Markisetelt fra H. Nyborg
Fra : Glavind

Dato : 23-06-08 19:42

Hej i gruppen.
Nogen herinde som ken til subj.?
Jeg var i H.Nyborg i tilst idag, men markisen er ikke udstillet.
1895kr. er godt nok billigt, er det FOR billigt?
Det er en Nakano: >
http://www.harald-nyborg.dk/merinfo.asp?varenr=2961&Grp=&n=10
Er det bedre at købe en brugt af de kendte mærker?
Mvh
Glavind

Fra : peter

Dato : 29-06-08 11:51

Nu skal du jo huske på at der er forskel på en markise og et fortelt,

Det som du henviser til er en simpel markise med løse sider og front.

Hvordan kvaliteten er er svært at sige ud fra billedet, men jeg købte
sidste år et opbevaringstelt hos Harald Nyborg, det har jeg fortrudt,
er ringe kvalitet, og jeg mistænker denne markise for at være lavet af
samme nylonkvalitet.