end ikke
det, fatter de.

Gav det dig svaret ?

M.V.H....Benny..

Fra : Benny Mortensen

Dato : 25-06-08 10:51

"Pwh" <kkkjhh@email.dk> skrev i en meddelelse

> Kamphunde er et vidt begreb nu om stunder
>
> /Jens

Tja, det er jo som jeg altid har sagt.... Har BT ikke en historie, laver de
en selv.

M.V.H....Benny..

Fra : JBH

Dato : 24-06-08 20:04

"tina hedeman" <th@dch-grenaa.dk> skrev i en meddelelse
> Hej
> så er den gal igen stakkels ko.
>

> http://www.bt.dk/article/20080623/krimi/806230410/

Ser ud til koen ikke var det eneste offer

http://www.bt.dk/article/20080624/krimi/80624002/

mvh
JBH

Fra : Benny Mortensen

Dato : 25-06-08 11:01

"JBH" <skodkontoen@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> "tina hedeman" <th@dch-grenaa.dk> skrev i en meddelelse

> Ser ud til koen ikke var det eneste offer

> [...]

Det var da altid noget... Men det ser jo ud til, at jeg trods alt fik ret...
Det var ikke hunden, der var galt på den... Nu står der da at hunden blev
pudset på koen.
Dejligt at den ikke var så forsvarsløs, som hundeejeren troede.

Og tænkt, BT huskede at skrive " Arkiv "

M.V.H....Benny..

Fra : Ukendt

Dato : 24-06-08 20:22

On Mon, 23 Jun 2008 20:56:28 +0200, "tina hedeman" <th@dch-grenaa.dk>
wrote:

>Hej
>så er den gal igen stakkels ko.
>

>http://www.bt.dk/article/20080623/krimi/806230410/

De hundeejere må jo være bindegale i skralden. Ja - kamphundene er
mere tilbøjelige til at kæmpe og gøre skade på modparten.
Men det er stadig ejerne, det er galt med. Jeg tvivler nu på, de kunne
få min race til det samme - men ...... jeg har altså mødt pragtfulde
hunde af mange kamphunderacer, som bare var dejlige at omgås.
Og forbyder man de såkaldte kamphunde er rottweiler og schæfer
formodentlig de næste i rækken, for i hænderne på ukyndige er disse to
racer også ganske farlige. Men kan samtidig være skønne familiehunde.
Men når "Johnny med bylder under armene" ikke kan få en PitBull eller
en Mastiff eller hvad de hedder får han en rottweiler eller en schæfer
eller en anden stor hund med mulighed for aggressivt temperament.
Så det er ikke kun kamphundene, der er i spil - det er på sigt et hav
af racer, når man først åbner for forbud. (en del af terrierracerne
skal ikke føle sig ret sikre udover et pænt antal større hunderacer)

--
To biler og tre hunde.
http://www.123hjemmeside.dk/fi-ka