Så fik Buller et nyt korsbånd
Fra : Mona og Kim

Dato : 21-06-08 13:42

Hejsa.

Vores "lille" boxer på 8 måneder og 36 kg har lige fået et nyt korsbånd i
sit venstre bagben. Det som vor herre havde udstyret ham med sprang for en
eller to måneder siden.
Han begyndte at have besvær med at rejse sig og var lidt stiv/halt i
minutterne efter. Efter en røngten undersøgelse af begge bagben uden at
dyrelægen kunne se nogen forandringer blev vi sendt hjem med previcox da det
kunne være voksværk. pillerne hjalp men efter kom det igen dog i lidt
mildere grad. Så i sidste uge efter endnu en konsultation kunne dyrelægen
konstatere at det var knæet det var galt med. Måske korsbånd eller menisk.
Igår blev han så opereret og korsbåndet var revet over og er nu blevet
skiftet. Det er noget af en omgang. Selvfølgeligt er operationen en voldsom
oplevelse men genoptrænings tiden efterfølgende er laaaaaaaang. 2 uger med
totalt ro. Det er med beroligende og smertestillende piller og antibiotika.
Derefter 2-3 uger mere med ro. Det vil sige 5 minutter luftning 3-4 gange om
dagen i snor og ingen trapper. Det er dog muligt at vi kan begynde at øge
lufteturene gradvist.
Jeg håber dælme at vi må begynde til hundesvømning efter at stingene er
blevet fjernet. Så han kan komme ud og blive godt gammeldags træt.
Chokket efter regningen på 11000,- er så småt begyndt at gå i sig selv. Nej
pjat. Det koster det som det koster. Vi havde sikkert bare brugt pengene på
noget andet Mon ikke vi skulle have købt en sygeforsikring..........

Nu håber vi bare på at de næster 4-5 uger bare pisker afsted. Så kan vi igen
komme til "hvalpetræning". Mon de kan huske os

Hilsen
Kim og Buller

Fra : Torben og Marie-loui~

Dato : 21-06-08 14:02

"Mona og Kim" <no@mail.dot> skrev i en meddelelse
> [...]
> sit venstre bagben. Det som vor herre havde udstyret ham med sprang for en

av.. hvordan kan det "bare" springe?, har han været overbelastet, eller er
det en svaghed fra fødslen mon?

Selvfølgeligt er operationen en voldsom
> oplevelse men genoptrænings tiden efterfølgende er laaaaaaaang. 2 uger med
> totalt ro.

GGG.. med to boxere i huset, kan jeg meget vel følge dig.. og buller.. (-;
tvangs-ro er ofte en by i rusland for sådanne jubeltosser, ihvertfald i
længere tid ad gangen.

> Nu håber vi bare på at de næster 4-5 uger bare pisker afsted. Så kan vi
> igen komme til "hvalpetræning". Mon de kan huske os

Mon ikke?

God bedring til buller, og held og lykke med det fremover, håber han bliver
fit for fight og narrestreger igen.

Mvh. Marie

Fra : Pwh

Dato : 21-06-08 15:41

Torben og Marie-louise Ager, skrev:

> GGG.. med to boxere i huset, kan jeg meget vel følge dig.. og
> buller.. (-; tvangs-ro er ofte en by i rusland for sådanne
> jubeltosser, ihvertfald i længere tid ad gangen.

Det er speciel slemt med mere end en hund i huset,
jeg gruer for hvad min Angel kommer hjem med på mandag af besked
om at skulle holde sig i ro, det fatter hende og Tyson ikke betydningen af
Bare denne uge uden vild leg og lange ture har gjort dem lidt utidige.

/Jens (som også savner vild leg og lange gåture)

Fra : Mona og Kim

Dato : 22-06-08 13:18

"Torben og Marie-louise Ager" <dsl134977NOSPAM@vip.cybercity.dk> skrev i
meddelelsen news:485cfbb9$0$90266$14726298@news.sunsite.dk...
> av.. hvordan kan det "bare" springe?, har han været overbelastet, eller
> er det en svaghed fra fødslen mon?

Nej. Ifl dyrelægen er det en forstrækning eller et vrid i knæet som er
synderen. Det kan f.eks være et hul i jorden nede på marken som han er trådt
ned i mens han er kommet med 400km/t eller i en af legepauseren til træning.
For der er dælme fart over feltet.

