MS Windows
Manse9933 45149
briani 27239
Genopretelse af extern harddisk
Fra : Kim Føhrby

Dato : 04-07-08 10:19

Hej.
Håber at nogle kan hjælpe.

Mit virus program slettede alle mine billederne fra min eksterne harddisk.
De blev slettede uden forud gående advarsel.

Er der nogen måde hvorpå jeg kan få dem igen.

Venlig hilsen.

Kim

Fra : Ole C

Dato : 04-07-08 10:39

Kim Føhrby skrev blandt andet:

> Mit virus program slettede alle mine billederne fra min eksterne
> harddisk. De blev slettede uden forud gående advarsel.
>
> Er der nogen måde hvorpå jeg kan få dem igen.

Prøv med PC Inspector:
http://www.pcinspector.de/default.htm?Language=7

--
vh
Ole C

Fra : Kim Føhrby

Dato : 04-07-08 10:47

Det vil jeg gøre.

Tak for hjælpen.

Hilsen Kim

Fra : Max

Dato : 04-07-08 11:47

Hej Kim

> Mit virus program slettede alle mine billederne fra min eksterne
> harddisk. De blev slettede uden forud gående advarsel.

Er du sikker på det ? Hvad program drejer det sig om og hvad
skete der sådan præcist ?

--
Mvh Max

Fra : Axel Hammerschmidt

Dato : 04-07-08 11:57

"Kim Føhrby" <fohrby@esenet.dk> wrote in

> Hej.
> Håber at nogle kan hjælpe.
>

> Mit virus program slettede alle mine billederne fra min eksterne
> harddisk. De blev slettede uden forud gående advarsel.

Hvorfor bruger du virus programmer?

--
2GB RAM should be enough for anyone.