Polering af campingvogn
Fra : Per Sørensen

Dato : 15-06-08 17:57

Hej i gruppen.

Vi er en lille familie som idag har investeret i en brugt campingvogn fra
1996.

Campingvognen er i perfekt stand indvendigt, men trænger meget til at blive
rengjort og poleret udvendigt.

Hvad bruger i andre til det. Kan jeg bruge samme produkter som til bilen,
startende med grundig vask - en lakrens og derefter en god lakforsegling.
Kan jeg bruge polermaskinen til det - eller er der kun den trælse metode?

mvh Per Sørensen

Fra : H C Jensen

Dato : 15-06-08 18:11

Jeg bruger samme voks som bilen på min CV

Og en polermaskine letter arbejdet en del

Den med skildpadden kan sagtens bruges

Hans

Fra : Ukendt

Dato : 16-06-08 14:25

> [...]
> Kan jeg bruge polermaskinen til det - eller er der kun den trælse metode?

Det kommer jo lidt an på, hvilken overflade CV har.

Hvis den er hammerslået, så kan det være forbundet med meget arbejde at få
voksen ud igen af fiordybningerne.

Jeg bruger Ren Fritid, som jeg helt klart kan anbefale til at vaske CV med.
Den fjerner også de sorte striper.

Hvis jeg har givet vores voks, så har jeg brugt produkterne fra Sonax, da de
er meget flyende og nemme at få af igen.

Du skal især passe på vinduerne. De bliver meget nemt risset og forkert
middel kan overflade spændinger, der får dem til at gå i stykker.

Per