> GGG.. med to boxere i huset, kan jeg meget vel følge dig.. og buller.. (-;
> tvangs-ro er ofte en by i rusland for sådanne jubeltosser, ihvertfald i
> længere tid ad gangen.
Jep. Men de piller vi har fået med har lagt en stor dæmper på ham. Mon ikke
man skulle snige nogen eksta med hjem til fremtidigt brug

> God bedring til buller, og held og lykke med det fremover, håber han
> bliver fit for fight og narrestreger igen.

Takker

Kim og Buller

Fra : Torben og Marie-loui~

Dato : 22-06-08 13:24

> [...]
> trådt ned i mens han er kommet med 400km/t eller i en af legepauseren til
> træning. For der er dælme fart over feltet.

Ja, der kan hurtigt ske noget, og ja, der er fuld kraft frem når de virkelig
ruller sig ud (-;

> Jep. Men de piller vi har fået med har lagt en stor dæmper på ham. Mon
> ikke man skulle snige nogen eksta med hjem til fremtidigt brug

Hmm jeg skulle så have piller til dem begge, hvis det skulle lykkedes her i
huset..GG..
Nej, jeg synes nu at de begge er ret flinke til at have ro på indendøre.
der er mest nu som i dag, hvor det står ned i stænger udenfor, og de har et
lager af overskudsenergi der skal brændes af, så skal der ikke mere end et
blik fra den ene til den anden, før der er fis i gaden.
og gå ud i regnen..nej tak!.

Mvh. Marie

Fra : Pwh

Dato : 21-06-08 15:37

Mona og Kim, skrev:
> Hejsa.
>
> Vores "lille" boxer på 8 måneder og 36 kg har lige fået et nyt
> korsbånd i sit venstre bagben. Det som vor herre havde udstyret ham
> med sprang for en eller to måneder siden.

De er heldigvis dygtige nu om dage.

> Jeg håber dælme at vi må begynde til hundesvømning efter at stingene
> er blevet fjernet. Så han kan komme ud og blive godt gammeldags træt.

Svømning er genialt, mon ikke dyrelægen vil anbefale det.

> [...]
> selv. Nej pjat. Det koster det som det koster. Vi havde sikkert bare
> brugt pengene på noget andet Mon ikke vi skulle have købt en

Man lærer gerne at tegne en sygeforsikring på den hårde måde
Jeg er glad for min nu hvor min Angel skal igang med den store tur
med sin dårlige skulder, det ender hurtigt op i 10-12.000kr

God bedring til ham herfra.

/Jens

Fra : Mona og Kim

Dato : 22-06-08 13:25

"Pwh" <kkkjhh@email.dk> skrev i meddelelsen
> De er heldigvis dygtige nu om dage.

Det skal vi være de første til at indrømme. Vi bruger Christian Mogensen på
Varde dyreklinik. Han er dygtig.

> Svømning er genialt, mon ikke dyrelægen vil anbefale det.

Det håber vi. Vi har kigget lidt på nettet og der er en "svømmehal mellem
Varde og Esbjerg. Jeg ser frem til at komme der ud.

> Man lærer gerne at tegne en sygeforsikring på den hårde måde
> Jeg er glad for min nu hvor min Angel skal igang med den store tur
> med sin dårlige skulder, det ender hurtigt op i 10-12.000kr

Det er nu den fjerde hund vi har og der har ikke været noget videre galt med
de andre. Så måske tegner vi en måske ikke. Men det er vel ikke sikkert at
vi kan med den skade han har haft nu.

> God bedring til ham herfra.

Takker

Mvh
Kim og Buller

Fra : Mona og Kim

Dato : 01-07-08 17:14

Hejsa.

Bare en lille update.

Idag fik han fjerne trådene. Såret er vokset rigtigt flot sammen.
Knæet er fuldstændigt stabilt og funktionelt.

Vi må nu begynde at gå lidt længere og bygge på så vi til sidst kan gå
normaler ture og ikke mindst er der sagt god for svømning. Så nu bliver det
spændene om han kan li det. Træt skal han dælme være

I følge dyrlægen er resten af denne måned stadigt med begrændsede gåture der
dog må blive længere og længere og ingen spring eller leg med andre.

Vi skal bruge resten af de beroligende piller og de smertestillende så er
det slut og forhåbentligt er hen smertefri. Der skal selvfølgeligt holdes
øje for han skal naturligtvis ikke have smerter.
Han vil dog halte i mere eller mindre grad i 10-11 uger endnu.

