Open SUSE 11.0 live CD password
Fra : Carsten

Dato : 27-06-08 11:47

Hej er der nogen der har gætter hvad password er til Emnet ?

--
MHV
Carsten

Fra : Jørgen Heesche

Dato : 27-06-08 14:25

Carsten wrote:
> Hej er der nogen der har gætter hvad password er til Emnet ?

En live CD har da ikke et password; hvad er det du oplever?

Jørgen Heesche
mailto:heesche@webspeed.dk

Fra : Carsten

Dato : 27-06-08 16:30

Jørgen Heesche wrote:

> En live CD har da ikke et password; hvad er det du oplever?

Jo jeg oplever at komme til en logind menu,
men foretagerman sig intet hopper den selv vidre !!
--
MHV
Carsten

Fra : Jørgen Heesche

Dato : 27-06-08 21:44

Carsten wrote:

> Jo jeg oplever at komme til en logind menu,
> men foretagerman sig intet hopper den selv vidre !!
Jamen så er alt jo i orden; der skal ikke logges ind, man har bare glemt
at tage den menu ud, da livecd'en blev lavet,

Jørgen Heesche
mailto:heesche@webspeed.dk

Fra : Kjeld

Dato : 19-07-08 17:01

Jørgen Heesche skrev:

> Jamen så er alt jo i orden; der skal ikke logges ind, man har bare glemt
> at tage den menu ud, da livecd'en blev lavet,

Hej

Har prøvet det samme med Xubuntu og den kørte ikke videre uden password.
Der hvor det bliver rigtig spændende er, at det sker KUN på en af mine
PC'er. Den anden kræver ingen login. Den hvor der kræves login en en
ældre PC på 500 Mhz Intel P3. Den hvor der ikke kræves login er en AMD
3200 Mhz Turon eller hvad det nu hedder.

Meget mærklig, eller hva ?

Med venlig hilsen

Kjeld