Grafik på CentOS 5.2
Fra : KE Kofod / 7100

Dato : 28-06-08 09:17

Jeg kan ikke se mine vinduer i CentOS 5.2, under display har jeg kun 640x480
og 800x600 at vælge mellem? .
Hvorfor nu kun dette? .
Starter jeg min Thunderbird op og vil rette i adressebogen kan jeg ikke
komme ned og trykke på OK! .
Hvad gør jeg? .
/KE Kofod.

Fra : KE Kofod / 7100

Dato : 30-06-08 17:40

I skal have mange tak for alt den tid I har brugt på mig! .
Jeg kom til at se da jeg bootede op at HDen ikke var tom der lå en windows
ME, jeg ved ikke om den kan have lavet kuk i den, men jeg lavede en OMMER og
nu virker det lige som det skal! .
Tak skal I have for Jeres hjælp.
/KE Kofod