Fremtiden er at det nye korsbånd er lige så stærke som et naturligt korsbånd
så der er ikke nogle restriktioner når det er helet fuldstændigt.
Så nu ser hverdagen lidt mere normalt ud og om 4 uger er det blot et minde.

Han var en tur nede i skoven idag og det var ganske tydeligt at han nød det
til den store guldmedalje.

Hilsen
Kim og Buller.

Fra : Torben og Marie-loui~

Dato : 01-07-08 17:40

> [...]
> minde.
>
> Han var en tur nede i skoven idag og det var ganske tydeligt at han nød

Det lyder godt, har tænkt på jer flere gange!.
Har du ikke nogle billeder et eller andet sted på nettet, som man kan se?

Mvh. Marie

Fra : Mona og Kim

Dato : 01-07-08 19:15

"Torben og Marie-louise Ager" <dsl134977NOSPAM@vip.cybercity.dk> skrev i
meddelelsen news:486a5df0$0$90267$14726298@news.sunsite.dk...

> Det lyder godt, har tænkt på jer flere gange!.
> Har du ikke nogle billeder et eller andet sted på nettet, som man kan se?
>
> Mvh. Marie

Takker.
Jeg vil prøve at oprette et sted.
Vender tilbage med adressen.

Kim

Fra : Mona og Kim

Dato : 01-07-08 21:08

> [...]
>
> Det lyder godt, har tænkt på jer flere gange!.
> Har du ikke nogle billeder et eller andet sted på nettet, som man kan se?

Så lykkedes det vist nok.
Her er så adressen på nogle billeder af Buller. Lige fra det første. Dog
ikke nogen endnu efter oprerationen.

http://picasaweb.google.com/voresbillede159/Buller

Kim og Buller

Fra : Pwh

Dato : 01-07-08 21:38

Mona og Kim, skrev:

> Så lykkedes det vist nok.
> Her er så adressen på nogle billeder af Buller. Lige fra det første.
> Dog ikke nogen endnu efter oprerationen.

> [...]

Delig hund du har der, jeg anede ikke at man
kunne få Boxere i de farver, jeg troede altid de var brune

Du kan beundre mine hunde Tyson og Angel og katten her
http://www.hundegalleri.dk/html/alb_vis.asp?AlbumID=8162

/Jens

Fra : Torben og Marie-loui~

Dato : 02-07-08 06:10

"Pwh" <kkkjhh@email.dk> skrev i en meddelelse

jeg anede ikke at man
> kunne få Boxere i de farver, jeg troede altid de var brune

ikke for at træde Buller og ejerne over nogen tæer, men de hvide er en
"fejlfarve" indenfor standarden, der tillader, max 1/3 hvide aftegninger.
du kan ikke avle på de hvide individer, ikke med godkendelse ihvertfald. Der
er mange af de hvide der er behæftede med genfejl af flere slags, de er ofte
mere disponible for døvhed og allergier, og de fleste bliver aflivet efter
fødslen, men af mangel på boxere, tror jeg at mange har set gennem øjnene på
dette og ladet dem leve og solgt dem videre enten uden stamtavle, eller med
notater om restriktioner såsom kastration/sterilisation inden en vis alder
ell. andet..

De er jo bestemt dejlige hunde under alle omstændigheder, og så længe de er
sunde og raske, kan man jo spørge sig selv om det etiske i at aflive dem!

Jeg har også set et par næsten sorte boxere, vildt flot faktisk.
så jo, de findes i farverne fra den gule og hele spektret af nuancer over
den dybe røde/brune til den tigrede,der jo også varierer meget i farverne.

Mvh. Marie

Fra : Mona og Kim

Dato : 02-07-08 07:00

"Torben og Marie-louise Ager" <dsl134977NOSPAM@vip.cybercity.dk> skrev i en
meddelelse news:486b0d8e$0$90263$14726298@news.sunsite.dk...

> [...]
> den dybe røde/brune til den tigrede,der jo også varierer meget i farverne.

Hej.
Du træder ikke på mine fødder. Men jeg kalder altså det der for en skrøne
som er opfundet for legalisere aflivningen af hvide boxere.

