danske bank og firefox 3 igen igen
Fra : Thomas Jensen

Dato : 26-06-08 14:29

Er der nogen der har held med at bruge danske banks netbank med firefox
3? Jeg kan godt logge ind og SE mine bankoplysninger, men hvis jeg vil
overføre nogle penge, så kommer der ikke det vindue frem, hvor jeg kan
godkende betalingen.

Det har været sådan siden jeg opgraderede til ff3 beta. Jeg havde håbet
at tingene ville virke når den endelige version af ff3 kom på gaden, men
det ser ikke ud til at være tilfældet. Jeg begynder også at tro det
handler om java-version eller noget i den stil.

Det vindue der skal komme frem er et java-applet vindue, så noget kunne
tyde på det er her den går galt. Danske banks egen "tjek-din-pc" side
siger:

Java_Version    1.6.0_06 (Sun Microsystems Inc.)   OK

Det fungerede jo da jeg kørte med ff2, men dengang brugte jeg måske også
java version 1.6.0_5? Det kan jeg ikke lige huske.

Men burde det ikke virke alligevel med 1.6.0_06? Er der et problem et med
den java version? Er det danske bank der kræver en bestemt version? Er
det i min Linux opsætning der er gået kuk i et eller andet?

Jeg har selvfølgelig skrevet til banken, men de skriver høfligt tilbage,
at de ikke supporterer Linux...

--
Thomas Jensen, Horsens

Fra : Michael Rasmussen

Dato : 26-06-08 17:18

Fra : Thomas Jensen

Dato : 28-06-08 14:55

Den Thu, 26 Jun 2008 18:18:24 +0200 skrev Michael Rasmussen:

> Danske Netbank virker kun med Java 5

Er det noget du er helt sikker på? Jeg spørger, fordi så er det da helt
til grin at de skriver at java 1.6.0_6 er "OK"...

Jeg prøver at fjerne java6 og lægge java5 ind. Tak for tippet.

--
Thomas Jensen, Horsens

Fra : Michael Rasmussen

Dato : 28-06-08 15:21