dele usbenhed - freelink
Fra : fix

Dato : 12-06-08 08:39

Jeg har et par år haft en linkstation fra buffalo. Den glimrede ved at en
harddisk i usbstikket også kunne deles.
Nu fik jeg behov for lidt flere features, vedr. sharing og webserver, og
installerede freelink.
Efter det kortvarige hjertestop, fra jeg mistede al kontakt til bæstet, til
jeg "var hjemme igen", er jeg blevet imponeret hvor godt og stabilt systemet
er. og hvor fint apache kører.
Eneste punkt jeg ikke har fået løst, er: Hvorledes får jeg delt
usb-harddisken? (altså filsystemet derpå - fat32)
Jeg er lidt på ukendte veje omkring devices i linux.
i /mnt findes følgende: backup hda info ram usbdisk1 usbdisk2 usbinfo
er det info jeg skal bruge for at mounte ?

finn