Vores gamle buller blev 11 år og jo han blev døv da han var 10 år. Det er
der da en del ældre hunde som bliver. Det skriver man bare ikke hvis det er
hunde som følger "standarten". Gad nok vide hvor mange hunderacer der var
idag hvis dette var aflivningsgrund for hvalpe?

Men hvis man gider kigge lidt på boxerens stamtræ er der jo hvide forfædre i
det og så tror man at ved at lave en standart beskrivelse at man kan aflive
sig ud af fortiden. Skørt i min verden.
Cirka hver 4 fødte boxer er hvid. Så avlsmæssigt er der ikke sket meget
siden 1900. Selv ved aflivning af ikke standardtiserede boxere.

Men jeg er da glad for at de er så almindelige idag. Da vi købte ham den
første var det gennem mund til øre. Ham vi har nu fandt vi som så mange
andre i dba.dk.
Man skal dog passe på med solen. De får soleksem ved at ligge og dase i
timevis i solen. Men det hører vel til en korthåret hvid hund. Vores
dansk/svensk gårdhund fik det også.

Hvis jeg smider det første link til en side med hvideboxere så må i selv
finde den næste.
De skrive godt nok at 18% bliver født døve. De har bare aldrig haft en og
jeg kan ikke finde noget som dokumenterer det.
http://www.dibridboxers.co.uk/THE-WHITE-BOXER

Jeg håber ikke at jeg trædre på nogen. Men jeg har det bare dårligt med at
man skal opfinde historier for at legalisere en standart.
Hold dog ved standarten og fortæl så at man af ene eller anden årsag ikke
ønsker de hvide boxere men lad være med at fortælle historier.

I øvrigt handles de hvide boxere til en pris på 4000-8000,- kr så jeg tror
der er kommet økonomi ind i udbredelsen af den hvide.

Mvh.

Kim og Buller

Fra : Torben og Marie-loui~

Dato : 02-07-08 09:04

> [...]

> Du træder ikke på mine fødder. Men jeg kalder altså det der for en skrøne
> som er opfundet for legalisere aflivningen af hvide boxere.

jeg ved ikke hvad der er skrøne og hvad der er facts, men facts er, at de er
mere disponible overfor hudlidelser, det er de fleste hvide dyr. (jeg har
haft en hvid connemara-pony, som måtte smøres med litervis af solcreme
sommeren igennem..) jeg ved at flere hvide boxere er aflivet relativt
tidligt pga. hudkræft, svær allergi.

Hvor mange der egentlig føde døve, aner jeg ikke, hvide katte er også mere
disponible overfor døvhed.
Dogo argentinoen, som jo også er hvid, er der også megen døvhed indenfor
racen.

og fact er, at det absolut ikke er hver 4. hvalp der fødes hvid, det vil
sige at der i gennemsnit vil være mindst 1 hvid hvalp i hvert kuld?, den
holder ikke.

Jeg kender ret mange opdrætter og en del af dem rigtigt godt, det er meget
få hvide hvalpe jeg har set derigennem.
der er så de opdrætter der konsekvent vælger at aflive dem straks efter
fødslen, og andre der forsøger at få dem afsat.
Og som jeg tidligere nævnte, har jeg personligt intet problem med de hvide,
overhovedet, så længe de er sunde og raske.

I denne tid, hvor der er stor efterspørgsel på boxere, langt mere end
opdrætterne kan levere, vil der selvfølgelig være større marked for de
hvide, er der salg i noget, kan prisen jo sættes frit.

> Vores gamle buller blev 11 år og jo han blev døv da han var 10 år. Det er
> der da en del ældre hunde som bliver. Det skriver man bare ikke hvis det
> er hunde som følger "standarten".

nu tror jeg ikke der er nogen der løfter et bryn over en døv 10 årig hund,
hvid eller ej..

> Men hvis man gider kigge lidt på boxerens stamtræ er der jo hvide forfædre
> i det og så tror man at ved at lave en standart beskrivelse at man kan
> aflive sig ud af fortiden.

Sådan er det med de fleste racer, det er de færreste der ser helt ud som de
gjorde i meget gamle dage.
boxerens udseende dengang mindede om en blanding af samtlige bulldog-typerne
vi har i dag.
måske er standarden i dag sat ud fra, at boxeren oprindeligt er en brugshund
(og stadig er), der skal kunne udsættes for lidt af hvert, være fysisk og
psykisk stærk, sund og rask, har der så været flere eksempler med de hvide
der har været mere svagelige på den ene eller anden vis end de fuldfarvede,
kan det måske stamme derfra?, det er bare et gæt!.
jeg har svært ved at tro, at det "bare" er fordi den er hvid.

