MS Windows
briani 27239
Logge på Vista netværk?
Fra : Fister

Dato : 29-06-08 14:05

Er det ikke mere muligt at logge på adminshares \C$ i vista, ligesom man
altid har kunnet i tidligere Windows versioner.
brugernavn og password er det samme på begge maskiner.

Jeg kan sagtens logge på public folders samt hvis jeg "share" C-drevet, men
det burde ikke være nødvendigt ?

Fra : Axel Hammerschmidt

Dato : 29-06-08 15:34

"Fister" <nospam@nospam.invalid> wrote in

> [...]
>
> Jeg kan sagtens logge på public folders samt hvis jeg "share"
> C-drevet, men det burde ikke være nødvendigt ?

Guud! Hvor smart. Det viste jeg ikke man kunne. Tak for tippet

Tror du ikke det er noget med tilladelserne?

--
2GB RAM ought to be enough for anyone.

Fra : Mogens Nielsen

Dato : 29-06-08 17:03

"Fister" <nospam@nospam.invalid> skrev i meddelelsen
> [...]
> brugernavn og password er det samme på begge maskiner.
>
> Jeg kan sagtens logge på public folders samt hvis jeg "share" C-drevet,

http://www.jimmah.com/vista/Networking/filtertoken.aspx

Mogens

Fra : Fister

Dato : 01-07-08 18:31