Tis på maven
Fra : Fister Løgsovs

Dato : 09-06-08 19:07

Herlig overskrift, men seriøst ment
Vores lille charmetrold http://www.osteguf.dk/Leffe/Leffe_og_bold.jpg
tisser altid sig selv på maven, og ind i mellem lugter han en del af
tis.
Er han bygget forkert, noget galt med tisseren eller det bare sådan med
han-hunde?
Kai

Fra : Torben og Marie-loui~

Dato : 09-06-08 19:23

"Fister Løgsovs" <None@invalid.za> skrev i en meddelelse
> [...]
> tisser altid sig selv på maven, og ind i mellem lugter han en del af tis.
> Er han bygget forkert, noget galt med tisseren eller det bare sådan med

GG.. hvor er han dog sød og ret så fræk at se på.. (-;

tisser sig selv på maven..hmmm er det i stående stilling?, letter han ben?.
er pistolen måske vinklet lidt rigeligt?, ja hvad ved jeg, men
menneske-hankøn kan jo også have en skævert, så kan hunde ikke også? GG..
Min gamle gravhund tissede til tider sig selv på maven, men det var når
nogen, for ham, yderst elskede personer kom på besøg, så væltede han om på
ryggen og tissede af bare glæde, - på sig selv, og på dem der havde hovedet
for langt nede.. GG..
men jeg går ikke ud fra at det er det der sker med Leffe?

jeg har aldrig med nogen af mine hanhunde gennem tiden oplevet at de ved
normal urinering har tisset på sig selv som du beskriver det..

Mvh.. Marie

Fra : Fister Løgsovs

Dato : 09-06-08 19:48

Torben og Marie-louise Ager skrev den 09-06-2008:
> [...]
>
> jeg har aldrig med nogen af mine hanhunde gennem tiden oplevet at de ved
> normal urinering har tisset på sig selv som du beskriver det..

Hej Marie.
Ja, han letter ben, og kan stadig ramme mavsen, det er kun der vi har
observeret det.
Heldigvis tisser han ikke når han laver kolbøtter af glæde, for det gør
han hver gang farmand har været væk fra matriklen i mere end 10
minutter.
Kai

Fra : Torben og Marie-loui~

Dato : 09-06-08 20:20

> [...]
> Heldigvis tisser han ikke når han laver kolbøtter af glæde, for det gør
> han hver gang farmand har været væk fra matriklen i mere end 10 minutter.

Ja, så lyder det da som om, at han har en "skævert", har du spurgt dyrlæge
om det?

Mvh. Marie

Fra : Sybil

Dato : 10-06-08 08:39

"Torben og Marie-louise Ager" <dsl134977NOSPAM@vip.cybercity.dk> skrev i
meddelelsen
> Ja, så lyder det da som om, at han har en "skævert", har du spurgt dyrlæge
> om det?
>
> Mvh. Marie

Hej Marie

Nej, vi har ikke spurgt endnu. Det må vi skrive på sedlen til 1 års eftersyn

Det virker ikke som om det generer ham på nogen måde, der er ikke problemer
med at komme af med vandet, og han nyder da at humpe sin pude, så det er kun
lugten af tismave, heldigvis.

Majken