MS Windows
briani 27239
XP kører i loop ved opstart
Fra : Andersen [3650]

Dato : 30-06-08 00:38

Jeg har et problem med at få startet min ene pc'er op.
Den skal nogen gange boote mange gange førend den
(måske) starter op. Jeg har nu fundet et sted i kontrolpanel
-> System->Advanceret->Indstillinger under Start og Genoprettelse.
Derinde er et flueben jeg så har fjernet i "Genstart Automatisk"
Det har hjulpet. Nu vil jeg jo så gerne finde den "rigtige"
fejl der er skyld i dette "boot-loop" og der er jo en mappe
med minidumps i. Men jeg kan sq'itte finde et program der
vil lade mig læse disse dumps.
Nogen med et eller flere kloge ord ????
Ideer, forslag og/eller løsninger modtages gerne.

Fra : Ole Christiansen

Dato : 30-06-08 06:48

"Andersen [3650]" <siger@det.ikke> skrev i en meddelelse
> [...]
> vil lade mig læse disse dumps.
> Nogen med et eller flere kloge ord ????
> Ideer, forslag og/eller løsninger modtages gerne.

Google er din ven

http://www.google.com/search?q=xp+minidump+reader&rls=com.microsoft:da:IE-SearchBox&ie=UTF-8&oe=UTF-8&sourceid=ie7&rlz=1I7HPEA

--
Ole

Fra : Ole C

Dato : 30-06-08 07:04

Andersen [3650] skrev blandt andet:

> [...]
> vil lade mig læse disse dumps.
> Nogen med et eller flere kloge ord ????
> Ideer, forslag og/eller løsninger modtages gerne.

Du kunne jo i første omgang kigge i Logbogen.

--
vh
Ole C