MS Windows
briani 27239
Windows XP
Fra : Jesper S Jensen

Dato : 05-07-08 12:47

Hej

Jeg har et problem og det er at min Windows XP SP 3 er meget langsom Jeg har
haft degfragtmenteret min Harddisk samt Geninstalleret den "lagt den ned".
Men lige meget hjælper det Så har jeg prøvet at køre Perfectdisk 2008 et
program Men det har heller ikke hjulpet Er der nogle der kan hjælpe mig med
det Ind i mellem fryser helle systemet Findes der et program evt.

Hilsen Jesper

Fra : PA

Dato : 05-07-08 13:42

"Jesper S Jensen" <jesper.steen@mail.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> 2008 et program Men det har heller ikke hjulpet Er der nogle der kan
> hjælpe mig med det Ind i mellem fryser helle systemet Findes der et

Lyder mere som hardware fejl.

Evt meget støv -for varm CPU el. GPU

Eller harddisk fejl.

MVH Per

Fra : Henning

Dato : 05-07-08 14:01

On Sat, 5 Jul 2008 13:47:15 +0200, "Jesper S Jensen"
<jesper.steen@mail.dk> wrote:

>Hej
>
>Jeg har et problem og det er at min Windows XP SP 3 er meget langsom Jeg har

Definer "langsom"? Sammenlignet med hvad?

Fra : Erik Helmer Nielsen

Dato : 05-07-08 18:58

<jesper.steen@mail.dk> wrote:
>Jeg har et problem og det er at min Windows XP SP 3 er meget langsom
>Jeg har haft degfragtmenteret min Harddisk
Det har marginal betydning på en stor NTFS HDD, måske nogle få
procent.
> samt Geninstalleret den "lagt den ned".
Hvad mener du med det?
Taler du om en nyinstallering af Windows XP, d.v.s. at alle dine
programmer skal installeres igen?
Så gennemgå Microsofts vejledning i
http://support.microsoft.com/?kbid=316434

Erik Helmer Nielsen

Fra : John

Dato : 06-07-08 12:14

> [...]
> 2008 et program Men det har heller ikke hjulpet Er der nogle der kan
> hjælpe mig med det Ind i mellem fryser helle systemet Findes der et

Læg din XP-skive i drevet, Tryk:
Start, kør og skriv: SFC /scannow (husk mellemrum mellem C og / )
Så checker XP alle systemfiler og retter hvis det er nødvendigt,
finder den fejl får du et skilt og der trykker du: forsøg igen
Hilsen John

Fra : Jesper S Jensen

Dato : 06-07-08 14:49

Hej

Jeg prøver dette Og tak for Hjælpen

Hilsen Jesper

Fra : John

Dato : 06-07-08 15:13

> Hej
>
> Jeg prøver dette Og tak for Hjælpen
>
> Hilsen Jesper

Og vi får selvfølgelig resultatet her
John

Fra : Knud Erik

Dato : 06-07-08 17:09

> [...]
> 2008 et program Men det har heller ikke hjulpet Er der nogle der kan
> hjælpe mig med det Ind i mellem fryser helle systemet Findes der et

Hej
Prøv om det hjælper at rense systemet med Ccleaner
http://www.ccleaner.com/

Guide
http://www.ccleanerbeginnersguide.com/

Knud Erik