> Jeg håber ikke at jeg trædre på nogen. Men jeg har det bare dårligt med at
> man skal opfinde historier for at legalisere en standart.

Tror såmænd ikke du træder nogen over tæerne, men sådan er det inden for
rigtig mange racer, der er en standard, og der vil altid falde nogle ud af
denne, af den ene eller anden årsag.
om den hvide farve skal legaliseres eller ej, kan måske realiseres, men det
skal så bevises på en eller anden vis, at de er fuldt ud lige så sunde som
de "legale" farver.
en form for registrering der følger en stor gruppe hvide boxere fra fødslen
af.
-Jeg ved det ikke..

Jeg har personligt intet imod de hvide, og ville ikke selv kunne nænne, at
aflive en sådan, hvis jeg havde hvalpe.. bare tanken.. Øv..

Mvh. Marie

Fra : Mona og Kim

Dato : 02-07-08 10:09

"Torben og Marie-louise Ager" <dsl134977NOSPAM@vip.cybercity.dk> skrev i en
meddelelse news:486b3651$0$90267$14726298@news.sunsite.dk...
> [...]
> har haft en hvid connemara-pony, som måtte smøres med litervis af solcreme
> sommeren igennem..) jeg ved at flere hvide boxere er aflivet relativt

Ingen tvivl hos mig om at solen kan være hård ved de hvide. Men med allergi
ved jeg ikke om det ikke er lidt mere generelt over farverne. Jeg kender
flere hunde både race og gadekryds som har en eller anden form for allergi.
Hudkræften kunne sagtens hænge sammen med solen. Vi bruger også solcreme på
sprayflaske til Buller.

> [...]
> disponible overfor døvhed.
> Dogo argentinoen, som jo også er hvid, er der også megen døvhed indenfor

Jeg læste en artikel et sted på nettet hvor man sammenlignede den hvide
boxer med dalmatineren. Og der stod at 18% af dalmatinere er døve ved
fødslen. Om det passer og om det er derfra at man har det med boxeren ved
jeg ikke . Jeg har efterhånden mødt en del hvide boxere og har snakket med
ejerne. De har ikke haft nævneværdige helbredsproblemer med deres hunde.
Dette kan selvfølgeligt ikke sige noget generelt om racen. Men lidt
fortæller det da.

> og fact er, at det absolut ikke er hver 4. hvalp der fødes hvid, det vil
> sige at der i gennemsnit vil være mindst 1 hvid hvalp i hvert kuld?, den
> holder ikke.

Jeg må tilstå at det var bare hvad vi fik at vide af opdrætteren hvor vi
købte vores gamle Buller. Så det var på lidt løst grundlag. Sorry.
Men husk på at en hvid boxer jo er en boxer med mere end 1/3 hvidt på
kroppen.
Har dog også læst et sted, at det som står på mange sider med 20-25% fødte
er hvide, er afhængig af hvilken statistik man læser.

> Og som jeg tidligere nævnte, har jeg personligt intet problem med de
> hvide, overhovedet, så længe de er sunde og raske.

Der har jeg heller ikke

> I denne tid, hvor der er stor efterspørgsel på boxere, langt mere end
> opdrætterne kan levere, vil der selvfølgelig være større marked for de
> hvide, er der salg i noget, kan prisen jo sættes frit.

Det glæder mig trods alt at de ikke bliver aflivet.

> [...]
> de fuldfarvede, kan det måske stamme derfra?, det er bare et gæt!.
> jeg har svært ved at tro, at det "bare" er fordi den er hvid.

Den første standard kom i 20'erne. Den forbød de hvide. De blev senere
tilladt og jeg tror i 30'erne forbudt igen. Så jeg er overbevist om at det
er fordi den er hvid. i amerika blandede de amerikansk buldog i for at få
racen lidt størrer. Den er da hvid og formentligt uden problemer. Jeg er dog
glad for at standarden gik mod den boxertype vi har i dag. Andre dengang
ville mod den engelske buldog med racen. (Lav og bred. Nej tak).

