MS Windows
briani 27239
CCleaner
Fra : Jane

Dato : 03-07-08 19:34

Håber jeg kan få lidt vejledning her :)

Når jeg med "CCleaner" udfører en "register" scanning... for ugyldige ting,
så finder den omkring 120 emner, som den gerne vil udbedre, det kan være
følgende:

"Manglende delt DLL" "Ubrugt filtype""Ugyltigt standard icon" "Åben med
program problem" "Afinstaller reference problem" "Forældet software nøgle"
"Gammel start menu nøgle"

Kan jeg trykt klikke på ""Udbedre valgte problemer"?
Alle er valgt på forhånd

Kan ikke forstå at CCliner ikke tilbyder at tage en back up før udbedringen

Jeg vil jø nødig have problemmer bagefter :)

--
Venlig hilsen
Jane

Fra : Knud Erik

Dato : 03-07-08 19:43

"Jane" <nokvin@FjørnDættehotmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> Kan ikke forstå at CCliner ikke tilbyder at tage en back up før
> udbedringen
>
> Jeg vil jø nødig have problemmer bagefter :)

Du kan trygt klikke på "Udbedre valgte elementer" - så kommer et
vindue frem, hvor du kan vælge "back up"

Fra : John

Dato : 03-07-08 19:51

> [...]
>
> Kan ikke forstå at CCliner ikke tilbyder at tage en back up før
> udbedringen
>
> Jeg vil jø nødig have problemmer bagefter :)

Jeg bruger den, blot ikke den sidste linje som man selv skal markere,
og det kører fint !
John

Fra : John

Dato : 03-07-08 19:55

> Jeg bruger den, blot ikke den sidste linje som man selv skal markere,
> og det kører fint !
> John

Sorry, tog fejl af navnet, (Registry Cleaner) men bruger også CCleaner uden
prob. !!
John