> [...]
> som de "legale" farver.
> en form for registrering der følger en stor gruppe hvide boxere fra

Jeg er lige glad med om den bliver legalliseret. Jeg syntes blot man skal
lade være med at undskylde aflivning med historier.
Hvis ikke man ønsker hvide racer så lad være med at starte racen op med
hvide hunde.

> Jeg har personligt intet imod de hvide, og ville ikke selv kunne nænne, at
> aflive en sådan, hvis jeg havde hvalpe.. bare tanken.. Øv..

Nej vel. Det glæder buller og mig os meget over. Det kunne jeg heller ikke.
Men hvis jeg kunne så havde jeg vel ikke ofret næsten 20000,- på at få ham
hel igen.
Han burde sove i pengeskab om natten pakket ind i vat

Mvh.

Kim og Buller

Fra : Pwh

Dato : 02-07-08 16:27

> [...]
>
> jeg anede ikke at man
>>

> ikke for at træde Buller og ejerne over nogen tæer, men de hvide er en

Når vi nu lærer Mona lidt bedre at kende vil hendes hund så
blive kaldt for "fejlfarven" efterdags

> Jeg har også set et par næsten sorte boxere, vildt flot faktisk.

Sådan en er der her i kvarteret, den er rigtig flot.

> så jo, de findes i farverne fra den gule og hele spektret af nuancer
> over den dybe røde/brune til den tigrede,der jo også varierer meget i
> farverne.

Jeg kender en tæve der er den lyse gule, det er også pænt.

/Jens (som synes hunde skal værer sorte eller mørkebrune)

Fra : Tove Krieger

Dato : 01-07-08 22:12

> [...]
>
> Så lykkedes det vist nok.
> Her er så adressen på nogle billeder af Buller. Lige fra det
> første. Dog ikke nogen endnu efter oprerationen.

Nåårh, hvor er han bare sød. Jeg har et blødt punkt med boxere siden
min datter havde en af slagsen. Han var også så dejlig og god, for
ikke at tale om sjov. Man blev bare i så godt humør af at omgås ham.

Godt at Buller har fået lavet sit ben, og endnu bedre at det bliver
som nyt igen når der er gået lidt tid. Fortsat held og lykke med
ham.

--
Venlig hilsen Tove
Beware of people who dislike cats

Fra : Torben og Marie-loui~

Dato : 02-07-08 06:00

> [...]
>
> Så lykkedes det vist nok.
> Her er så adressen på nogle billeder af Buller. Lige fra det første. Dog

Tak for kikket!

Man ser efterhånden flere og flere af de hvide, vi har også fået en til
vores klub herovre.

Sød er buller ihvertfald!, og ingen tvivl om det er en boxer, når man ser på
udtrykkende igennem billedserien.. GGG...meget typisk.. (-;

Mvh. Marie

Fra : Hm

Dato : 02-07-08 07:46

Tak for gode billeder, ser han ikke lidt fræk ud??

Anede heller ikke at boxer kunne fåes i andre farver, jeg er ellers ikke til
boxere, men hold op hvor er han sød.

hanne/ som så blev lidt klogere

Fra : Pwh

Dato : 02-07-08 16:43

Hm, skrev:
> jeg er ellers ikke til boxere

Nu kommer Marie efter dig

/Jens (som godt kan lide Boxere)

Fra : Hm

Dato : 02-07-08 17:06

> Nu kommer Marie efter dig
>
> /Jens (som godt kan lide Boxere)

puh hvor du fedter

Hanne / som nu syntes, at Jens er en pivskid

Fra : Pwh

Dato : 02-07-08 18:34

Hm, skrev:
> "Pwh" <kkkjhh@email.dk> skrev i en meddelelse

> puh hvor du fedter

Har jeg lært af mine hunde

> Hanne / som nu syntes, at Jens er en pivskid

Nemlig

/Jens

Fra : Torben og Marie-loui~

Dato : 03-07-08 05:31

"Pwh" <kkkjhh@email.dk> skrev i en meddelelse

> Nu kommer Marie efter dig
>
> /Jens (som godt kan lide Boxere)

dyyyygtig Jens..(-;
GG.. jeg er heller ikke til schæfere.. men jeg tør godt indrømme det.. (-;

Mvh. Marie -som ikke er en pivskid..

Fra : Pwh

Dato : 03-07-08 14:36

Torben og Marie-louise Ager, skrev:

> dyyyygtig Jens..(-;

Jeg har faktisk tænkt på at få en Boxer engang,
men jeg tror der er for meget gang i dem til mig

> GG.. jeg er heller ikke til schæfere.. men jeg tør godt indrømme
> det.. (-;

Jeg har såmænd intet imod Schæfere, men igen passer deres psyke
ikke rigtigt til mit eget temperament.

> Mvh. Marie -som ikke er en pivskid..

Du er jo også en kvinde

/Jens

Fra : Torben og Marie-loui~

Dato : 03-07-08 15:45

> Jeg har faktisk tænkt på at få en Boxer engang,
> men jeg tror der er for meget gang i dem til mig

> Jeg har såmænd intet imod Schæfere, men igen passer deres psyke
> ikke rigtigt til mit eget temperament.

Der er heller ingen hunde jeg har noget imod, men som du skriver så matcher
nogle bare ikke.
jeg kan godt lide de lidt uartige drenge i klassen.. (-; og der hører både
boxeren og cairnen til..

Mvh. Marie

Fra : Mona og Kim

Dato : 03-07-08 18:50

"Torben og Marie-louise Ager" <dsl134977NOSPAM@vip.cybercity.dk> skrev i en
meddelelse news:486ce5d9$0$90273$14726298@news.sunsite.dk...

> [...]
> matcher nogle bare ikke.
> jeg kan godt lide de lidt uartige drenge i klassen.. (-; og der hører både

Uartig? Nej da. Passer det til en boxer

Buller har her i eftermiddag gravet en halv snes af mona's blomsterløg op
ude i haven. Gad nok vide hvad de har gjort ham Han har endda pillet
nogle af dem. Men ned med dem igen og så må vi jo bare håbe at de kommer
igen.

Mvh
Kim

Fra : Torben og Marie-loui~

Dato : 03-07-08 20:23

> [...]
> ude i haven. Gad nok vide hvad de har gjort ham Han har endda pillet
> nogle af dem. Men ned med dem igen og så må vi jo bare håbe at de kommer

GGG.. sådanne spilopper har jeg nu være ret forskånet for med min hanboxer,
det er kun min tæve, som er en genbrugsboxer der har været til den side. Men
de kan være meget opfindsomme.. på den sjove måde..
det jeg mener med klassens uartige dreng, er når de feks. til træning
pludselig vender det døve øre til, for lige pludselig at skulle mobbe
nabohunden, eller stå og glo på mig, med et "smørret grin på" og ligesom at
sige "hvad er sit??" eller som min han, midt i en koncentreret lineføring at
smide sig i græsset og udøver sin yndlingsdeciplin, turbo-kravl..
ihhhh...han kan kravle rigtigt hurtigt!.
Eller få "træningslopper" som jeg kalder dem for (overspringshandling når
han finder træningen en tand for kedelig)
Han er faktisk rigtig dygtigt til rigtig mange ting, men han gider sgu ikke
gøre det for mine blå øjnes skyld hver gang, så nogle gange skal der list
til.
jeg gider så heller ikke en nikkedukke, kan godt lide at der er lidt at
arbejde med.

Mvh. Marie

Fra : Pwh

Dato : 02-07-08 16:41

Torben og Marie-louise Ager, skrev:

> Sød er buller ihvertfald!, og ingen tvivl om det er en boxer, når man
> ser på udtrykkende igennem billedserien.. GGG...meget typisk.. (-;

Jeg tog faktisk i første omgang Buller for at værer en AmBull,
jeg måtte lige baglæns i tråden for at se at det nu var en Boxer.
Ved nærkig af billederne kunne jeg nu godt se det var en Boxer

/Jens

Fra : Mona og Kim

Dato : 02-07-08 17:24

> [...]
> jeg måtte lige baglæns i tråden for at se at det nu var en Boxer.
> Ved nærkig af billederne kunne jeg nu godt se det var en Boxer

Vores nabo passede Arne som også kan ses på nogle af billederne. Arne og
Buller var pludseligt blevet far og søn blandt naboer og andre hundeluftere
herude. Der var da også en som kom og spurgte om ikke Buller havde taget
meget på. Det var mens naboen var ude med Arne alene. Så han ligner nok
lidt. Der var da også nogle som blev overraskede over at Buller var en boxer
og ikke en amerikansk bulldog.
Buller har dog et meget smallere og mere "fint" bygget ansigt.

Mvh

Kim